خانه ترنس بهنوش بختیاری ؛ افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری

انتشار فیلم خانه ترنس بهنوش بختیاری در شبکه‌های اجتماعی باعث شده که این بازیگر به آن واکنش دهد. او در استوری اعلام کرد از کسانی که حاشیه سازی می‌کنند شکایت می‌کنم.

همه چیز در خبرگزاری‌ها با عنوان تصاویر باورنکردنی از بهنوش بختیاری ؛ او آدم دیگری شد! بین مردم ایران دست به دست می‌شود. در ادامه نوشتار خانه ترنس بهنوش بختیاری می‌توانید فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس را ببینید.

خانه ترنس بهنوش بختیاری

افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری

افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس
افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به عنوان حامی ترنس ها فعالیت دارد همیشه از این افراد حمایت کرده است. او در اینستاگرام فعالیت های زیادی دارد فالوور های او نشان دهنده حمایت هوادارانش از این بازیگر است.

بیشتر بخوانید:

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی می‌گذارد و تبلیغات بسیار زیادی هم دارد. به طوری که صدای کاربران را درآورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد می‌شود معمولا تو جهت و راستای خاصی جریان ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهنوش بختیاری با ۹ میلیون فالوئر به عنوان یکی از بازیگران پر فالوور شناخته می‌شود با اینکه برخی از رسانه ها در چند سال اخیر علیه او خبرهای زیادی منتشر کردند و با تبلیغات منفی سعی می‌کردند او را به عنوان چهره منفور در شبکه‌های اجتماعی نشان بدهند اما بهنوش بختیاری سعی کرد که با کارهای خیر و انسان دوستانه توجهی به رسانه‌ها نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهنوش بختیاری خانه ترنس

فیلم خانه ترنس بهنوش بختیاری, فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس‌, اولین خانه ترنس
فیلم خانه ترنس بهنوش بختیاری, فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس‌, اولین خانه ترنس

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. همانطور که گفته شد سالهاست که بهنوش بختیاری حامی حقوق ترنس ها در کشور است.

بیشتر بخوانید:

شاید برایتان جالب باشد که بهنوش بختیاری از حامیان افراد ترنس و دو جنسه است که در جامعه از لحاظ روحی و جسمی شرایط نامطلوبی دارند. خانم بازیگر سعی کرده که با فرهنگ سازی شرایط خوبی برای این افراد فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

وی تا به حال دست به معرفی هایی دست زده که جدا از قضیه پول پرستی اش، حرکتی غیر انسانی بوده… مثل تبلیغ داروی ضد کرونا که البته چند وقت بعد از این معرفی خود خانم بازیگر کرونا گرفت!

بهنوش بختیاری خانه ترنس بنا کرد

افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس, فیلم خانه ترنس بهنوش بختیاری, فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس‌, اولین خانه ترنس
افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری در یک موضوع هم فعالیت زیادی دارد و تا به حال موارد زیادی هم در اینباره منتشر کرده و صحبت و حمایت کرده است. وی تا به حال موارد زیادی هم از دلیل این حمایت و کارش توضیح داده که خب در نوبه خود شاید بتوان گفت حرکتی مثبت است. وی به تازگی هم ویدیویی از خود منتشر کرد و درباره اولین خانه ترنس که با همت خود و برخی دیگر برگذار شده صحبت کرد.

مصاحبه بهنوش بختیاری با یک ترنس ایرانی

فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس

دانلود فیلم بهنوش بختیاری در خانه ترنس (خبر)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خانه ترنس بهنوش بختیاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *