جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان دوشنبه 16 خرداد 1401 + پیش بینی نتایج فوتبال

در این متن به سراغ جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان میرویم و سعی میکنیم با تحلیلِ شرایط پیش بینی نتایح فوتبال را داشته باشیم.

در این نوشتارها نه تنها جدول پخش مسابقاتی که قرار است توسط صدا سیما و سایت آنتن پخش شود را می‌گذاریم بلکه به تحلیل و پیش بیینی مسابقات فوتبال خواهیم پرداخت.

جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان

جدول پخش فوتبال زنده ایران و جهان پیش بینی نتایج فوتبال امشب پیش بینی فوتبال امشب

دوشنبه 16 خرداد 23:15 کرواسیفرانسه (لیگ ملت های اروپا شبکه ورزش)

جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان
آمار بازی های رو در رو

جدول پخش فوتبال و ساعت مسابقه فوتبال امروز

جدول پخش فوتبال امشب بازی تیم های ملی کرواسی و فرانسه در چارچوب بازی های مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت های اروپا امشب دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. با پیش بینی نتایج فوتبال قبل از بازی همراه ما باشید.

با توجه به امتیاز صفرِ هردو تیم و نمایش ضعیف آنها در اولین دیدار هردو نیاز به برد دارن. فرانسه با اتکا به ستاره هاش سعی خواهد کرد بازی هجومی رو ارائه بده و توی 15 دقیقه ابتدایی فشار زیادی توی زمین کرواسی به کرواسی بیاره. اما نکته اینه که کراواسی ساختار دفاعی خوبی داره و خوب از پرس در میاد و میتونه بعد از فشار اولیه فرانسه صاحب توپ بشه و با کار تیمی فرانسه رو کنترل کنه. به نظر میرسه نتیجه بازی فرانسه کراواسی برد داشته باشه و این برنده فرانسه باشه اما شخصا فکر میکنم این بازی یک مساوی حدودا 2-2 و یا 1-1 باشه. 

جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان
جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان

نتایج اخیر

باخت به دانمارک، تنها شکست قهرمان جهان در ۵ بازی آخر است و هر ۴ دیدار دیگر را فرانسوی‌ها پیروز شده‌اند. کرواسی نیز در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست داشته است.در تاریخچه تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر ۴ دیدار ثبت شده که از این میزان ۳ بار فرانسه پیروز شده و ۱ بازی به تساوی انجامیده است. با دقیق ترین پیش بینی فوتبال همراه ما باشید. در این مطلب پیش بینی بازی امروز را داشتیم و در مطلب بعدی پیش بینی بازی فردا را پیگیری خواهیم کرد.

جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان, جدول پخش فوتبال زنده ایران و جهان, پیش بینی نتایج فوتبال امشب, جدول پخش فوتبال, دقیق ترین پیش بینی فوتبال, پیش بینی نتایج فوتبال قبل از بازی, پیش بینی فوتبال امشب, پیش بینی بازی فردا, پیش بینی بازی امروز, ساعت مسابقه فوتبال امروز, جدول پخش فوتبال امشب, پیش بیینی مسابقات فوتبال, نتیجه بازی فرانسه کراواسی
جدول پخش فوتبال زنده ایران و جهان, پیش بینی نتایج فوتبال امشب, جدول پخش فوتبال, دقیق ترین پیش بینی فوتبال, پیش بینی نتایج فوتبال قبل از بازی, پیش بینی فوتبال امشب, پیش بینی بازی فردا, پیش بینی بازی امروز, ساعت مسابقه فوتبال امروز, جدول پخش فوتبال امشب, پیش بیینی مسابقات فوتبال, نتیجه بازی فرانسه کراواسی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدول پخش زنده فوتبال ایران و جهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *