سریال پوست شیر به جشنواره فیلم مسکو راه پیدا خواهد کرد

سریال پوست شیر که به کارگردانی «جمشید محمودی» و نویسندگی «رضا بهاروند» و «جمشید محمودی» ساخته شد، در چهل و ششمین جشنواره فیلم «مسکو» حضور پیدا می‌کند.

جشنواره «مسکو» یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های جهان است که در شهر مسکو نیز برگزار می‌گردد و امسال از 19 تا 26 آوریل (31 فروردین تا 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. خبر خوشحال‌کننده برای ما این است که پوست شیر به کارگردانی «جمشید محمودی» نیز در این جشنواره حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال پوست شیر

برای نخستین‌بار، بخش غیررقابتی این جشنواره به معرفی و نمایش اپیزود اول سریال‌ها از سراسر جهان اختصاص داده شده و سریال پوست شیر نیز به عنوان نماینده ایران در این جشنواره است. این حضور نشان می‌دهد که صنعت سریال‌سازی ایران در سطح بین‌المللی توجه و تقدیر بیشتری را به خود جلب کرده است.

سریال پوست شیر

سریال پوست شیر با امتیاز 8.4 از سایت سینمایی «IMDB» موفق به جلب توجه بسیاری از بینندگان شده و در سه فصل هشت قسمتی، تجربه جدیدی برای برادران «محمودی» در دنیای سریال‌سازی است. در این اثر جذاب و دیدنی، بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «پانته‌آ بهرام»، «مهرداد صدیقیان»، «علیرضا کمالی»، «پردیس احمدیه»، «ژیلا شاهی»، «مجتبی پیرزاده» و «شهاب حسینی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پوست شیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *