بهترین فیلم های دزدی مثل مانی هایست ؛ مهم‌ترین‌ها را بشناسید !

طرفداران سریال مانی هیست از نتفلیکس آماده‌اند؟ شما عاشق فیلم های سرقتی نوشتار بهترین فیلم های دزدی خواهید شد. با فیگار همراه بمانید.

آیا تا به حال به برنامه‌ریزی برای سرقت فکر کرده‌اید؟ ممکن است کمی نابهنگام و خطرناک باشد؛ قطعاً شما را به دردسر می‌اندازد، اما هیجان سرقت از بانک بسیار عالی به نظر می‌رسد. هم‌اکنون سریال Money Heist در نتفلیکس با فصل پنجم خود (دانلود پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست) به کار خود پایان داد؛ اما قرار است با فصل 6 یا اسپین آفی بنام برلین (اسپین آف سریال Money Heist و فصل 6 سریال مانی هیست) برگردد و طرفداران خودش را از زاویه‌ای دیگر خوشحال کند.

بهترین فیلم های دزدی مثل مانی هایست

مهم‌ترین‌ها را بشناسید !

فهرست فیلم ها با موضوع سرقت که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های دزدی شبیه مانی هیست برای شما معرفی شده‌اند را می‌توانید در لیست زیر در یک نگاه ببینید:

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

در حالی که انجام دزدی واقعاً کار درستی نیست، ترسیم ذهنی یک طرح اصلی سرگرم کننده است. بنابراین، دوستان خود را جمع کنید و از این فیلم های دزدی غم انگیز الهام بگیرید، جایی که مطمئناً چند نکته و ترفند را یاد خواهید گرفت.

سریال مانی هایست به عنوان یکی از موفق‌ترین سریال‌های خارجی زبان در نتفلیکس (این روزها سریال Squid Game) برای همه آشنا است. این سریال همچنین یکی از بهترین سریال های تلویزیونی سرقتی است که تا به حال ساخته شده! چه زمانی که صحبت از نتفلیکس و چه پخش و یا تلویزیون کابلی باشد. همانطور که پیش می‌رود، بسیاری از بینندگان می‌خواهند در طول انتظارهای طولانی بین فصل ها چیزی برای تماشا پیدا کنند. گزینه‌های زیادی برای افرادی که عاشق دزدی پول هستند، به خصوص در حوزه فیلم‌ها وجود دارد. ما به گذشته نگاه کرده‌ایم و گزینه‌های مناسب را برای طرفداران این سریال دزدی محور نتفلیکس پیدا کرده‌ایم.

Jackie Brown (1997)

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی

در سال 1997، کوئنتین تارانتینو فیلم دزدی خود را با نام جکی براون ساخت. مانند بسیاری از فیلم‌های تارانتینو در آن دوران، او ستاره‌های نمادینی را از گذشته بازگرداند که مردم تقریباً در طول زمان آن‌ها را فراموش کرده بودند.

این بار Pam Grier بود که در نقش یک مهماندار هواپیما که به قاچاق مقداری پول و مواد مخدر به کشور کمک کرد، دستگیر و به یک خبرچین تبدیل شد. این فیلم به سبک راشومون (نقد فیلم راشومون – کوروساوا) ساخته شده است که در آن ساختار روایی شکل خاص خود را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

The Usual Suspects (1995)

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی

در سال 1995، برایان سینگر با کارگردانی فیلم The Usual Suspects از حضور در هالیوود بهره‌ی بسیاری برد. این فیلم یکی دیگر از فیلم های دزدی به سبک پازلی بود که دزدی را به گونه‌ای اجرا می‌کرد که هیچ‌کس تا انتها نمی‌دانست شخصیت اصلی در جریان معمایی‌طور ساختار روایی کیست، با یکی از بهترین پایان‌های پیچشی در فیلم‌های دزدی. بازیگران درجه یک بودند و کوین اسپیسی به عنوان بهترین نام در میان بازیگران در این فیلم درخشان بود.

بیشتر بخوانید:

Heat (1995)

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی

در سال 1995 مایکل مان شاهکار خود را منتشر کرد. فیلم Heat برای اولین بار آل پاچینو و رابرت دنیرو را در یک صحنه گرد هم آورد. در حالی که هر دو بازیگر در پدرخوانده II حضور داشتند، هرگز صحنه‌ای را در آن فیلم به اشتراک نمی‌گذاشتند. این فیلم همچنین شامل برخی از بهترین صحنه های اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022 و بهترین فیلم های اکشن 2021) سرقت در هر فیلمی و یک اثر درخشان سینمایی است.

بیشتر بخوانید:

Now You See Me (2013)

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بدون حرکت یک اینچ از بانک سرقت کنید؟ ممکن است بگویید غیرممکن است، اما این فیلم غیرممکن را تا جایی که می‌توانست واقعی جلوه داد. این دزدان بسیار آموزش دیده با تماشاگران دزدی کردند و آن را ساختگی جلوه دادند تا کسی مشکوک نشود.

بیشتر بخوانید:

Ocean’s 8 (2018)

بهترین فیلم های سرقتی
بهترین فیلم های دزدی, بهترین فیلم های سرقتی

گروهی از زنان باهوش، حیله‌گر و ماهر با هم متحد می‌شوند تا امن‌ترین و گرانبهاترین جواهرات روی زمین را بدزدند و بین خود تقسیم کنند. Ocean’s 8 ترکیبی عالی از هیجان، کمدی (بهترین فیلم های کمدی 2022) و جذابیت هالیوودی است که مخاطبان در هر سنی مطمئنا از آن لذت خواهند برد.

Ocean’s 8 با بازی ساندرا بولاک، کیت بلانشت و آن هاتاوی، تک‌لاین‌های شوخ‌آمیز، استراتژی‌های دزدی به‌خوبی اجرا شده، و در کل طرح خوبی را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Baby Driver (2017)

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم ها با موضوع سرقت, بهترین فیلم ها درباره سرقت

Baby Driver فقط یک فیلم دزدی معمولی نیست. یک فیلم اکشن با موسیقی متن فیلم ماهرانه است که نقش اصلی را در فیلم ایفا می‌کند. Baby، شخصیت اصلی که توسط Ansel Elgort بازی می‌شود، راننده‌ای است که برای گروهی از دزدها اجاره داده می‌شود. او با گوشه و کنار خیابان‌ها آشناست و هیچ کس به بچه‌ای با چهره‌ای معصوم به عنوان یک مجرم جدی مشکوک نمی‌شود.

موسیقی متن این فیلم را نیز دوست خواهید داشت. کودک از مشکل شنوایی رنج می‌برد و به همین دلیل باید همیشه گوشی خود را در گوشش قرار دهد تا بتواند بهتر تمرکز کند. علاوه بر این، در فیلم، تمرکز دقیق، محوریت یک سرقت موفق است.

Ronin (1998)

بهترین فیلم های سرقتی
بهترین فیلم های دزدی, بهترین فیلم های سرقتی

گروهی از مزدوران تکفیر شده با یکدیگر متحد می‌شوند تا یک سرقت بزرگ انجام دهند و یک کیف مهم را پس بگیرند. رابرت دنیرو و خدمه‌اش باید با خطرات شغلی که با آن موافقت کردند روبرو شوند. مسئله این است که با افرادی که برای اولین بار با آنها ملاقات می‌کنند، کنار بیایند.

درست مانند Money Heist، اعضا اجازه ندارند اطلاعات شخصی خود، از جمله نام واقعی را به اشتراک بگذارند. زیرا اگر اوضاع به سمت خاصی که باب میلشان نیست پیش برود و طرح به خطر بیفتد، این اطلاعات می‌توانند علیه یکدیگر استفاده شوند.

Inside Man (2006)

بهترین فیلم ها درباره سرقت
بهترین فیلم ها با موضوع سرقت, بهترین فیلم ها درباره سرقت

سرقت بانک بدون مغز متفکر، مذاکره کننده، صاحب بانک و بازرس پلیس، هرگز کامل نمی‌شود. Inside Man نمونه بارز این ژانر فیلم است. اگر قبلا صدها فیلم مشابه آن را تماشا کرده باشید، رویدادها تا حدودی قابل پیش‌بینی هستند.

اگر به دنبال یک فیلم دزدی آرام برای تماشای یک بعد از ظهر راکد هستید، مطمئناً این فیلم شما را مشغول خواهد کرد. اما اگر به شکار سرنخ و حل معما مانند FBI علاقه دارید، فیلم های قبلی در این لیست بهترین انتخاب شما هستند.

Army Of Thieves

بهترین فیلم های دزدی
بهترین فیلم های دزدی, بهترین فیلم های سرقتی

این فیلم از آن دسته از فیلم های دزدی محور است که هیچ چیز را خیلی جدی نمی‌گیرد، بنابراین همه چیز بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که باید باشد. خود تیم دزدی از 5 عضو تشکیل شده است، بنابراین کلمه ارتش در عنوان فیلم، یک اغراق بزرگ است. داستان در زمانی اتفاق می‌افتد که شیوع زامبی‌ شدن در لاس‌وگاس رخ داده است – دیتر مدام رویای زامبی‌هایی را در سر می‌پروراند.

The Italian Job (2003)

بهترین فیلم ها با موضوع سرقت
بهترین فیلم ها با موضوع سرقت

وقتی در یک نقشه دزدی غوغایی به وجود می‌آید چه اتفاقی می‌افتد؟ در یک سرقت گروهی، همیشه یک نفر وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد علیه هم تیمی‌هایش بلند می‌شود. یک ضرب‌المثل رایج در مورد اعتماد نکردن به دزد همکار وجود دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حداقل این چیزی است که در فیلم شغل ایتالیایی، بازسازی آمریکایی فیلم بریتانیایی 1969 با بازی مارک والبرگ و شارلیز ترون اتفاق می‌افتد. منتظر صحنه های اکشن و تعقیب و گریز زیادی با ماشین باشید، به خصوص با حضور جیسون استاتهام در بازیگران.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دزدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *