برنامه مهمونی ایرج طهماسب نوروز 1401 ؛ هر آنچه که باید بدانید

برنامه مهمونی ایرج طهماسب در سال 1401 بدون ارتباط داشتن با کلاه‌قرمزی، در شبکه نمایش خانگی قرار است پخش شود. با نوشتار برنامه مهمونی ایرج طهماسب نوروز 1401 با فیگار بمانید.

مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور شبکه نمایش خانگی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای است که در نوروز ۱۴۰۱ از نماوا پخش خواهد شد.

در سال‌های گذشته برنامه‌ی کلاه قرمزی با اجرای ایرج طهماسب، یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه‌ها در تعطیلات نوروز بود. اما چند سالی می‌شود که سری‌های جدید این برنامه دیگر تولید نشده است.

حال ایرج طهماسب پس از 4 سال دوری از تلویزیون و سینما با برنامه‌ای متفاوت از کلاه‌قرمزی به نام «مهمونی» در نوروز 1401، مهمان خانه‌های شما می‌شود.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب

هر آنچه که باید بدانید

در انتهای این نوشتار می‌توانید زندگینامه ایرج طهماسب را بخوانید:

ایرج طهماسب مهمونی، کلاه‌قرمزی 1401، ایرج طهماسب برنامه مهمونی
ایرج طهماسب مهمونی، کلاه‌قرمزی 1401، ایرج طهماسب برنامه مهمونی

گفته می‌شود این برنامه با با گارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی و علیرضا فراهانی بدون حضور حمید جبلی (شخصیت کلاه قرمزی) در این پروژه، در نوروز 1401 پخش خواهد شد.

این نکته را نیز باید اضافه کرد که تا‌کنون دو قسمت از این برنامه آماده شده است که در آن شخصیت‌های جدیدی که هیچ ارتباطی با عروسک‌های برنامه کلاه‌قرمزی ندارد، با صداپیشگی هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان و کاظم سیاحی، حضور دارند. همچنین عروسک‌‌ساز، مرضیه محبوب در این مجموعه ایفای نقش می‌کند.

برنامه مهمونی ایرج طهماسب
ایرج طهماسب مهمونی، کلاه‌قرمزی 1401، ایرج طهماسب برنامه مهمونی

برنامه  ایرج طهماسب درواقع فرصتی جدید برای بازگشت او، به عرصه سینما و برنامه‌سازی را فراهم کرده است که از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی، روی پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

ساختار برنامه

برنامه مهمونی ایرج طهماسب نوروز 1401
ایرج طهماسب مهمونی، کلاه‌قرمزی 1401، ایرج طهماسب برنامه مهمونی

مهمونی یک مجموعه عروسکی در ژانر گفتگو محور با مجری‌گری و کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای است که در نوروز ۱۴۰۱ از نماوا در شبکه نمایش خانگی (بهترین سریال های نمایش خانگی 1400 و بهترین سریال های تلویزیونی 1400) پخش خواهد شد.

در این مجموعه از شخصیت های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت های عروسکی مجموعه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

بیوگرافی ایرج طهماسب

  • زمینه فعالیت مجری، بازیگر، نویسنده، کارگردان، عروسک گردان
  • تولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ – تهران، ایران
  • ملیت ایرانی
  • همسر(ها) مرجان مدرسی
  • فرزندان یاسمن، گلناز

ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران به عنوان مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلم‌نامه‌‌نویس فعالیت دارد. طهماسب دانش‌آموخته رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

سریال جیران کی پخش میشود

او فعالیت هنری‌اش را با نقش‌آفرینی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او با بازیگری، کارگردانی در مجموعه‌های تلویزیونی همچون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه سابقه هنری خود را کامل کرد. او همسر مرجان مدرسی (منشی صحنه) و برادر ناصر طهماسب (دوبلور) است و صاحب دو دختر به نام های گلناز و یاسمن است.

عوامل برنامه مهمونی ایرج طهماسب در سال 1401

  • بازیگران: سارا صبری، احمد فیاض، سهیل رهبرزارع و علی سرمهری
  • صداپیشگان: کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، الی امامی، نازنین شعبانی، امیر ادیب و سهیل مستجابیان
  • عروسک گردان‌ها: محمد لقمانیان، مرضیه محبوب و شیما بخشنده
  • طراحی و ساخت عروسک ها: مرضیه محبوب
  • توزیع کننده: نماوا
  • تهیه کننده و مجری طرح: حسن خدادادی
  • نویسنده، مجری و کارگردان: ایرج طهماسب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه مهمونی ایرج طهماسب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “برنامه مهمونی ایرج طهماسب نوروز 1401 ؛ هر آنچه که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *