گوشی پوکو f4 5g ؛ مشخصات و قیمت پوکو F4 5G قبل از معرفی لو رفت!

مشخصات گوشی پوکو f4 5g. آیا مشخصات پوکو f4 5g گوشی لو رفته است؟ تایید استفاده از رم 12 گیگابایتی. در ادامه مطلب پوکو f4 5g همراه فیگار باشید.

شرکت پوکو خود را برای معرفی گوشی هوشمند جدیدش آماده می‌کند. این شرکت چینی قرار است به‌زودی از گوشی هوشمند پوکو F4 5G در هند و بازار جهانی رونمایی کند.

گوشی پوکو f4 5g

مشخصات و قیمت پوکو F4 5G قبل از معرفی لو رفت!

پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4
پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4

شرکت پوکو هنوز تاریخ رونمایی از پوکو f4 5g را به طور رسمی اعلام نکرده است. البته تحلیلگران حدس می‌زنند که ممکن است این گوشی تا قبل از پایان ماه جاری در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش‌تر، پوکو از گوشی هوشمند گیمینگ پوکو F4 GT که نسخه‌ی ریبرند شده‌ی گوشی گیمینگ ردمی K50 است رونمایی و آن را روانه‌ی بازارهای جهانی کرد. اکنون افشاگران مشخصات و قیمت احتمالی پوکو F4 5G را فاش کرده‌اند که به لطف آن‌ها می‌توانیم به بررسی برخی از اطلاعات این گوشی هوشمند بپردازیم.

ابتدا سراغ تصاویر غیر رسمی می‌رویم که توسط وب‌سایت Rootmygalaxy منتشر شده‌اند. گوشی پوکو F4 5G مانند مدل F4 GT به سری K ردمی مرتبط است، به همین ترتیب در تصاویر نیز می‌بینیم برجستگی دو قسمتی ماژول دوربین به همراه چینش مثلثی سه لنز آن شباهت غیرقابل انکاری به ردمی K50 یا K50 پرو و K40S دارد. طبق این تصاویر، ظاهرا Poco F4 5G همان ردمی K40S با برندی متفاوت است، با این حال تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در این تصاویر پوکو F4 5G مشخصا به جای دوربین 48 مگاپیکسلی ردمی K40S، دوربین 64 مگاپیکسلی دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی پوکو f4 5g

پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4
پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4

انتظار می‌رود پوکو F4 به‌زودی رونمایی شود. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 870 بهره خواهد برد و اکنون پوکو اطلاعات بیشتری درمورد سیستم خنک‌کننده‌ی آن موسوم به Liquidcool 2.0 به‌ اشتراک گذاشته است. به‌گفته‌ی پوکو، این سیستم درواقع محفظه‌ی بخار هفت‌لایه با سطحی به ابعاد ۳۱۱۲ میلی‌متر مربع از جنس گرافیت خواهد بود. به گزارش GSMArena، پوکو به‌تازگی نتایج آزمایش پردازنده‌ی F4 5G را دربرابر iQOO 9 SE و وان‌پلاس ۱۰ پرو به‌اشتراک گذاشته که در آن، دستگاه پوکو نسبت به رقبای خود خنک‌تر ماند و عملکرد پایدارتری نسبت به دو رقیب دیگر ارائه داد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون از گوشی پوکو f4 5g بدست آمده، این گوشی همان نسخه‌ی ریبرند شده‌ی ردمی K40 است که به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین انتظار می‌رود که از نظر ظاهری و سخت­‌افزاری تفاوت چندانی بین این دو گوشی وجود نداشته باشد. پوکو F4 مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، استاندارد HDR10+، رزولوشن FHD+ و فناوری Dolby Vision بهره می‌برد. ضمناً حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی هوشمند جدید پوکو به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

گوشی پوکو f4 5g

پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4
پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4

قیمت جهانی این گوشی هوشمند جدید نیز روی پوستری که توسط یک افشاگر فاش شده، در اختیار ما قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات درج شده روی این پوستر، پوکو F4 5G احتمالاً با قیمت ۴۵۹ دلار در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. در بازار هند نیز این گوشی قیمتی در حدود ۳۶۰ دلار خواهد داشت. اگر این قیمت‌ها درست باشند، این گوشی می‌تواند لقب ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ را از آن خود کند. برادر بزرگ تر poco f4 5g یعنی poco f3 5g در زمان خودش محبوبیتی خیلی زیادی داشت. چه از نظر سخت افزار خیلی قوی که از تراشه‌ی Snapdragon 870 همانند پوکو f4 5g بهره میبرد و چه از نظر طراحی و کیفیت ساخت نمره قابل قبولی میگرفت.

گوشی پوکو f4 5g

پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4
پوکو f4 5g گوشی, پوکو f4 5g, پوکو F4

تصاویر منتسب به پوکو اف 4 فایوجی که اخیراً فاش شده‌اند نشان می‌دهند این گوشی در پنل پشتی دوربین سه‌گانه دارد. دوربین اصلی گوشی جدید پوکو حسگر ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت و از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال بهره‌مند خواهد بود. روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه‌ی پاور، حسگر مادون قرمز، پشتیبانی از Dolby Atmos، بلندگوهای دوگانه و پورت USB-C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی پوکو f4 5g  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *