بهترین سایدکیک های دی سی که اندازه رابین قدرت دارند

اکثر مخاطبین و طرفداران کمیک های کمپانی دی سی به سایدکیک های شخصیت های معروف دقت نمی کنند. در ادامه می خواهیم بهترین سایدکیک های دی سی معرفی کنیم.

رابین بدون شک شناخته‌شده‌ترین دستیار است، اما دنیای DC مملو از قهرمانان نسل بعدی شگفت‌انگیز بوده که شایسته توجه هستند. سایدکیک ها بخش مهمی از دنیای دی سی هستند و هیچ کدام به اندازه رابین شناخته شده نیستند. قهرمان در کنار بتمن حضور دائمی داشته است و آموزش شوالیه تاریکی او را به یکی از بزرگترین قهرمانان جوان اطراف تبدیل کرده است. در ادامه میخواهیم به بهترین سایدکیک های دی سی بیشتر بپردازیم.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین سایدکیک های دی سی

  • برترین سایدکیک های دی سی

در ادامه قرار است بهترین سایدکیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین سایدکیک های دی سی
بهترین سایدکیک های دی سی

اما به همان اندازه که آن‌ها عالی بوده اند، تعداد زیادی تحت حمایت ابرقهرمانان دیگر وجود دارند که تنها کسری از توجه رابین را به خود جلب می‌کنند. در حالی که رابین استاندارد طلایی را در مورد اینکه چه کسی باید باشد را تعیین کرده است، سایر قهرمانان در نسل جوان نیز شایسته توجه هستند. حال قرار است ما برای کشف بهترین سایدکیک های دی سی به شما کمک کنیم.

Snapper Carr

بهترین سایدکیک های دی سی
قوی ترین سایدکیک های دی سی

شاید لوکاس اسنپر کار سایدکیک های برتر دی سی نباشد؛ اما او در کمک به لیگ عدالت در توقف اولین تهاجم استارو فاتح زمین نقش اساسی داشت. در The Brave and the Bold #28، اسنپر یکی از معدود افرادی است که تحت کنترل استارو قرار نمی‌گیرد و به فلش و گرین لنترن کمک می‌کند راهی برای متوقف کردن بیگانه در مسیر خود پیدا کنند. به عنوان جایزه، اسنپر به عضویت افتخاری لیگ عدالت درآمد. تمایل اسنپر به فشار دادن انگشتانش ممکن است عجیب باشد؛ اما او ثابت کرد که حتی یک نوجوان معمولی هم می‌تواند به نجات دنیای DC کمک کند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Jimmy Olsen

بهترین سایدکیک های دی سی
جذاب ترین سایدکیک های دی سی

رفیق سوپرمن، جیمی اولسن، همیشه داوطلب برای ماجراجویی با دوست ابرقهرمان خود بوده است که جزء باهوش ترین سایدکیک های دی سی می‌باشد. حتی زمانی که اولسن به طور اساسی به یک هیولای لاک پشت غول پیکر یا یک جوجه تیغی انسانی تبدیل می‌شود، عکاس Daily Planet هرگز از کمک به سوپرمن ترسی ندارد. جیمی نه تنها حاضر است به خطر بیفتد، بلکه کاملاً باهوش است و می‌داند چگونه گلیم خود را از آب دربیاورد. او از چندین سوء قصد، جان سالم به در برده و به افشای سازمان‌های شوم کمک کرده است.

Freddy Freeman

بهترین سایدکیک های دی سی
پر طرفدارترین سایدکیک های دی سی

بیلی باتسون اولین انسان فانی در طول قرن‌ها بود که از قدرت جادوگر شزم برخوردار شد؛ اما زمانی که دوستش فردی فریمن خود را مورد برکت خدایان دید، متحد قدرتمندی به دست آورد. کاپیتان مارول جونیور سومین عضو خانواده Shazam بود و سال‌ها توسط دوستانش جنگید؛ ولی او همچنین پس از انجام شش آزمایش سخت برای اثبات شایستگی خود، در حال فارغ التحصیل شدن در نقش Shazam بود. اگرچه فردی در حال حاضر ناتوان است؛ اما همیشه یکی از بزرگترین حامیان بیلی باتسون بوده است. همچنین هنگامی که بیلی نمی‌تواند وظایف خود را به عنوان قهرمان انجام دهد، فردی بیش از حد آماده است که قدم بگذارد.

معرفی بهترین کمیک های شزم

M’gann M’orzz

بهترین سایدکیک های دی سی
سایدکیک های برتر دی سی

علیرغم شباهت‌هایشان، Miss Martian دقیقاً شبیه به Martian Manhunter نیست؛ زیرا او یک White Martian است، یکی از خون‌خوارتر و جنگ‌جوی‌ترین گونه‌های مریخ بوده که جزء پر طرفدارترین سایدکیک های دی سی قرار گرفته است. اما M’Gann هیچ شباهتی به سایر همنوعان خود ندارد و سخت برای اثبات به آن‌ها مبارزه می‌کند. او مشتاقانه وارد زندگی یک ابرقهرمان شد و هویت Miss Martian را به خود گرفت و در کنار تایتان‌های نوجوان کار کرد. با وجود دلهره‌های دیگران، Miss Martian بارها ثابت کرده است که قلب یک قهرمان دارد و یکی از بهترین چیزها برای بیرون آمدن از مریخ است.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Cassandra Sandsmark

بهترین سایدکیک های دی سی
باهوش ترین سایدکیک های دی سی

دومین قهرمانی که نام دختر شگفت انگیز را یدک می کشد و جزء جذاب ترین سایدکیک های دی سی است، کاساندرا سندمارک یک شخصیت پر انرژی است که هرگز از یک چالش عقب نشینی نمی‌کند. پس از گذراندن بیشتر زندگی خود به عنوان یک طرفدار Wonder Woman، او این شانس را پیدا کرد که با سلاح‌های جادویی خودش، دستیار قهرمان شود. Wonder Girl نه تنها یکی از اعضای ارزشمند خدمه Young Justice بود، بلکه یکی از رهبران Teen Titans نیز بود. بیش از هر چیز، بزرگترین دارایی او وفاداری شدید او به دوستانش بوده که مایل است بهشت ​​و زمین را برای هم تیمی‌هایش مانند تیم دریک یا کانر کنت جابجا کند.

بهترین کمیک های واندر وومن

Emiko Queen

بهترین سایدکیک های دی سی
بهترین سایدکیک های دی سی

گرین ارو وقتی متوجه شد که یک خواهر کوچک دارد، شوکه زندگی‌اش را به خود دید، بیشتر وقتی فهمید که او هم مانند او در تیراندازی با کمان مهارت دارد. الیور خواهر و برادرش را زیر بال خود گرفت و خیلی زود، او هویت پیکان قرمز را به خود گرفت. نه تنها Emiko به عنوان بخشی از خانواده Arrow خدمت کرده است، بلکه او همچنین یک تایتان نوجوان بوده و به متحد نزدیک Stargirl تبدیل شده است. الیور ممکن است انتظار یک خواهر و برادر غافلگیر کننده را نداشته باشد؛ اما استعداد طبیعی او در تیراندازی با کمان او را شایسته نام مستعار ابرقهرمانی فعلی خود می‌کند.

بهترین کمیک های گرین ارو

Jackson Hyde

بهترین سایدکیک های دی سی
برترین سایدکیک های دی سی

جکسون هاید از آغاز فروتنانه خود فاصله زیادی گرفته است. اگرچه او پسر دشمن قسم خورده آرتور کوری، بلک مانتا است، اما زمانی که مرد جوان پیوندهای جادویی خود را با اقیانوس کشف کرد، جکسون راه پدرش را رد کرد. آکوامن او را به عنوان یک شریک انتخاب کرد و به جکسون در رشد او به عنوان یک قهرمان کمک کرد. جکسون با سرعتی بی سابقه از آکوالد به یک آکوامن تمام عیار تبدیل شد و حتی در برخی ظرفیت ها از آرتور پیشی گرفت که جزء قوی ترین سایدکیک های دی سی می‌باشد. جکسون یک مرد جوان مهربان و نجیب است که عنوان آکوامن را در مسیر خودیابی خود ساخته است.

بهترین کمیک های آکوامن

Wallace West

بهترین سایدکیک های دی سی
قوی ترین سایدکیک های دی سی

والاس زمانی که عمه اش آیریس اصرار داشت که با بری آلن ارتباط برقرار کند، الگوی بهتری پیدا کرد. او فلش والاس را هدایت کرد و عشق مرد جوان به اتومبیل و مهندسی را پرورش داد. هنگامی که والاس توسط خود آینده اش به او قدرت داده شد، فلش به آموزش والاس در مسیر جدیدش ادامه داد. به عنوان بچه فلش، والاس به یک ابرقهرمان مسئول و یکی از باهوش‌ترین اعضای خانواده فلش تبدیل شده است. علی‌رغم نقش نسبتا کوتاهی که به‌عنوان یک دستیار داشت، کید فلش در راه رسیدن به عنوان سریع‌ترین مرد زنده برای خود است.

بهترین کمیک های فلش

Conner Kent

بهترین سایدکیک های دی سی
جذاب ترین سایدکیک های دی سی

هنگامی که سوپربوی برای اولین بار وارد صحنه شد، او یک مرد جوان وحشی بود که آماده بود قدم بگذارد و مرد فولادی جدید شود؛ اما پس از اینکه کانر کنت کمی عصبانیت خود را کاهش داد، عضو ارزشمند خانواده سوپرمن شد و جزء برترین سایدکیک های دی سی شد. او هاوایی و اسمالویل را به عنوان یک قهرمان انفرادی ایمن نگه داشته است و برخی از برجسته‌ترین سرکشان سوپرمن را خودش به عهده می‌گیرد. در حالی که قدرت‌های کانر به دلیل یک کلون بودن، کاستی‌هایی داشت، او بر نقطه ضعف‌هایش غلبه کرد و طیف کاملی از توانایی‌های کریپتونی را به دست آورد و در عین حال بر قدرت لمسی گریزان TK نیز تسلط داشت.

بهترین کمیک های سوپرمن

Cassandra Cain

بهترین سایدکیک های دی سی
پر طرفدارترین سایدکیک های دی سی

کاساندرا کین ممکن است مانند رابین بخشی از خانواده خفاش‌ها باشد؛ اما سفر او به سمت قهرمانی یکی از تحسین برانگیزترین اتفاقات تیم بوده است. کاساندرا که به‌عنوان یک ماشین کشتار بزرگ شده بود، در بقوی شدن توانایی زیادی نداشت، حتی از موهبت گفتار نیز محروم شد. اما علیرغم تربیت خشونت آمیز، کاساندرا در فیلم No Man’s Land چهره واقعی خود را نشان داد و نقش Batgirl را به دست آورد. او نه تنها احتمالاً بهترین جنگجوی خانواده خفاش است، بلکه روحیه سرسخت و اراده او نیز او را به یکی از معدود متحدان بتمن تبدیل می‌کند که شانس پیشی گرفتن از او را دارند.

بهترین کمیک های بتمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سایدکیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *