زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه (Gelsin Hayat Bildiği Gibi)

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه (Gelsin Hayat Bildiği Gibi)، یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکی 2022، در نوشتار جدید همراه باشید.

کارگردانی سریال برعهده آلتان دونمز می‌باشد و داستان گروهی از جوانان با گذشته‌ای نامناسب را روایت می‌کند. در حالی که زندگی پیش روی آن‌ها یک فرصت برای اصلاح و تغییر می‌گذارد. برای اطلاع از ساعت و روز پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه در ادامه همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه

Gelsin Hayat Bildiği Gibi

زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه
زمان پخش Gelsin Hayat Bildiği Gibi

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

در تیم بازیگران سریال، نام‌های باتجربه و جوانی چون ارتان سابان، اوزگه اوزبرک، دوریم اوزکان، نیلسو برفین آکتاش، مصطفی آچالان، اوزگو دلیکانلی، عایشه کیرجا، صنم بابی، اونور اوزر، روژبین اردن، علی برگه، فورکان مورات اوغور حضور دارند.

دریا سال‌ها پیش برای خدمت اجباری به یک بیمارستان نظامی منتقل می‌شود و آنجا با سعدی پایاسلی عشق بزرگی را تجربه می‌کند ولی پایاسلی فقط یک نامه وداع از خودش به جا می‌گذارد و غیبش می‌زند.

پایاسلی بعد از رها کردن گذشته کثیف خود، در نتیجه همکاری با پلیس به عنوان معلم جغرافیا زندگی جدیدی را شروع می‌کند، ولی با روبرویی دوباره با دریایی که هیچوقت نتوانسته بود فراموشش کند، زندگی‌اش مثل گره کوری می‌شود و اسرار سال‌های گذشته برملا می‌شوند. در این میان ماجرای پنج دانش آموز پایاسلی که راهشان به کانون اصلاح نوجوانان هم کشیده شده است هم نقل خواهد شد.

زمان پخش Gelsin Hayat Bildiği Gibi

زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه
زمان پخش سریال هرچی میخواد بشه
  • نام فارسی: هرچی میخواد بشه
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • ستارگان:
    • ارتان سابان
    • اوزگه اوزبرک
    • دوریم اوزکان
    • نیلسو برفین آکتاش
  • شبکه: Show TV
  • زمان پخش سریال هرچی میخواد بشه: از تیرماه
  • روز پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه: هر پنجشنبه ساعت 21:30

مطالب مرتبط:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “زمان پخش سریال ترکی هرچی میخواد بشه (Gelsin Hayat Bildiği Gibi)

    1. سریال های ترکی به اون صورت بازپخش مرتب ندارن، نیمه های شب وقتی برنامه ندارند، تکرار یک سریال رو نشون میدن، اما روزی که میخواد قسمت جدید رو نشون بده، یک ساعت قبلش، تکرار قسمت قبل رو نشون میده، به صورت خلاصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *