باغ وحش خانگی اصفهان ؛ کشف باغ وحش خانگی عجیب در اصفهان + فیلم

باغ وحش خانگی اصفهان در خمینی شهر. کشف باغ وحش خانگی عجیب در اصفهان. در ادامه مطلب اصفهان باغ وحش خانگی همراه فیگار باشید.

نیروهای حفاظت محیط زیست استان اصفهان با همکاری نیروی انتظامی یک باغ وحش خانگی را در این استان کشف کردند. از پرندگان کمیاب تا شیر ماده آفریقایی!

باغ وحش خانگی اصفهان

شیر آفریقایی در خانه مرد اصفهانی

اصفهان باغ وحش خانگی, باغ وحش اصفهان
اصفهان باغ وحش خانگی, باغ وحش اصفهان

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر: مأموران کلانتری ۱۵ از نگهداری حیوانات نادر و کمیاب در یک باغ شخصی مطلع شدند و در بازرسی از این محل، یک قلاده شیر ماده آفریقایی و ۶۴ نوع پرنده کمیاب که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند. در این رابطه یک نفر شناسایی و اقدامات جهت دستگیری وی در حال اجراست. حیوانات کشف شده در این باغ وحش اصفهان به ماموران اداره محیط زیست تحویل و پرونده این موضوع نیز برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف باغ وحش خانگی عجیب در اصفهان

اصفهان باغ وحش خانگی, باغ وحش اصفهان
اصفهان باغ وحش خانگی, باغ وحش اصفهان

هفته گذشته نیز ۲ توله سیاهگوش از یک فرد در این استان کشف شده بود که آن دو نیز تحویل اداره کل محیط زیست استان اصفهان شده بودند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باغ وحش خانگی اصفهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *