شجاع ترین گروگان های مانی هیست ؛ بهترین ها و قوی ترین ها را بشناسید

همیشه تنها پروفسور و تیمش نبودند که در سریال مانی هیست شجاعت خود را نشان دادند. با ما همراه باشیم تا شما را با شجاع ترین گروگان های مانی هیست آشنا کنیم.

بخش آخر سریال مانی هیست، به تازگی در نتفلیکس پخش شده است و زمان آن رسیده تا با تمام شخصیت‌های محبوبمان در سریال مانی هیست خداحافظی کنیم. در طول این 4 سالی که همراه با پروفسور، تیمش، و سریال مانی هیست زندگی کردیم، شاهد نبرد ها و درگیری‌های زیادی بین گروه پروفسور و گروگان‌های آن‌ها بودیم.

شجاع ترین گروگان های مانی هیست

بهترین ها و قوی ترین ها را بشناسید

می‌توانید فهرست شجاع ترین گروگان های مانی هیست را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

در سایت فیگار می‌توانید به لینک دانلود پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست دسترسی داشته باشید. پس از تماشای سریال نقد فصل پنجم Money Heist را که با نام “خانه کاغذی” نیز شناخته می‌شود مطالعه نمایید. با کلیک بر روی عبارت “سریال اسپانیایی La Casa De Papel“، به لیستی از مقاله‌های مرتبط با این سریال در سایت فیگار دسترسی خواهید داشت.

ضمن مطالعه نوشتار حقایق جالب درباره پروفسور، می‌توانید مطالب سایت فیگار در رابطه با سریال خانه کاعذی را مطالعه نمایید:

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست

در طول این سریال، ما شاهد شجاعت‌های بینظیر پروفسور و دیگر اعظای گروه سارقان بودیم که کاملاً برای ما قابل ستایش است؛ به هرحال انجام سرقت در حفاظت شده ترین ساختمان‌های کشور، کار ساده‌ای نیست. اما شاید کمتر کسی باشد که نگاهی به شجاعت بسیار زیاد برخی از گروگان‌ها بیاندازد. برخی از گروگان‌ها در سریال مانی هیست، از شجاعت بالایی بخوردار هستند و خیلی محکم و قاطع، در برابر سارقان ایستادگی می‌کنند و سعی در فرار کردن و یا نجات دیگران می‌کنند. با فیگار همراه باشید تا شما را با شجاع ترین گروگان های مانی هایست آشنا کنیم.

فرنسیسکو تورس

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان مانی هیست

فرنسیسکو تورس که گروگان گرفته شده است، توسط نایروبی مسئول چاپ اسکناس های تقلبی می شود و این کار را به طرز شگفت انگیزی خوب انجام می‌دهد. او 311 میلیون یورو را تنها در 40 ساعت چاب می‌کند و حتی پیشنهاد راه‌های بهتری برای تولید پول را به گروه سارقان می‌دهد؛ به همین دلیل است که به او لقب گروگان سال را می‌دهند.

با این که فرنسیسکو تورس سود خیلی زیادی برای سارقان آورد و کمک زیادی به آن‌‌ها کرد، اما نمی‌توان از جسارت و شجاعت او چشم پوشی کرد. تنها دلیلی که تورس با سارقان همکاری می‌کند، ترس از مرگ است. همین ترس است که او را به یک همکار فوق‌العاده برای گروه تبدیل می‌کند. همچنین او به شدت به آرامش در کارش نیازمند است که تمامی این موارد، او را تبدیل به یکی از شجاع ترین گروگان های مانی هایست تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مرسدس کولمنار

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان های مانی هیست

مرسدس کولمنار که یکی از بهترین گروگان های مانی هیست است، درواقع یک معلم دبیرستان است که دانش آموزانش را به اردویی در ضرابخانه سلطنی اسپانیا می‌برد اما اوضاع آشفته می‌شود؛ سارقان حمله می‌کنند و او را به همراه دانش آموزانش گروگان می‌گیرند.

مرسدس هم ترسو و هم شجاع است؛ هرگاه که سارقان با او صحبت می‌کنند، ترس و استرس در صورت او کاملاً واضح است و هرگاه که او را تهدید کنند، به سرعت جیغ می‌زند. اما تغییر شخصیت نیز در او کاملاً واضح است. برای مثال هنگامی که از او در رابطه با یکی از دانش آموزانش اطلاعات می‌خواهند، او دیگر همانند قبل ترسو نیست. همچنین او در شورش به آرتور کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

میگل

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان مانی هیست

میگل که یک کارآموز در بخش عملیات و سیستم های اطلاعاتی در بانک اسپانیا است، برای کار هایی بسیار ساده در آن جا حضور دارد به همین دلیل به سادگی به عنوان گروگان دستگیر می‌شود و سعی می‌کند دیگر گروگان ها را از اطاعت دستور سارقان منصرف کند.

میگل شخصیتی نیست که اهل ریسک باشد و اکثر شجاعت‌های او، برای خودنمایی و جلب توجه آماندا، کسی که به او علاقه دارد است. همچنین او به دیگر گروگان‌ها هشدار می‌دهد که لباس ضد گلوله‌ای که سارقان به آن‌ها داده‌اند را نپوشند زیرا می‌ترسد که آن‌ها بخواهند از گروگان‌‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند. با این که میگل آنقدری که باید شجاع نیست، اما در لیست بهترین گروگان های مانی هیست جای دارد.

بیشتر بخوانید:

پابلو روئیز

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان مانی هیست

پابلو روئیز یکی از دانش آموزان دبیرستانی است که برای اردو به ضرابخانه ملی اسپانیا رفته بود اما توسط گروه پروفسور دستگیر شد. درحالی که پابلو در ساختمان است، به آرتور کمک می‌کند تا بتواند نقشه فرار خود را بچیند. همچنین او مسئول حفاری تونل است.

با این که پابلو تنها یک پسر دبیرستانی است و توسط گروهی از سارقان ترسناک دستگیر شده است، اما او به هیچ عنوان ترسی از خود نشان نمی‌دهد و تمام تلاش خود را برای مقابله با سارقان می‌کند. او لوازمی را در توالت پنهان می‌کند که بعد ها در فرار به تمام گروگان‌ها کمک می‌کنند. همچنین زمانی که او آزاد شد، هیچ ترسی از گفتن تمامی اطلاعات به پلیس نداشت تا بتواند کمکی به پلیس کند. شاید بتوان گفت که پابلو، شجاع ترین گروگان مانی هیست بین دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید:

آریادنا کاسکالس

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان مانی هیست

با این که آریادنا کاسکالس تنها یک گروگان است، اما او به سادگی راهی برای نجات دادن جان خودش پیدا می‌کند. او برلین را اغوا می‌کند و به همین واسطه بسیاری از مشکلاتس حل می‌شود. شاید شکل گیری رابطه‌ای عاشقانه بین برلین و آریادنا، داستانی نبود که مورد پسند بینندگان باشد اما بی‌شک به آریادنا کمک بزرگی کرد.

اگرچه که زبان بدن آریادنا او را بسیار ترسو نشان می‌دهد، اما استراتژی‌های او نشان می‌دهند که آریادنا یکی از شجاع ترین گروگان های مانی هایست است! این جسارت او است که نه تنها برلین را اغوا می‌کند، بلکه به او می‌گوید که قصد دارد در کنارش بماند تا درنهایت بتواند مقداری از پول دزدی را نیز با خود ببرد.

بیشتر بخوانید:

ماریو اوربانخا

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان مانی هیست

ماریو اوربانخا درواقع رئیس بانک اسپانیا است و پیش از سرقت گروگان گرفته می‌شود. زیرا که او تنها کسی است که می‌تواند خزانه دولتی را برای سارقان باز کند. همچنین او بعد تر در کنار دیگر گروگان‌ها اسیر می‌شود و درنهایت درکنار آن‌‌ها به شورش می‌پردازد.

اورباخنا نیز یکی از بهترین گروگان های مانی هیست است و از هیچکس حراسی ندارد. این قضیه در زمانی که از او می‌خواهند تا خزانه را باز کند کاملاً واضح است؛ او مخالفت می‌کند و با این که به دلیل مخالفت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، اما بازهم مقاومت می‌کند و ترسی از خود نشان نمی‌دهد. او به جای این که منتظر کمک بماند و از سارقان حمایت کند، تصمیم می‌گیرد به آرتور ملحق شود به او کمک کند تا به اسکله حمله کنند و اسلحه‌ها را بدزدند. با این حال به نظر می‌رسد که او نسبت به آرتور بسیار محتاط‌تر از اسلحه استفاده می‌کند؛ هرچند که احتمالاً این به دلیل نا آشنا بودن او با اسلحه است نه شجاع نبودن او.

بیشتر بخوانید:

جاسینتو

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان های مانی هیست

جاسینتو در اولین دزدی دستگیر می‌شود و او را در زیرزمین می‌بندند زیرا که سارقان او را بسیار خطرناک می‌شمارند. دزدها حق دارند که از او بترسند، زیرا او موفق شده بود که اسلو را قبل از فرار و گفتن آنچه که به یاد دارد، به پلیس ببرد.

درحالی که اکثر گروگان‌ها سعی می‌کنند از هر کار خطرناکی دوری کنند تا از خشم سارقان در امان باشند، جاسینتو به عنوان شجاع ترین گروگان مانی هیست به طرز مخفیانه به دستشویی می‌رود تا ابزاری را که پابلو در آن جا مخفی کرده بود را بازیابی کند و به گروگان‌های شورشی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

مونیکا گزتامبیده

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان های مانی هیست

مونیکا گزتامبیده که درواقع یک منشی بود، بعد از گروگان گرفته شدن، دارای یک رشد شخصیت خاص شد که منجر به تبدیل او به یک دزد شد! او پیش از اینکه عاشق دنور شود و یکی از بهترین روابط عاشقانه در سریال مانی هیست را شکل دهد، با آرتور وارد رابطه می‌شود و درنهایت صاحب یک فرزند از او می‌شود.

قطعا دور انداختن یک زندگی به عنوان منشی و تبدیل شدن به یک دزد، کار ساده‌ای نیست. به عنوان یک منشی، او تضمین سلامت، صلح و رفاه دارد اما به محض این که تبدیل به یک دزد شود، هر لحظه زندگی او در خطر است و تضمینی وجود ندارد که او بتواند صبح روز بعد را ببیند. این جسارت بینظیر است که مونیکا را از نظر برخی افراد، به شجاع ترین گروگان مانی هیست تبدیل می‌کند.

سزار گاندیا

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, بهترین گروگان های مانی هیست

سزار گاندیا که رئیس بخش امنیت ضرابخانه بود، توسط گروه سارقان پروفسور، دستگیر و گروگان گرفته شد. اما او خودش به تنهایی دستبندش را باز کرد و علیه دزدان، قیام کرد. در ادامه شورش تک نفره سزار گاندیا، او مسئول یکی از غم‌انگیز ترین مرگ‌های تمام سریال مانی هیست شد.

اینکه او ریاست بخش امنیت بزرگترین موسسه مالی کشور را برعهده دارد، گواهی از شجاعت او است. همچنین گاندیا یک سرباز سابق عملیات ویژه است و مطمئناً جرات زیادی برای وارد شدن به چنین حرفه های پرخطری داشته است. او در زمانی بسیار کوتاه، موفق می‌شود هلسینکی را خفه کند، توکیو را شکست دهد و نایروبی را بکشد. اما زمانی توانستیم از او به عنوان یکی از شجاع ترین گروگان های مانی هایست نام ببریم که برای نجات جان اوبرناجا در سرقت دوم، جان خود را به خطر انداخت.

آرتورو رومن

شجاع ترین گروگان های مانی هیست
شجاع ترین گروگان های مانی هیست, شجاع ترین گروگان های مانی هایست

در بالاتر بارها نام آرتور، یا همان آرتورو رومن را به عنوان آغاز کننده شورش آوردیم و اکنون نوبت به توصیف آرتور رسیده است. یک بار دستگیر شدن به عنوان گروگان، به اندازه کافی می‌تواند به هر کسی آسیب بزند اما آرتور نه یک بار، بلکه دو بار توسط گروه سارقان به عنوان گروگان دستگیر شد. شاید او باهوش‌ترین گروگان نباشد، اما او بی‌شک شجاع ترین گروگان مانی هیست و حتی بهترین گروگان مانی هیست است!

هیچکدام از کار هایی که تیم پروفسور انجام می‌دهند نمی‌توانند آرتور را بترسانند؛ حتی وقتی که بدن او را با مواد منفجره می‌پوشانند، آرتور خود و دیگر گروگان‌ها را قانع می‌کند که این مواد منفجره، همه جعلی هستند. تمایل آرتور به مبارزه با سارقین حتی زمانی که هیچ اسلحه‌ای ندارد، یکی دیگر از دلایلی است که از او به عنوان بهترین گروگان مانی هیست نام می‌بریم. او حتی چند بار با استفاده از شعله افکن و مسلسل به تنهایی در مقابل تمام دزدان جنگید و و وقتی مورد عصابت دو گلوله قرار گرفت، باز هم به راهش ادامه داد و تنهایی با سارقان مقابله کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شجاع ترین گروگان های مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *