تاریخ انتشار فیلم Blonde [+ تصاویر جدید فیلم + اولین تیزر فیلم]

تاریخ انتشار فیلم Blonde مشخص شد. تصاویر جدیدی از این فیلم در سایت‌های خارجی منتشر شده است. برای تماشای تریلر و تصاویر جدید فیلم blonde همراه ما باشید.

زمان انتشار فیلم blonde با بازی آنا د آرماس در نقش مریلین مونرو معلوم شد. این فیلم پس از نمایش در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ منتشر حواهد شد.

تاریخ انتشار فیلم Blonde

تصاویر جدید فیلم blonde

تاریخ انتشار فیلم Blonde
تریلر فیلم blonde

مدت زمان فیلم Blonde به کارگردانی اندرو دومینیک و با بازی آنا د آرماس (در نقش مرلین مونرو) و آدرین برودی، 2 ساعت 45 دقیقه خواهد بود. این فیلم در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ در نتفلیکس منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتشار تصاویر جدید فیلم blonde

انتشار تصاویر blonde
انتشار تصاویر blonde

نورما جین مورتنسن پس از دوران کودکی دردناکش، به بازیگری در هالیوودِ دههٔ ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ تبدیل شد. او با نام مستعار مریلین مونرو به شهرت جهانی می‌رسد.


بیشتر بخوانید:


اما حضور او روی پرده با مسائل عشقی، استثمار، سوءاستفاده از قدرت و اعتیاد به دارو که در زندگی خصوصی خود با آن مواجه بود، کاملاً در تضاد است. برای تماشای تریلر فیلم blonde در ادامه همراه ما باشید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فیلم Blonde سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *