بهترین کمیک های مارول 2022 ؛ معرفی مهم‌ترین کمیک‌های مارول در سال 2022

آینده کمیک‌های مارول در سال 2022 بسیار هیجان انگیز است. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک های مارول 2022 را به شما معرفی نماییم.

سال 2021 سالی بسیار پر محتوا برای طرفداران کمیک‌ بود. البته که در این مورد بخصوص،‌ منظور ما از طرفداران کمیک، طرفداران کمیک‌های مارول است. رویدادهای بسیار مهم و عظیمی همچون King in Black و Heroes Reborn در سال 2021 رخ دادند. در همین حین نیز داستان‌هایی کوچک‌تر اما همچنان جذاب، همانند Immortal Hulk و Iron Man جزو کمیک‌های مهم مارول در سال 2021 بودند.

بهترین کمیک های مارول 2022

معرفی مهم‌ترین کمیک‌های مارول در سال 2022

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های مارول 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022

مارول همانند سال 2021، کمیک‌های بسیار مهمی را برای انتشار در سال 2022 آماده کرده‌ است. جدیدترین کمیک های مارول 2022 شامل رویداد مهمی از مردان ایکس، به همراه داستان‌هایی کوچک‌تر از شخصیت‌های مختلف همانند شی‌هالک خواهد بود.

پس اگر شما نیز قصد دارید تا با کمیک های جدید مارول 2022 آشنا شوید، می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید.

Reckoning War

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, بهترین کمیک های مارول در سال 2022

برای اولین بار، بذر رویداد بزرگ Reckoning War در ذهن دن اسلات و هنگامی که او هشت سال داشت، کاشته شد. او پسر بچه‌ای بود که درحال خواندن کمیک‌های چهار شگفت‌انگیز بود و ایده‌ای به ذهن او خطور کرد تا یک رویداد بزرگ را برای چهار شگفت‌انگیز خلق کند. این بذر رشد کرد تا زمان حال که درحال خاتمه یافتن در رویداد جدید Fantastic Four: Reckoning War Alpha است. این رویداد،‌در 2 فوریه 2022 به طور رسمی وارد کتابفروشی‌ها خواهد شد.

رویداد Fantastic Four: Reckoning War Alpha به اولین جنگ پنهان مارول خواهد پرداخت. سال‌ها پیش از تولد گالاکتوس، ایجاد ازگارد و یا پدید آمدن امپراطوری کری‌ها و اسکرال‌ها. این رویداد تمرکز ویژه‌ای بر چهار شگفت‌انگیز خواهد داشت؛ البته که اواتو واچر (واچرها در مارول)، موج سوار نقره‌ای و شی‌هالک نیز نقش پررنگی در این رویداد خواهند داشت. تجربه بسیار زیاد دن اسلات در همکاری با مارول، می‌تواند این رویداد را تبدیل به بهترین کمیک مارول 2022 کند.

بیشتر بخوانید:

Destiny Of X

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, بهترین کمیک های مارول در سال 2022

اگر بهترین کمیک های مارول تاریخ را بشناسید، احتمالاً از اهمیت مردان ایکس در کمیک‌های مارول مطلع خواهید بود. مردان ایکس و جهش یافته‌ها، همواره از مهم‌ترین شخصیت‌ها در کمیک‌های مارول بوده‌اند. سال 2022 نیز حاوی یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای مردان ایکس خواهد بود که بی‌شک مطالعه آن جذاب خواهد بود.

جاناتان هیکمن که از نویسندگان مارول است، در سال 2019 و با رویدادهای House of X و Powers of X مجموعه مردان ایکس را به کلی تغییر داد. اکنون مردان ایکس درحال ورود به دوره جدیدی هستند. مارول دوران جدید مردان ایکس را Destiny of X نامیده و قصد دارد تا آن را در رویداد Destiny of X معرفی کند.

رویداد Destiny of X با انتشار سری‌های X Lives of Wolverine و X Deaths of Wolverine همراه خواهد بود. درحال خاضر، اطلاعات زیادی از محتوایات این عناوین وجود ندارد. اما کاملاً واضح است که به طور اختصاص، حال، گذشته و آینده ولورین را بررسی خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که کمیک‌های ذکر شده، در زمان یکسانی منتشر نخواهند شد. درواقع پس از انتشار X Lives of Wolverine و X Deaths of Wolverine، چند جلد از کمیک‌های مردان ایکس با عنوان Destiny of X منتشر خواهند. کمیک‌های مردان ایکس در سال 2022 بسیار زیاد خواهند بود. به همین دلیل، بخش عظیمی از طرفداران مارول اعتقاد دارند که حداقل یکی از کمیک‌های مردان ایکس، بهترین کمیک مارول در سال 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, کمیک های جدید مارول 2022

اخیراً شی‌هالک در وضعیت خوبی نبوده است. اما همین موضوع باعث شده است تا کمیک جدید آن، بتواند تبدیل به بهترین کمیک مارول در سال 2022 شود. در کمیک انتقام جویان به نوشته جیسون آرون و دیوید مارکز، ما شاهد افنجار یک بمب گاما بودیم. این تشعشعات شدید گاما، باعث شد تا جنیفر والترز تغییر یافته و تبدیل به نسخه سنتی‌تر و وحشی‌تری از هالک شود.

در این زمان بود که شی‌هالک همانند هالک واقعی، دارای جثه‌ای عظیم شد؛ البته که این اتفاق منجر به کاهش عقل او نیز شد و جنیفر را از حالت انسانی‌اش خارج کرد. نکته قابل توجه، اهمیت شی‌هالک در رویدادهای اخیر است. درحال حاضر شی‌هالک یکی از مهم‌ترین اعضای انتقام جویان فعلی است. با این حال، مدت زیادی از کمیک‌های اختصاصی او می‌گذرد.

پس از اتفاقی که منجر به غیر انسانی شدن شی‌شالک شد، حادثه دیگری او را به حالت اولیه بازگرداد. اکنون شی‌هالک مجدداً همانند سابق جثه‌ای کوچک‌تر و عقلی کامل دارد. همانطور که بالاتر ذکر کردیم، مدت زیادی است که شی‌هالک در کمیک اختصاصی‌ خودش حضور نداشته است. همچنین تولید سریال شی‌هالک در دیزنی پلاس، باعث شده است تا نام او را بیش از پیش بشنویم. پس کاملاً منطقی است که یکی از جدیدترین کمیک های مارول 2022 کمیک اختصاصی شی‌هالک باشد.

بیشتر بخوانید:

Iron Fist

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, بهترین کمیک مارول 2022

در دهه 70 میلادی و هنگامی که هنرهای رزمی در اوج محبوبیت خود قرار داشتند، شخصیت مشت آهنین به وجود آمد. اما امروزه، کمتر کسی وجود دارد که مشت آهنین را به عنوان قهرمان مورد علاقه‌اش انتخاب کند. مشت آهنین، لقت مردی به نام دنی رند است. دنی پسر یک تاجر میلیارد قفقازی است که در یک صانحه کشته شده است.

پس از این اتفاق، دنی هنرهای رزمی و عرفانی را می‌آموزد. او درنهایت می‌تواند به قدرت مشت آهنین دست یابد و تبدیل به یکی از شخصیت‌های عرفانی و جذاب در کمیک‌های مارول شود. یک اقتباس تلوزیونی از مشت آهنین توسط نتفلیکس ساخته شده است که می‌توانید شرح آن را در ترتیب دیدن سریال های مارول نتفلیکس بخوانید. اما متاسفانه این سریال به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت خوب نبود و یک شکست محسوب می‌شد. بدین صورت، با وجود این سریال مشت آهنین حتی به یک شخصیت منفورتر نیز تبدیل شد. اما همچنان مارول توانسته است تا راهی برای تبدیل کردن مشت آهنین به یکی از مورد انتظارترین کمیک های مارول 2022 بیابد.

در کمیک جدید مشت آهنین، به نحوی می‌توان گفت که این شخصیت ریبوت شده است. این بار، قرار است تا شخص جدیدی در قامت مشت آهنین قرار گیرد. همچنان هویت این شخص جدید نامشخص است. اما می‌دانیم او که او به احتمال زیاد اهل آسیای شرقی خواهد بود.

یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های برای مشت آهنین جدید، لین لی است. لین لی مرد جوانی اهل چین است که عضو تیم Agents of Atlas بوده است. او دارای شمشیر عرفانی فو شی است که از آن برای مبارزه با شیاطین استفاده می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که او پیش‌تر در کنار شانگ‌چی تعلیم دیده است. پس لین لی می‌تواند یک انتخاب عالی برای مشت آهنین باشد تا این کمیک را به یکی از بهترین کمیک های مارول در سال 2022 تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

Punisher

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, بهترین کمیک مارول 2022

یکی از کمیک های جدید مارول 2022 مجدداً ما را به شخصیت محبوب پانیشر آشنا می‌کند. در یک مقطع زمانی، پانیشر جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول بود. در دهه‌های 80 تا 90 میلادی، محبوبیت بسیار زیاد پانیشر باعث شده بود تا چهار عنوان متفاوت در هر ماه از پانیشر منتشر شود. محبوبیت پانیشر پس از این مقطع زمانی کاهش یافت اما او همچنان جزو ابرقهرمانان محبوب مارول بوده است.

درحال حاضر، تقریباً دو سال است که هیچ کمیک اختصاصی‌ای برای پانیشر منتشر نشده است. اما اتفاقی در سال 2021، منجر به محبوبیت مجدد او شد. در طی کودتا در ساختمان کنگره ایالات متحده، عده زیادی با لباس پانیشر اقدام به اعتراض کردند. سال‌ها است که جمجمه مشهور پانیشر که بر لباس او نقش بسته است، به نوعی تبدیل به امضای او شده است و اعتراضات با استفاده از لباس پانیشر، باعث شده است تا مارول مجدداً اقدام به انتشار کمیک‌های پانیشر کند.

اکنون، مارول جیسون آرون، ژسوس سایز، پل آزاستا و دیو استوارت را به عنوان اعضای خلاق تیم خودش معرفی کرد. این تیم قرار است تا کمیکی جدید را برای پانیشر نوشته و طراحی کنند. این بار پانیشر به جای قتل عام تبهکاران، عضو گروه هند است. هند شامل نینجاهایی است که آموزشات عرفانی دیده و به نوعی یک تروریست محسوب می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که گروه هند، اختلافات بسیار زیادی با بی‌باک داشته است.

در تصاویر منتشر شده از طرح‌های اولیه این کمیک، می‌توانیم شاهد تغییرات ظاهری پانیشر باشیم. اکنون طرح جمجمه روی لباس آن تغییر کزده و ظاهری شرقی به خود گرفته است. احتمالاً این طرح از نماد شیاطین افسانه‌ای ژاپن الهام گرفته است. همچنین می‌توانیم به تغییر صلاح پانیشر توجه کنیم. این‌بار، پانیشر به جای استفاده از اسلحه گرم، با شمشیر رزمی دیده می‌شود.

این تغییرات پانیشر، انتقادات زیادی را برای او به وجود آورده است. افزاد زیادی با این کار مارول مخالفت کرده‌اند و پانیشر اصلی را به این نسخه جدید ترجیح می‌دهند. اما در هر صورت، سری کمیک جدید پانیشر جزو مورد انتظارترین کمیک های مارول 2022 است. البته که این عنوان نیز می‌تواند بهترین کمیک مارول 2022 لقب گیرد.

بیشتر بخوانید:

Judgement Day

بهترین کمیک های مارول 2022
بهترین کمیک های مارول 2022, مورد انتظارترین کمیک های مارول 2022

روز داوری را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد در میان جدیدترین کمیک های مارول 2022 نامید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بزرگ‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی، با یکدیگر مواجه شوند. انتقام جویان، مردان ایکس و حتی اترنالز در رویداد روز داوری در مقابل یکدیگر قرار گرفته و تلاش بر نابودی یکدیگر می‌کنند.

در پیشنمایش‌ها مشخص شده است که گروه اترنالز، توانسته‌اند وارد مقر انتقام جویان شوند. درحال حاضر، این مقر در بدن یک سلستیال و در قطب شما واقع است. درحال حاضر اطلاعات زیادی از این کمیک وجود ندارد. اما احتمالاً این کمیک با رویداد Destiny of X که پیش‌تر آن را معرفی کردیم نیز ارتباط داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که این کمیک بهترین کمیک مارول در سال 2022 است که تابستان منتشر می‌شود. پس ما می‌توانیم منتظر بهترین کمیک مارول 2022 باشیم که طیف وسیعی از ابرقهرمانان را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مارول 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های مارول 2022

رویداد روز داوری (Judgement Day) درباره چه خواهد بود؟

Judgement Day یا روز داوری یک رویداد مهم مارول در سال 2022 است که انتقام جویان، مردان ایکس و اترنالز را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و ما شاهد مبارزه آن‌ها خواهیم بود.

پانیشر جدید مارول به چه شکل است؟

مارول سری جدیدی از کمیک‌های پانیشر را در سال 2022 منتشر خواهد کرد. این پانیشر برای گروه هند کار می‌کند و شمشیر در دست می‌گیرد. همچنین طرح جمجه مشهور لباس او، دچار تغییراتی شده است و با طراحی‌های شرقی شباهت دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *