زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ ؛ Gül Masalı از شبکه ترکیه ATV

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ (Gül Masalı)، یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکی 2022 در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

یکی از سریال‌های تابستانی شبکه atv که قرار است با پایان خردادماه منتشر شود،‌ سریال “قصه گل سرخ” است. ستارگان سریال “اردم کاینارجا” و “گلپر اوزدمیر” خواهند بود. شرکت “Pastel Film” تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد. سناریو نیز به قلم “آیبارس بورا” و “دیلک آی‌دوعدو” نوشته‌ شده است.

زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ

Gül Masalı از شبکه ترکیه ATV

زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ
زمان پخش قصه گل سرخ, زمان پخش سریال قصه گل سرخ, روز پخش سریال ترکی قصه گل سرخ

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:


ضمن اطلاع از زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ می‌توانید به مطالب ذیل نیز رجوع نمایید:


زمان پخش قصه گل سرخ

زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ
زمان پخش قصه گل سرخ, زمان پخش سریال قصه گل سرخ, روز پخش سریال ترکی قصه گل سرخ
  • نام فارسی: قصه گل سرخ
  • کارگردان: سعدالله شن‌ترک
  • ستارگان:
    • اردم کاینارجا
    • گلپر اوزدمیز
  • شبکه: ATV
  • زمان پخش سریال قصه گل سرخ: از 29 ام خردادماه
  • روز پخش سریال ترکی قصه گل سرخ: هر یکشنبه ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش سریال ترکی قصه گل سرخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *