نقد فیلم Red Notice (اعلان قرمز 2021) ؛ باورنکردنی ترین فیلم نتفلیکس !

یک فیلم اکشن بد و سرگرم کننده بر اساس جذابیت قهرمانانش. با نوشتار نقد فیلم Red Notice و حرف زدن در رابطه با یک فیلم اکشن بد ترکیب همراه فیگار بمانید.

این فیلم محصول سال 2021 نتفلیکس به کارگردانی و نویسندگی راوسون مارشال تربر، 200 میلیون دلار هزینه کرده است و گران‌ترین فیلم این پلتفرم به حساب می‌آید. اما با توجه به پول بسیار زیادی که در این پروژه خرج کرده‌آند، نتوانسته‌اند فیلمنامه‌نویسان شایسته، متخصصان CGI یا حتی یک مجسمه بودا باورپذیر را که می‌تواند به عنوان یک اثر عتیقه به نمایش درآید، به کار بگیرند.

به نظر می‌رسد که آنها تخم مرغ ها را از یک بازار کثیف در مرکز شهر گرفته اند. تربر برای نویسندگی و کارگردانی 10 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد، بنابراین این ساختار روایتی که ما شاهد بودیم آن چیزی نبود که باید. او یک افسانه تاریخی جالب (تخیلی) را به عنوان پس‌زمینه داستان دزدی/گنج‌یابی به کل ساختار روایی فیلم فرو می‌کند، اما هیچی به هیچی. با نوشتار نقد فیلم Red Notice همراه فیگار بمانید.

نقد فیلم Red Notice (اعلان قرمز 2021)

باورنکردنی ترین فیلم نتفلیکس !

بررسی فیلم Red Notice, تحلیل فیلم اعلان قرمز
بررسی فیلم Red Notice, تحلیل فیلم اعلان قرمز

بیایید در رابطه با طرح صحبت کنیم؛ دواین جانسون، مامور پلیس بین‌الملل، با نام جان هارتلی در این ساختار هیچی به هیچی قرار می‌گیرد که گویا با دزد مشهور آثار هنری نولان بوث (رایان رینولدز) رفیق می‌شود. هر دوی این مردها توسط یک ابر دزد مرموز با بازی گال گدوت فریب می‌خورند، که تقریباً زنی شگفت‌انگیز با رفتاری اغواگرانه است.

به طور جدی، او به طور مرموزی همیشه از ناکجاآباد ظاهر می‌شود و با لگد از مردان درشت هیکل (راک) پیشی می‌گیرد. و این ابر دزدها دنبال چه هستند؟ تخم های افسانه ای ملکه کلئوپاترا. سازندگان از هر فرصتی برای جوک های تخم مرغی استفاده می‌کنند، تا جایی که آزاردهنده می‌شوند.

به نظر می‌رسد این فیلم بهانه‌ای بزرگ برای ستارگان و عوامل فیلم برای رفتن به تعطیلات در سراسر جهان است. داستان در رم، روسیه، اندونزی، مصر و هر چیز دیگری شکل گرفته است. همه به وضوح با رفتن به این ور و اونور و سرگرم کردن خودشان می‌رسیدند، هیچ کس احتمالاً وقت نداشته که واقعاً فیلمنامه را بخواند.

بنابراین آنها فقط به صورت تصادفی جاهای خالی را پر کردند. نولان بوث یا همان رایان رینولد دقیقاً شبیه ددپول است، با این تفاوت که در حین شوخی‌های بی مزه خود، چهره زیبای خود را حفظ می‌کند. “بالا یا پایین؟” وقتی هارتلی وارد سلول زندانش می‌شود، او از یک تخت دوطبقه می‌پرسد. چند ثانیه بعد، یک صحنه حمام وجود دارد که بوث در مورد صابون صحبت می‌کند، و این نکته و ساختار تقریباً ناامید کننده است که آنها او را مجبور نکردند صابون را رها کند تا نظر نامناسب دیگری ارائه دهد. داستان آنقدر کشیده شده است که ترجیح می‌دهید بخوابید تا اینکه از این خلقت بی محتوا، پر هزینه و گزاف رنج ببرید.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Red Notice (اعلان قرمز 2021)

نقد فیلم Red Notice, نقد فیلم اعلان قرمز, تحلیل فیلم Red Notice, بررسی فیلم Red Notice, تحلیل فیلم اعلان قرمز
نقد فیلم Red Notice, نقد فیلم اعلان قرمز, تحلیل فیلم Red Notice

با توجه به بودجه ای که فیلم دارد، حتی فیلمبرداری آن چندان عالی نیست. بسیاری از حرکات دوربین نا متناسب است و صحنه ها را آزاردهنده می‌کند. به خصوص در همان دقایق ابتدایی فیلم که دواین رایان را در موزه تعقیب می‌کند. رویدادهای زشت و غیر سینمایی و ضعیفی که در پی می‌آیند نه تنها هیچ کمکی نمی‌کنند بلکه فیلم را از حیز انتفاء ساقط می‌کند. برای مثال صحنه ای وجود دارد که در آن به سمت هلی کوپتر در حال فرار شلیک می‌شود و معجزه ای وجود دارد – موشک درست از درهای باز ماشین پرنده رد می‌شود. L-O-L. یا در مورد یک مدل ماشین 1935 که از دهه 1940 استفاده نشده بود و در سال 2021 مانند یک آدم شرور می‌دوید هم همین مورد صادق است.

کارگردان در دعواها و درگیری‌های فیزیکی مشکلاتی دارد که در آن تشخیص آنچه اتفاق می‌افتد دشوار است. تعداد زیادی صفحه آبی بد قرار داده شده و مجموعه بسیار زیادی وجود دارد که سعی می‌کند از یک مکان واقعی بدون موفقیت عبور کند، مانند جنگل یا میدان گاوبازی. قرار نیست از آن متنفر باشیم و بهترین امسال هم نخواهد بود. صرفاً فیلمی است که برای قهرمانانش زندگی می‌کند و نمی‌تواند از فرمولی که پیشنهاد می‌کند فرار کند.

این فیلم ممکن است از بیرون بیشتر شبیه یک فیلم دواین جانسونی باشد، اما به وضوح یک فیلم رایان رینولدزی است. اگر از این بازیگر و روش او در کمدی Red Alert خوشتان نمی‌آید، به هیچ وجه سراغ این فیلم نروید و اسمش را هم نیاورید. در حالی که گال گدوت در نقش همیشگی خود یعنی زنی با کاریزما و اغواگر بسیار خوب ظاهر می‌شود و دواین جانسون نقش قهرمان کمتر کاریزماتیک را بر عهده می‌گیرد.

Red Notice (اعلان قرمز) دقیقا همان فیلم اکشن ( بهترین فیلم های رزمی 2022 و بهترین فیلم های رزمی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2022 و بهترین فیلم های اکشن 2021 ) ضعیف مورد انتظاری بود که نباید برای آن انتشظار می‌کشیدید، ماجرایی ضعیف، بی جهت و کمدی ( بهترین فیلم های کمدی 2022 و بهترین فیلم های کمدی 2021 ) است که وانمود می‌کند که مرا خوب ببینید. تنها مشکل و اساسی ترین مشکل ما با این فیلم این است که هیچ چیز، مطلقا هیچ چیز، ندارد. این فیلم، یک فیلم خوب است زیرا از چیزهایی استفاده می‌کند که همه ما دوست نداریم. برای شانس خود او از الهامات باشکوه خود به نفع خود استفاده می‌کند.

مشخصات فیلم Red Notice

  • کارگردان راوسون مارشال تربر
  • تهیه‌کننده بو فلین، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا و راوسون مارشال تربر
  • نویسنده راوسون مارشال تربر
  • فیلمنامه‌نویس راوسون مارشال تربر
  • بازیگران دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز
  • فیلم‌بردار مارکوس فوردرر
  • شرکت تولید بو فلین، Seven Bucks Productions و راوسون مارشال تربر
  • توزیع‌کننده نت‌فلیکس ؛ بررسی فیلم Red Notice
  • کشور آمریکا ؛ نقد فیلم Red Notice
  • زبان انگلیسی ؛ نقد فیلم Red Notice
  • هزینهٔ فیلم ۱۲۵–۱۵۰ میلیون دلار ؛ نقد فیلم اعلان قرمز

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تحلیل فیلم Red Notice سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *