ماجرای بستری شدن رضا رویگری ؛ بازیگرانی که در خانه سالمندان هستند [+ فیلم]

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، این روز‌ها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد. در ادامه با فیگار بمانید تا از علت بستری شدن رضا رویگری در خانه سالمندان آگاه شوید.

رضا رویگری با انتشار ویدیویی از خودش در مورد بستری شدن در خانه سالمندان گفت. وی از مردم خواست تا به او کمک کنند. هم‌اکنون رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک به سر می‌برد.

همسر رضا رویگری : هیچ کس حاضر نبود یک روز کنار رضا باشد من ۸ سال کنارش بودم!!

ماجرای بستری شدن رضا رویگری در خانه سالمندان چیست؟

رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک, فیلم رضا رویگری در خانه سالمندان
رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک, بازیگرانی که در خانه سالمندان هستند

رضا رویگری از همکارانش خواست تا به او سر بزنند. در ادامه او خاطرنشان می‌کند که شماره‌اش را همسرش از وی گرفته است. رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کند، می‌گوید: از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه‌اش را از دست داده.

شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم رضا رویگری در خانه سالمندان را ببینید:

فیلم رضا رویگری در خانه سالمندان

باید بدانید که رویگری ۷۶ ساله، خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه، اخراجی‌ها و معراجی‌ها جمله آثار این بازیگر ارزشمند است.

در چهلمین جشنواره تئاتر فجر (برندگان چهلمین جشنواره فیلم فجر) در بهمن ماه 1400 از رویگری بابت یک عمر تلاش در این عرصه با اهدای تندیسی تقدیر شد.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

بازیگرانی که در خانه سالمندان هستند

رضا رویگری خانه سالمندان, رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک, فیلم رضا رویگری در خانه سالمندان
رضا رویگری خانه سالمندان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بستری شدن رضا رویگری در خانه سالمندان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *