فصل دوم انیمیشن سریالی ?…What If به زودی منتشر می‌شود [+ تاریخ انتشار]

طبق گزار‌ش‌های غیر رسمی که از سمت اینسایدرهای شرکت «مارول» و «دیزنی» منتشر شده فصل دوم سریال What If به زودی منتشر خواهد می‌شود.

چندی پیش، به‌طور غیر رسمی اعلام شد که فصل 2 سریال انیمیشنی What If ، در بازه زمانی میان ماه‌های آبان تا بهمن (نوامبر/دسامبر 2023) منتشر می‌شود. این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تأیید نشده و صرفاً یک فرضیه از سمت اینسادرها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فصل دوم سریال What If

کمپانی «مارول»، چندی پیش اعلام کرده بود که انتشار فصل دوم انیمیشن سریالی What If ، به انتهای سال 2023 کشیده خواهد شد. در جریان فصل پر ماجراجویی دیگری از جهان سینمایی «مارول»، کمپانی «دیزنی» تأیید کرد که فصل دوم سریال چه میشد اگر تا پایان سال 2023 منتشر خواهد شد.

سریال What If
فصل دوم سریال What If

صبح دیروز، استودیوی «دیزنی» یک بیانیه رسمی منتشر کرد که تمام محتواهایی که تا پایان سال 2023 از «دیزنی پلاس» معرفی خواهند شد، در این بیانیه حضور داشتند. در این بیانیه، نام سریال موردانتظار What If نیز به چشم می‌خورد و حالا شایعاتی مبنی بر اینکه این سریال تا پایان سال 2023 معرفی خواهد شد، به انتشار رسیده است.

هرچند که تاریخ دقیق انتشار فصل دوم این سریال به صورت رسمی مشخص نشده؛ اما طبق شایعات انتشار می‌رود که این سریال، در طول تعطیلات کریسمس منتشر خواهند شد. What If، دومین سریال از جهان سینمایی مارول (MCU) است که برای فصل دوم تمدید شد. این سریال، در سبک و ژانر آنتولوژی ساخته شده و هر قسمت از آن، یک داستان مستقل دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پخش فصل دوم سریال What If چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *