سریال جدید هانده ارچل در نقش یک پری دریایی +[همکاری با دیزنی پلاس]

هانده ارچل یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن زیبای ترک است. برای اطلاع از سریال جدید هانده ارچل و آشنایی با بهترین سریال تابستانی ترکی 2022 همراه ما باشید.

سریال جدید هانده ارچل

هانده ارچل تاکنون در شماری از بهترین سریال های ترکی درخشیده است. از جمله بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل می‌توان به: “تو در خانه‌ام را بزن”، “دختران آفتاب” که یکی از بهترین سریال های ترکی مدرسه ای است و سریال “حلقه” اشاره نمود. اما آیا هانده ارچل در سریال تابستانی ترکی جدید حضور خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید:

رازهای پنهان هانده ارچل و کرم بورسین (زیباترین بازیگران ترک)

هانده ارچل در سریال تابستانی ترکی جدید

فیلم جدید هانده ارچل
فیلم جدید هانده ارچل

هانده ارچل در سریال تابستانی سال ۲۰۲۲ حضور نخواهد داشت. از آنجا هانده چهره تبلیغاتی دیزنی پلاس در ترکیه است، محتملا پروژه جدید او برای این پلتفرم خواهد بود. هانده در مصاحبه اخیرش که در اتیلر انجام داده است، اشاره کرد که:

هنوز پروژه جدیدی ندارم و وقتم را در کنار خانواده‌ام می‌گذرونم.

اما گویا شایعاتی مبنی بر حضور او در سریال دیزنی پلاس است.

سریال و فیلم جدید هانده ارچل

هانده ارچل در نقش پری دریایی
هانده ارچل در نقش پری دریایی

هانده ارچل در نقش پری دریایی با دیزنی پلاس همکاری خواهد کرد. هانده ارچل با یک سریال از دیزنی پلاس ترکیه به توافق رسید که در آن نقش یک پری دریایی را بازی خواهد کرد. این سریال تابستان 2023 فیلمبرداری می‌شود.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

دیزنی پلاس به تازگی وارد ترکیه شده و با بازیگران ترکیه چون: آراس بولوت اینملی، پیناز دنیز، دمت اوزدمیر، بوعرا گولسوی، آسلی انور، جان یامان، جانسو دره، ادا اجه و بسیاری دیگر از بازیگران، به عنوان چهره تبلیغاتی قرارداد بسته است.

قبل از بازی در سریال دیزنی پلاس، هانده تصمیم دارد در یک سریال درام تلویزیونی بازی کند و احتمال دارد در سریال “غریبه درونم” با بوراک دنیز پارتنر شود. جزئیات خبر را در ادامه بخوانید:

سریال جدید با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز

دوست پسر جدید هانده ارچل

دوست پسر جدید هانده ارچل
جدایی هانده ارچل و کرم بورسین, دوست پسر جدید هانده ارچل

بعد از انتشار خبر جدایی هانده ارچل و کرم بورسین که بسیاری از طرفداران آن‌ها را ناراحت کرد، شایعاتی در رابطه با هانده ارچل و کاعان ییلدیریم به گوش رسید. برخی از خبرنگاران این دو هنرمند ترک را شکار کردند،‌ اما هنوز این رابطه علنی نشده بود.

اما این روزها خبر داغ رابطه هانده ارچل و کاعان ییلدیریم در فضای مجازی پیچیده شده است و آن‌ها شهر به شهر درحال مسافرت هستند. کاعان که قبل از هانده، با حادثه خواننده ترک رابطه داشت، پس از جدایی از حادثه، با هانده ارچل صمیمی شد.

هانده ارچل و کاعان ییلدیریم
هانده ارچل و کاعان ییلدیریم

این رابطه نیز مدت زیادی طول نکشید که تمام شد. کاعان اکنون با پیناز دنیز بازیگر زن ترک در رابطه است. به تازگی خبر رابطه مجدد کرم بورسین و هانده اچل به گوش می‌رسد.

آکیف یامان گزارشگر ترک که خبر جدایی هانده ارچل و کرم بورسین منتشر کرده بود، در اکران فیلم افلاطون زمانی که از کرم بورسین پرسید که آیا دوباره عاشق هانده ارچل شده است، او خندید و پاسخ داد:

الان وقت این سوال نیست.

افشاگری: بالاخره هانده ارچل درباره رابطه اش با کرم بورسین صحبت کرد!

البته برخی از خبرگزاری‌های دیگر نیز رابطه مجدد این دو را تایید کردند. هانده ارچل در مصاحبات بعدی‌اش به شدت از این سوال عصبانی شد و تمامی اخبار را تکذیب کرد.

سریال جدید هانده ارچل

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *