بهترین انیمه چینی (دونگهوا) 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

انیمه‌های سرگرم کننده چینی که با نام دونگهوا نیز شناخته می‌شوند، بسیار محبوب هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های چینی آشنا شوید.

به لیست محبوب‌ترین انیمه‌های چینی که برای تماشا تهیه شده است، خوش آمدید. در ابتدا ممکن است انیمه های چینی کمی متفاوت به نظر برسد، اما به تدریج به آن عادت می‌کنید. مضامین موجود در انیمه‌های چینی بسیار خوب هستند. البته کمبودهای انیمه چینی زیاد است، ولی علت آن، این است که آن‌ها تازه وارد حرفه انیمه‌سازی شده‌اند. در آینده کارهای بهتری از آن‌ها خواهید دید.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های چینی

بهترین و مهم ترین انیمه های چینی را بشناسید

نگاهی کلی به لیست انیمه‌هایی که در نوشتار بهترین انیمه های چینی برای شما فراهم شده است:

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

انیمه های جذاب چینی با اسم Donghua معروف هستند. چین نسبت به سال‌های گذشته در ساخت انیمه پیشرفت چشمگیری داشته است. همانطور که اشاره شد انیمه‌های شناخته شده چینی می‌توانند رقیب قدری برای انیمه های ژاپنی باشند. د

ر مقاله‌های قبلی سایت فیگار، همچون بهترین انیمه های مدرسه ای ، بهترین انیمه های ایسکای و بهترین انیمه های عاشقانه به معرفی برخی از بهترین انیمه های ژاپنی در ژانرهای مختلف (انواع ژانرهای انیمه) پرداخته ایم.

Quanzhi Gaoshou

بهترین انیمه های چینی , انیمیشن های چینی , سرزمین انیمه های چینی , انیمه چینی
بهترین انیمه های چینی
  • ژانر: اسپورت-بازی، ماجرایی، اکشن
  • نوسنده: Sha Liang
  • کارگردان: Ke Xiong
  • تعداد قسمت: ۲ فصل ۲۴ قسمت

Ye Xiu یک بازیکن حرفه‌ای در بازی آنلاین (بهترین بازی های ویدیویی با قهرمان زن) Glory است. به خاطر مهارت‌هایی که دارد و کمک‌هایی که به پیشرفت بازی، در سال‌هایی که برای شرکت سازنده بازی کار می‌کرد، کرده است، به عنوان خدای بازیکن‌ها شناخته می‌شود. اما به دلایل مختلف، از تیم‌ها بیرون انداخته می‌شود و از او می‌خواهند که استعفا دهد. پس از انصراف از بازی حرفه‌ای، در یک کافی‌نت کار می‌کند. زمانی که بازی Glory دهمین سرورش را راه اندازی می‌کند، او تصمیم می‌گیرد دوباره به بازی برگردد. با ۱۰سال تجربه‌ای که از گذشته دارد، تصمیم می‌گیرد که دوباره به اوج برسد.

برخلاف بیشتر انیمه‌هایی که با این انیمه در یک ژانر قرار دارن، این انیمه در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد. زمانی داخل بازی هستید که شخصیت اصلی وارد بازی شود. روحیه تیمی که هم در خارج از دنیای بازی و هم در دنیای بازی وجود دارد، می‌تواند این انیمه را در ژانر ورزشی هم قرار دهد. این انیمه امتیاز ۷.۷ را از سایت IMDB دریافت نموده است.

Doupo Cangqiong

بهترین انیمه های چینی , انیمیشن های چینی , سرزمین انیمه های چینی , انیمه چینی
سرزمین انیمه های چینی
  • ژانر: عاشقانه،‌ ماجرایی، فانتزی
  • نوسنده: Zhang Ting
  • کارگردان: Yu Rongguang
  • تعداد قسمت: ۴۵

جهانی را تصور کنید که جادویی (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های جادویی 2022 و تمام دوران) در آن وجود ندارد و در این جهان فقط افراد قدرتمند قوانین را وضع می‌کنند. شیائو یان در چنین جهانی زندگی می‌کند. او سه سال پیش به قدرتی بسیار برتر دست یافت، که سال‌ها همچون آن دیده نشده بود. و ناگهان به دلیلی که حتی خودش از آن خبر نداشت، تمام قدرتش را از دست داد.

علاوه بر آن، نا لان یان، که با خواست پدربزرگش با او نامزد شده بود، می‌خواهد نامزدی را بشکند. شیائو یان که می‌خواهد از قبیله و ناموس آن محافظت کند، برای ۳ سال بعد یک دوئل ترتیب می‌دهد. طی ۳ سال باید بسیار قوی‌تر از گذشته شود تا…

این انیمه امتیاز ۸.۶ را از سایت IMDB دریافت نموده است.

Mo Dao Zu Shi

انیمه چینی جدید , انیمه چینی فانتزی
انیمه چینی جدید
  • ژانر: اکشن، ماجرایی، فراواقعی
  • نوسنده: Liang Sha
  • کارگردان: Xiong Ke
  • تعداد قسمت: ۲ فصل ۲۳ قسمت

وی وو شیان استاد بزرگ فرقه شیطانی (بهترین انیمه های شیطانی یا ارباب شیطانی) است. انسان‌های بسیاری از متنفر هستند. و نهایتا او از طرف بهترین و مورد اعتمادترین دوستش خنجر (شوکه وار ترین خیانت ها در انیمه) می‌خورد و می‌میرد. سال‌ها بعد روح او به بدن یک دیوانه که مورد آزار و اذیت بقیه قرار می‌گرفت، وارد می‌شود. آن دیوانه بدنش را به شیان اهدا می‌کند تا انتقامش را بگیرد.

وو شیان بعد از به دست آوردن بدن جدیدش، با یکی از قوی‌ترین مبارزان لان وان ژی، که در زندگی قبلی‌اش دشمن بود، درگیر می‌شود. این انیمه داستان وو شیان و اینکه چطور به رهبر فرقه شیطانی تبدیل و با لان وان ژی دشمن می‌شود را تعریف می‌کند.

جذاب‌ترین بخش این انیمه، جدا از داستان جذابش، آرت فوق‌العاده و بی‌نظیر آن است. گرافیک انیمه شما را مجاب می‌کند که چشم‌تان را از روی انیمه بر ندارید. موسیقی و صحنه‌های مبارزه‌ که فقط از عهده فیلم‌های چینی برمی‌آید نیز، اجزای این انیمه لدت‌بخش را تشکیل می‌دهند. این انیمه امتیاز ۸.۶ را از سایت IMDB دریافت نموده است.

Congqian Youzuo Lingjianshan

انیمه چینی جدید , انیمه چینی فانتزی
انیمه چینی فانتزی
  • ژانر: کمدی، جادویی، فانتزی
  • نوسنده: Guowang Bixia
  • کارگردان: Iku Suzuki
  • تعداد قسمت: ۱۲

در زمان‌های قدیم در ۹ استان “کیوشو”، یک اتفاق فجیع پیش‌بینی شده بود. از این قرار بود که با سقوط ستاره‌های دنباله‌دار به زمین، انرژی روحانی آسمان‌ها و زمین از بین می‌رود و دوره‌ای از هرج و مرج شروع خواهد شد. اما پیش بینی‌ها درست از آب در نیامدند و دنباله‌دارها بدون برخورد با زمین از آسمان شب عبور کردند.

در این زمان، در یک روستای دور افتاده از مناطق “سوکی” پسری به اسم “اوریکو” به دنیا می‌آید. این بچه تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. ۱۲ سال بعد، این پیش‌بینی به فراموشی سپرده می‌شود. قبیله “ریکنزن” یکی از ۵ فرقه قوی در ۹ استان است که تصمیم میگیرد برای پذیرفتن شاگردهای جدید، امتحانی را برگزار کنند. وقتی اوریکو متوجه این قضیه می‌شود، همراه با خدمتکارش “اوشو” به سمت محل برگزاری امتحان می‌رود.

داستان‌های چینی با داستان‌های ژاپنی خیلی فرق دارند. اگر هیچ نوع آشنایی با آن‌ها ندارید، نگران نباشید. بعد از تماشای چند قسمت با  آن آشنا می‌شوید و از تماشای آن لدت خواهید برد. از همراهی شما تا این قسمت از نوشتار بهترین انیمه های چینی متشکریم. در ادامه با تعدادی دیگر از این انیمه های عالی آشنا خواهید شد.

Ling Qi

انیمه چینی جدید , انیمه چینی فانتزی
بهترین انیمه های چینی
  • ژانر: فانتزی، انیمیشن
  • نوسنده: Reiko Torii
  • کارگردان: Li Haoling
  • تعداد قسمت: ۱۰

“کیکا یو”، وارث یک خاندان جن‌گیر معروف و با سابقه است. او بعد از اینکه خانواده‌اش را از دست می‌دهد، از نظر اقتصادی دچار مشکل می‌شود. به همین علت مجبور می‌شود برای گذراندن زندگی، سیستم‌های رایانه‌ای را تعمیر کند و گاهی به صورت پاره وقت پیش‌گویی انجام دهد.

یک شب یو مجبور می‌شود که برای انجام دادن کاری به اوراق فروشی برود. به طور اتفاقی شاهد مبارزه‌ای بین یک جن‌گیر مرموز و در عین حال جذاب، به نام “تانموکو کی”، با یک روح شیطانی میشود. این اتفاق یک دریچه جدید برای کیکا یو باز می‌کند و سرنوشت او تغییر می‌یابد. ولی متاسفانه سرنوشت روی دیگری به نام سنگدلی دارد، که باعث می‌شود یو با یک ماشین تصادف کند.

پس از این تصادف او به روح تبدیل می‌شود. درست در همین زمان جن‌گیر خوش‌تیپ داستان، از ناکجا آباد ناگهانی ظاهر می‌شود. او از کیکا یو تقاضا می‌کند که برای مبارزه با ارواح شیطانی، با اون پیمان ببندد. در ادامه ماجراهای بعد از بستن پیمان روحی این دو دنبال می‌شود. این انیمه امتیاز ۸.۲ را از سایت IMDB دریافت کرده است.

Douluo Dalu

انیمه عاشقانه چینی جدید , انیمه های چینی تاریخی عاشقانه
انیمه عاشقانه چینی جدید
  • ژانر: اکشن،‌ ماجرایی
  • تعداد قسمت: ۱۱۹
  • مدت زمان هر قسمت: ۲۰ دقیقه

تنگ سان زندگی‌اش را در بخش بیرونی فرقه تنگ گذراند و با مخلوقات و سلاح‌های مخفی سر و کار داشت. وقتی آموزش یکی از هنرهای رزمی مخفی را از قسمت داخلی فرقه دزدید تا به هنرش اضافه کند، تنها راه او برای فرار مرگ بود. ولی زمانی که خودش را از قله‌ی جهنم مرگبار پرتاب کرد، در یک دنیای جدید متولد شد. دنیای دولو دالو (سرزمین ارواح)، دنیایی که هر شخصی در آنجا، روح خودش را دارد. آن‌هایی که روح قوی‌تری دارند، می‌توانند با تمرین به ارباب ارواح (محبوب ترین انیمه های درباره ارواح) تبدیل شوند.

روحی که در تنگ سان متولد شده است، علف نقره‌آبی، یک روح بی‌مصرف است.. آیا تنگ سان موفق می‌شود که بر سختی‌ها غلبه کند و به درجات والای ارواح برسد؟ در این دنیای جدید افتخاری به ارمغان خواهد آورد؟

این انیمه به صورت ۳ بعدی ساخته شده است. با اینکه حرکات یک مقدار آزار دهنده به نظر می‌رسند، اما بعد از مدتی به تماشای آن عادت خواهید کرد. می‌توانید از داستان لذت ببرید. به خاطر سبک و حرکاتی که در انیمه استفاده شده است، بیشتر از اینکه حس تماشای انیمه به شما دست دهد، انگار در حال انجام بازی کامپیوتری هستید. با این حال صحنه‌های اکشن انیمه همچنان از جذابیت برخوردار است.

Zhen Hun Jie

انیمه عاشقانه چینی جدید , انیمه های چینی تاریخی عاشقانه
انیمه های چینی تاریخی عاشقانه
  • ژانر: اکشن، ماجرایی، درام
  • کارگردان: Shujie Li
  • تعداد قسمت: ۲۴

در “خیابان مرثیه”، ارواح شیطانی جذب می‌شوند، تا انسان‌ها بتوانند آن‌ها را نابود کنند. آن‌جا جایی است که ارواح و انسان‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند. اما همه انسان‌ها نمی‌توانند به این خیابان وارد شوند. فقط کسانی که روح نگهبان داشته باشند می‌توانند وارد شوند. به همین خاطر انسان‌های محدودی هستند که می‌توانند وارد این خیابان شوند.

“شیا لینگ” فقط یک کارآموز معمولی دانشگاه بود، اما یک ملاقات اتفاقی زندگی عادی او را تغییر می‌دهد. در این دنیای پر از ارواح شیطانی، آیا می‌توانید با روحیه نگهبان خود برای زنده ماندن همکاری کنید؟ این انیمه امتیاز ۸.۱ را از سایت IMDB دریافت کرده است.

Huyao Xiao Hongniang

انیمه عاشقانه چینی جدید , انیمه های چینی تاریخی عاشقانه
انیمه عاشقانه چینی جدید
  • ژانر: رمانتیک،‌ کمدی، فانتزی
  • کارگردان: Wang Xin ، Dong Yi
  • تعداد قسمت: بیش از ۱۲۰ قسمت

در این انیمه عاشقانه چینی جدید عشق واقعی هرگز نخواهد مرد. حتی اگر این عشق بین یک موجود فانی مثل انسان‌ها و یک موجود نامیرا مثل یوکای‌ها باشد. ولی از آنجایی که زندگی انسان‌ها محدود است، یوکای‌هایی که محبوب‌شان را از دست می‌دهند، باید بدون آن‌ها به زندگی ادامه دهند. حتی اگر انسان‌ها دوباره متولد شوند و یوکای دوباره شریکش را بیابد، خاطرات گذشته‌ از ذهن انسان پاک شده است.

برای حل این مشکل، یک یوکای سرویس جدیدی را ارائه می‌دهد. با استفاده از آن سرویس، یوکای‌ها می‌توانند حافظه معشوقه‌‌شان را بازگردانند. پس اگر یوکایی عزیزش را از دست بدهد، با خریدن این سرویس، حافظه‌ی محبوبش را بازیابی خواهد کرد. به این ترتیب دوباره روزهای عاشقانه‌شان شروع می‌شود. این انیمه یک داستان عاشقانه به سبکی کاملا جدید است. لحظات خوشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

Da Yu Hai Tang

بهترین انیمه های چینی , انیمه چینی جدید , انیمه چینی فانتزی
بهترین انیمه های چینی
  • ژانر: رمانتیک، درام، انیمه چینی فانتزی , ماجرایی
  • نوسنده: Liang Xuan
  • کارگردان: Liang Xuan ،Chun Zhang
  • مدت زمان فیلم: ۱۰۶ دقیقه

در سرزمینی اسطوره‌ای و کهن، مردمانی روح مانند وجود دارند، که بر نظم قلمروی فانیان نظارت می‌کنند. یکی از آن‌ها، دختری با نام “چون” است. او به سنی رسیده است که باید تحت آزمونی، به نام مراسم عبور، قرار بگیرد. در این آزمون او باید دنیای انسان‌ها را به تنهایی تجربه کند و در آن به کاوش بپردازد.

زمانی که وقت بازگشت او از دنیای انسان‌ها فرا می‌رسد، طوفان می‌شود و او در یک تور ماهی‌گیری به دام می‌افتد. چون توسط پسری از انسان‌ها نجات پیدا می‌کند. اما خود پسر در حین حادثه غرق می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. چون با داشتن احساس گناه، به دنیای خود بازمی‌گردد.

بعد از آن ماجرا، او با “نگهبان روح” آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد که آن پسر را، در ازای نیمی از طول عمرش احیا کند. اما چون خبر نداشت که مداخله در نظم طبیعی دنیا عواقب شدیدی به همراه خواهد داشت. “ماهی بزرگ و بگونیا” داستان فداکاری و رستگاری “چون” است، که با توانایی‌های محدودش به تقابل با مرگ، عشق و احساساتش می‌پردازد. او باید تصمیمی بگیرد که آیا همه چیز را برای نجات جان یک انسان فانی فدا کند، یا تعهد اخلاقی خود را برای پاسداری از نظم جهان از دست ندهد.

شاید این انیمه یکی از بهترین انیمه های چینی تا به امروز باشد. نه تنها این انیمه در سطح چین، که در کل دنیا مورد توجه قرار گرفته است. دیدن یک انیمیشین که پیوند عمیقی با تعالیم و فرهنگ چینی دارد و پر از مفاهیم اخلاقی و انسانی است، هیچوقت خالی از لطف نیست. این انیمه امتیاز ۷.۱ را از سایت IMDB دریافت کرده است.

Yao Shen Ji

انیمیشن های چینی , انیمه چینی
انیمیشن های چینی
  • ژانر: اکشن، ماجرایی، درام، تاریخی
  • تعداد قسمت: بیش از ۱۲۰
  • مدت زمان هر قسمت: ۷ دقیقه

Nie Li قوی‌ترین شخص با روح شیطانی و همچنین رهبر دنیای رزمی و مبارزه نیز است. اما با این وجود، در زمان جنگ با امپراطور دانایی و شش جانور الهی می‌میرد. در حالتی که خودش نیز علت آن را نمی‌داند، به ۱۳ سالگی خود باز می‌گیرد.

و اکنون او ضعیف‌ترین فرد کلاس است. اما با توجه به تجربه‌هایی که از زندگی قبلی خود کسب کرده بود، سعی دارد تا مجددا قدرتمندترین باشد. دستیابی به قدرت اکنون هدف او شده است.

Jian Wang 3: Xia Gan Yi Dan Shen Jianxin 3 Part 2

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

قسمت دوم فصل سوم Jian Wang 3: Xia Gan Yi Dan Shen Jianxin، به ادامه روایت داستان یک پسر معمولی با نام Shen Jianxin در سفر خود برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه‌ای می‌پردازد. این انیمه قرار است در سال 2023 منتشر شود.

  • ژانر: اکشن، فانتزی، درام

Xi Xing Ji: Nian Bo Ju Ji

بهترین انیمه های چینی
بهترین انیمه های چینی

در این دونگهوا می‌توانید منگ چوان را دنبال کنید که پس از کشته شدن مادرش در مقابل او به دنبال انتقام می‌گردد و روزهای خود را برای تمرین سپری می‌کند. این انیمه نیز قرار است در سال 2023 توسط استودیو Shenman Entertainment منتشر شود.

  • ژانر: اکشن، فانتزی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های چینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


32 thoughts on “بهترین انیمه چینی (دونگهوا) 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

  1. از کجا می تونیم دانلود کنیم و زیرنویس فارسی یا اینگلیسی رو گیر بیاریم (بیشتر فارسی )
    این پیام هم برای بقیه گذاشتم ببینن ^_^

      1. اوکی داش برو عموپورنگ ببین duoluo dalu یکی از بهترین تجربه های من تو انیمه چینیه رو دست نداره اینکه توهین میکنی خوب نیست به عنوان یک اوتاکو بت میگم کع نصف عمرشو صرف هم انیمه چینی هم ژاپنی هم کره ای و هم آمریکایی کرده چهارتا مث شما گند میزنن به دنیای انیمه دیگه

        1. داداش تو که اسمتو گزاشتی اوتاکوی اعظم برو یه نگاه به فرهنگ لغت بنداز انیمه ریشه ژاپنی داره و به ژاپن محدود میشه در خیلی بره شرق آسیا چجوری انیمه آمریکایی دیدی تازه دونگهوا هفت قیچی بهتر از دونگهوایی که تو گفتی

  2. توی بخش خلاصه mo dao zu shi وی وو شیان از سمت صمیمی ترین دوسش خنجر نمی خوره خودکشی میکنه لن وان ژی هم دشمنش نیس درواقع برادر ناتنیش دشمنشه یجورایی / ( ^ _ ^ ) \

  3. سلام من سالها پیش یه انیمه دیدم سکانس های کوتاهی ازش رو به صورت خیلی کمرنگ یادمه
    یه بچه مدرسه ای یه شب متوجه میشه دوستش وارد یه دروازه به دنیای دیگه میشه
    و دنبالش میره
    بعد از پشت سر گذاشتن کلی ماجرا بهش یه شمشیر میدن به اصطلاح شمشیر پهلوانی که روش چند تا جا یا سوراخ وجود داشت و اون پسر باید چند سنگ رو به دست میاورد و وارد اون سوراخ های روی شمشیرش میکرد
    اگه چیزی ازش متوجه شدین و یا شباهتی به انیمه که دیدید تابحال داره ممنون میشم درجریان بزارید منو

  4. اتفاقا منم همینطور هر چقدر گشتم پیداش نکردم زمان بچگی دیده بودمش نمیدونم فانوس اژدها بود شمشیر اژدها بود همچین چیزی در ضمن یه برادر کوچکم داشت طبق چیزی که من یادمه

  5. سلام. معذفی کامل و جالبی بود. ممنون از نویسنده عزیز، فقط موضوعی بودد که منو اذیت می کرد؛ ان هم این بود ه ترتیب درستی نداشت معرفی. برای مثال دو تا انیمه soul land (douluo dalu) و Battle trough the heavens(doupo cangqiong) که از بهتزین های چینی به شمار میروند در وسط هانوشته شده بود و حتی battle through the heavens تصویر خوبی هم جای پذاری نشده بود که موجب میشه خواننده حس خوبی برای دیدن این انیمه رو نداشته باشه. این مطلب که به ترتیب نوشته نشده هم راجع به Mo Dao Zu Shi صدق می کنه. ولی در کل توضیحات جالبی بود. تشکر

  6. سلام
    ⚠️⚠️انیمه اشتباهه⚠️⚠️
    سبک انیمیشن سازی و کمیک های چین و ژاپن خیلی باهم فرق داره
    به انیمیشن های چینی دونگهوآ donghua گفته میشه
    و به کمیک های چینی مانهوا manhua گفته میشه

    به انیمیشن های ژاپنی انیمه گفته میشه
    و به کمیک های ژاپنی مانگا گفته میشه

    لطفا اصلاحش کنید چون طرفدار دونگهوآ تو ایران کم نیست و متاسفانه بیشتر جاها از روی بی‌اطلاعی و تحقیق نکردن با استفاده از کلمه انیمه برای دونگهوآ باعث ناراحتی و عصبانیت فندومش شدن

    کانال من
    🔴 @Chinese_Donghua 🟠

  7. سلام میخواستم تشکر کنم ازتون ک چنتا از انیمه های چینی رو برای ما قرار دادین ولی وب سایتتون جامع نیست توی لیست بهترین ها نبرد از طریق آسمانها و امپراتور رزمی نبود همینطور ستاره درک شده ک از بهترین ها هستن و من بعد دولو دالو (سرزمین ارواح )دونگهوا رو با این ها شناختم حتی توی جدید ترین های 2023خیلی از دونگهوا های جدید و جذاب رو نیاوردین ک این واقعا جای کار کردن داری پیشنهاد می کنم اگه تل داری ی جستجو بزنی و از چنل هاییی مثل جییید ساب یا jade sab و جهان انیمه چینی دیدن کنی 🙂✌
    تهشم میخوام یکم ابراز ناراحتی کنم برای سرزمین ارواح ک بعد دوسال باهم بودن توی زندگیم تموم شد 🥲 یادمه دوسال پیش حدودای ۱۴ سالگیم تو سه شبانه روز ۱۶۴ قسمتش رو دیدم اولش برام جذاب نبود و فقط شرطی با یکی داداشیای اوتاکو ام نشستیم سر اینکه کی تو ۳ روز میتونه بیشتر ببینه من تاحالا در این حد سفت نشسته بودم انیمه ببینم ولی توی ی هفته حد اقل ۲۰۰ قسمت رو میدیددم و تا قبلش انیمه چینی یا همون دونگهوا ندیده بودم ولی بعد از دیدنش واقعا ازش خشم اومد وقتی دیگه وارد شدم ب دونگهوا از نبرد از طریق آسمان ها واقعا لذت بردم و هنوزم ک داره فصل ۵جش پخش میشه دنبالش می کنم و ب شما ها ام پیشنهاد می کنم ک ببینین من حتی این رو از سرزمین ارواح هم بیشتر دوست دارم ولی خب بازم با تموم شدن سرزمین ارواح با اینکه پایان خوبی ام داشت خیلی ناراحتم 👑و همیشه شماره یکه بعدش البته الان ستاره درک شده اومده ۲ فصله فصل یکش اسمش ستاره درحال سقوت بود اگه اشتباه نکنم استدیو سازندش همین استودیویی هست ک سرزمین ارواح رو تولید کرده این هم حتما ببینید امپراطور رزمی یا استاد رزمی یا جهان رزمی اسم زیاد داره انیمش این رو بزاری بعد از اینکه اون دوتارو دیدید این یکم سطحش از اون سه تا (ستاره درک شده ،سرزمین ارواح ،نبرد از طریق آسمان ها 🤩)کمتره ولی بازم ارزش دیدن داره ولی ب این خاطر میگم بعد نگاش کنین چون اینم مثل اون دوتای دیگه ستاره درک شده و نبرد از طریق آسمان ها هنوز تموم نشده 🖤
    نبرد از طریق آسمان ها فصل 5 جم ازش تازه منتشر شده ی ۴۵ ۴۶ قسمتی ازش اومده
    ستاره درک شده فصل دومش همین تازگیه تموم شده
    جهان رزمی اگه اشتباه نکنم فصل ۴ یا ۵ جش تموم شدس و باید ببینیم فصل بعدی کی میاد
    ولی تش باز میگم 😂نبرد از طریق آسمان ها رو حتمی ببینی (دیگه فنشم چیکار کنم😂😂✌ )
    سایو نارا 🖐🖤💯

  8. راستی تا یادم نرفته نبرد از طریق آسمان ها فصل یکش چون دونگهوا قدیمیه مثل انیمه های ژاپنی (تقریبا مثل ناروتو و اولای وان پیس یا همون لوفی )هستش ولی فصل دوم چون تو سال 2018 اگه اشتباه نکنم ادامش ساخته شده کیفیتش بهبود پیدا می کنه و بهتر میشه پس ازش نا امید نشدی وسط فصل دوم ب سوم ی قسمتی داره حالا اسمشم خاطرم نیست
    از همین قسمتاست ک بین فصل ها میاد تا فصل قبلی رو ب جدید وصل کنه اونم ببینی چون خیلی رو دونگهوا تاثیر داره و اگه نبینیش تا خود فصل سوم و تا نصف فصل چهارم گیج می زنی پس حتمی ببینیدش ولی با خانواده نبینید توش هن__تای نداره ولی ی بوس و رفتن سمت هن__تای داره ک پسره بی خیال میشه 😂
    ولی واقعا دونگهوا قشنگیه و من اونو حتی از خیلی از انیمه های ژاپنی مثل اتک کوماتسو نویایبا و… بیشتر دوست دارم ولی خب ب خیلیام
    مثل Hanter X Hanter و Naruto یا one pissیا شبدر سیاه و اینا نمیرسه ولی بازم برای من خیلی ارزش داره و حتی برای تمام فناش 👑🖤
    خب دیگه تا درودی دیگر بدرود 🖐💯

  9. انیمه چینی تخت نشان رو هم قرار بده بچه ها اینم خیلی عالیه از استاد رزمی هم سطحش بالاتره
    زیرنویس هاتون رو میتونید از تلگرام از شهر انیمه چینی ک بزرک ترین چنل انیمه چینی تل هست دان کنید ک نمیدونم از کی ولی من دوساله توش عضوم و از ۴۵ کا فالوور توش بودم الان آخرین بار ک دیدم ۱۲۵ کا فالوور داشت خیلی چنل کاملیه ولی زیرنویس بعضی آر انیمه های معروف مثل دوفصل آخر نبرد از طریق از آسمان رو پولی کرده و برای اونایی ک هزینه ای پرداخت نمی کنن حدود ۶ یا ۷ روز دیرتر قرار میده شما نبرد از طریق آسمان ها رو از توی همین گوگل کروم تماشا کنید و فصل آخرش همین فصل پنج هم ک اومده میتونید از چنل جیییید ساب در تلگرام هم ببینید jade sab
    و جویید ساب دونگهوا های جدید هم بصورت رایگان پوشش میده و ادیتور هاش و هاردساپر هاش هاردساپر های قدیمیه شهر انیمه چینی هستن و زیرنویس هاشون دارای کیفیت بالایی هست و تا الان ک بابت نبرد از طریق آسمانها پولی در خواست نکردند ولی اینام ی حالت اشتراکی دارن ک تو میتونی اشتراک بعضی از انیمه هایی ک خودشون مشخص کردن رو با ۳۰ هزار تمن برای ۳ ماه تهیه کنی
    خب دیه اینم مشاوره رایگان من ب شما همتون اشقین 🖤🖤💯
    برای دان کردن زیرنویس انیمه های جدید هم بزرگترین چنل انیمه ژاپنی تو کل ایران ک یکی از شعبه هاش توی تلگرام هست ANIME WORLED یا همون جهان انیمه رو بهتون معرفی می کنم ک البته اگه تو این کار باشی حتمی این یکی رو می شناسید تا بعد 🖐
    ‌سایونارا 🖐✌🖤
    👑امپراطور 👑
    💯💯💯💯💯
    _____________

  10. من از این پست عالی..فقط یه ایراد کوچیکی که داشت این بود که سرزمین ارواح رو خیلی دسته کم گرفتیش داداش.
    من با اتک انیمه وارد دنیای انیمه ژاپنی و با سرزمین ارواح وارد دنیای انیمه چینی شدم..نظر منه ولی خدایی گاده ..گاد..داستانش که کامل و معنا داره ..درامو عاشقونش..اکشنش که مشخصه..من هنوزم اهنگ تیتراژ شروعشو گوش میدم..خداروشکر که فصل جدیدشم اومد ..هر چند کلا داستان 10 هزار سال بعدو کاراکترا عوض شدن ولی بازم بهترازینکه با دنیای سرزمین ارواح خداحافظی کنی..گاد به معنای واقعی ..حتما پیشنهاد میکنم ببینید

  11. الان این سایت بیشتر 2 بعدی ها رو به نمایش گذاشته است و از 3 بعدی ها که بیشتر با نام دونگهوا شناخته می شود به خوبی رونمایی نشده است و اون 3 تا دونگهوا رو هم خیلی دست کم گرفتید
    داداش بزار چند تا دونگهوا معرفی کنم که خودم به شخصه خیلی راضی بودم
    Battle through the heavens
    Soul land 1 و Soul land 2
    Martial cultivation biography
    Renegade immortal
    Against the gods
    The great ruler
    Perfect world
    Swallowed star
    Thron of seal
    Apotheosis
    A will eternal این دو بعدی هست ولی سطحش بالاست
    The demon Hunter
    Stellar transformation
    The land of miracles
    The westward
    Martial universe
    بعد بتل و سول لند زاید فرق نمیکند که از اول لیست نگاه کنید یا آخر ولی جهان کامل پیشنهادی
    اکثرشان جدید است و به شما پیشنهاد میکنم که نگاه کنید پشیمون نمیشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *