آرش فرزین خواننده ؛ هر آنچه باید از مصاحبه آرش فرزین در مورد علی پروین بدانید

آرش فرزین خواننده در فوتبال ایران نامی آشنا است؛ مترجم راینر زوبل آلمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و ترجمه‌های اشتباه او حسابی جنجال‌ساز شد.

آرش فرزین، فرزند مرحوم فرزین خواننده پرسپولیسی که ترانه‌ای هم برای پرسپولیس دارد، خاطره خواستگاری‌اش از دختر علی پروین را تعریف کرد. آرش فرزین و علی پروین همکار محسوب میشوند. همراه فیگار بمانید تا از جزیات طلاق آرش فرزین آگاه شوید.

آرش فرزین خواننده

هر آنچه باید از مصاحبه آرش فرزین در مورد علی پروین بدانید

آرش فرزین خواننده
آرش فرزین و علی پروین, آرش فرزین و لادن پروین

بیشتر بخوانید:

آرش فرزین در مصاحبه‌ای از علی پروین و ازدواج با دختر اسطوره باشگاه پرسپولیس نکات قابل توجهی را گفته است. در ادامه در این نوشتار آرش فرزین و علی پروین این نکات را خواهید خواند:

سال 70 و قبل از مرگ پدرم به خواستگاری دختر آقای پروین رفتم و پروین به من گفت دخترم را به بچه آدم مطرب نمی‌دهم. این حرف برای پدرم خیلی سنگین بود.

پدرم از حرف پروین بسیار ناراحت شد و گفت من تمام وقتم را زمانی که در ایران بودم برای ایشان و پرسپولیس گداشتم و 750 هزار تومان در آن سال خرج کردم و آهنگی برای پرسپولیس خواندم و همه پولی که از فروش کاست‌ها جمع‌آوری شد را به علی پروین دادیم تا خرج باشگاه کند. حالا شدم مطرب؟ پدرم در رستوران به پیشم آمد و گفت: اگر روزی من مرُدم و تو با دختر این آدم ازدواج کردی، من از تو نمیگذرم. وآن اتفاق افتاد. فرزین مُرد. من با ایشان ازدواج کردم و آهش من را گرفت.

بیوگرافی آرش فرزین

بیوگرافی آرش فرزین بدین صورت است: او پسر علی کبیر تکمیلی نژاد معروف به فرزین خواننده پاپ لس آنجلسی میباشد ولی بیشتر او را به عنوان داماد علی پروین فوتبالیست و مربی سابق تیم ملی ایران می شناسند.

بیشتر بخوانید:

آرش فرزین طلاق (طلاق آرش فرزین)

آرش فرزین خواننده
آرش فرزین طلاق, آرش فرزین و لادن پروین

در ادامه میتوانید جزئیات آرش فرزین طلاق با عنوان طلاق آرش فرزین را بخوانید. آرش فرزین و لادن پروین سال ها پیش با هم ازدواج کردند . ولی بعداز به دنیا امدن یک پسر به نام والا رضا از هم جدا شدند و الان لادن پروین چند سالیست در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در فیلم های متروپل و دربست آزادی به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آرش فرزین خواننده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *