سفر بهرام رادان ؛ بهرام رادان ایران را ترک کرد + تصاویر

بازیگر و خواننده ایرانی بهرام رادان ایران را ترک کرد و از عجیب ترین سفر خودش نوشت. با ما باشید تا ماجرای سفر بهرام رادان را بدانید.

بهرام رادان بازیگر و تهیه‌کننده ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. او برای تهیه‌کنندگی فیلم علفزار  نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین لازم به ذکر است که وی در خوانندگی نیز فعالیت داشته است. اکنون خبری از عجیبترین سفر بهرام رادان در اینستاگرام وی منتشر شده است.

سفر بهرام رادان

بهرام رادان ایران را ترک کرد + تصاویر

سفر بهرام رادان
عجیبترین سفر بهرام رادان, سفر عجیب بهرام رادان

اخیراً و پیش از خبر سفر سفر عجیب بهرام رادان وی خبری ناراحت کننده را در اینستاگرامش منتشر کرد. بهرام رادان در صفحه شخصی‌اش از فوت پدرش نوشت و طرفدارانش را اندوهگین کرده است. البته که اکنون او خبر سفر عجیب بهرام رادان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و توجه زیادی را در میان مردم جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

سفر بهرام رادان
عجیب ترین سفر بهرام رادان, سفر عجیب بهرام رادان

بهرام رادان با انتشار تصاویری در کنار زرافه‌ها، گورخرها و دیگر تصاویر، از عنوان عجیبترین سفر بهرام رادان استفاده کرده است. لازم به ذکر است که بهرام رادان ایران را ترک کرد و پا به سفری در آفریقا و کشور کنیا گذاشت. با توجه به این تصاویر جذاب، کاملاً عادی است که او این تصاویر را با عنوان عجیب ترین سفر بهرام رادان منتشر کرده باشد. همچنین لازم به ذکر است که برخی دیگر از تصاویر مربوط به عجیب ترین سفر بهرام رادان او را در رستوران و دیگر مکان‌های خارج از طبیعت کنیا نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفر بهرام رادان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *