همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا (بازیگر معروف نقش سعدی سریال اتاق قرمز)

با خبر همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا در سریالی ایرانی در خدمت هستیم. سریال بلیط یک طرفه به کارگردانی پوریا حیدری اوره در ترکیه فیلمبرداری می‌شود.
پیمان معادی بازیگر محبوب و توانمند ایرانی را از فیلم‌های بسیاری چون: “درباره الی”، “ابد و یک روز”، “متری شش و نیم متر” و “جدایی نادر از سیمین” به خاطر داریم. او که مدتی است در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی نیز حضور دارد (از جمله ایفای نقش کوتاهی در سریال West World)، به تازگی در یک سریال ایرانی با بازیگر محبوب ترکیه “ارکان پتککایا (Erkan Petek Kaya)” همبازی خواهد شد؛ همراه ما باشید.

همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا

بازیگر معروف نقش سعدی سریال اتاق قرمز

همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا
پیمان معادی و ارکان پتککایا, حضور پیمان معادی در ترکیه, ضبط سریال بلیط یک طرفه با بازی پیمان معادی

“بلیط یک طرفه” به کارگردانی “پوریا حیدری اوره” مقابل دوربین می‌رود. پیمان معادی و ارکان پتککایا در این سریال همبازی خواهند شد. اولین حضور پیمان معادی در ترکیه برای ضبط سریال ایرانی به همراه “Erkan Petek Kaya” بازیگر سرشناس ترکیه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


ارکان پتککایا در بسیاری از بهترین فیلم ها و سریال های ترکی از جمله: “روزی روزگاری”، “Deli Dumrul”و “Sana Söz” حضور داشته است. اما آخرین نقش او، کاراکتر “سعدی جوانمرد” در سریال بی‌نظیر اتاق قرمز بود. پس از درخشش در این سریال، در سریال ایرانی “بلیط یک طرفه” حضور خواهد داشت.

همبازی شدن پیمان معادی و ارکان پتککایا
پیمان معادی و ارکان پتککایا, همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا, ضبط سریال بلیط یک طرفه با بازی پیمان معادی

ضبط سریال بلیط یک طرفه با بازی پیمان معادی که در ژانر پلیسی معمایی است، در کشور ترکیه با حضور بازیگران ایرانی، ترک، عرب و آمریکایی آغاز شده است. پیش از این نیز پیمان معادی در سریال آمریکایی “آن شب” به ایفای نقش پرداخته بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *