محمدرضا علیمردانی از دیرین دیرین خداحافظی کرد + [استوری خداحافظی]

محمدرضا علیمردانی از دیرین دیرین خداحافظی کرد. به دنبال استوری خداحافظی کارگردان این سریال محمد رضا علیمردانی نیز در حمایت از او از دیرین درین خداحافظی کرد.

بعد از اعلام کناره گیری علی درخشی از مجموعه انیمیشن دیرین درین ، محمد رضا علیمردانی هم در حمایت از او با انتشار یک استوری از این مجموعه خداحافظی کرد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

محمدرضا علیمردانی از دیرین دیرین خداحافظی کرد

خداحافظی علیمردانی

پایان کار محمدرضا علیمردانی در دیرین دیرین
پایان کار محمدرضا علیمردانی در دیرین دیرین

علی درخشی، کارگردان انیمیشن دیرین دیرین، با انتشار متنی از خداحافظی‌اش با این پروژه خبر داد و چند ساعت بعد از انتشار این متن، محمدرضا علیمردانی ـ صداپیشه این انیمیشن ـ نیز خداحافظی‌اش با دیرین دیرین را اعلام کرد.

درخشی با بیان اینکه شاید خداحافظی‌اش با انیمیشن دیرین دیرین باید زودتر رخ می‌داد، نوشت:

هشت سال پیش این مجموعه را خلق کردم و با حمایت مرحوم ابوالحسنی و خلاقیت محمدرضا علیمردانی و همکاران گرانقدرم، آن را به اوج رساندم. اما امروز برخلاف گذشته دیگر شرایط همکاری مهیا نیست و ناچار به ترک پروژه هستم.

اتمام دیرین دیرین برای علیمردانی

محمدرضا علیمردانی نیز در واکنش به خداحافظی کارگردان دیرین دیرین تاکید کرد که اگر درخشی نباشد او هم حضور نخواهد داشت و خداحافظی‌اش را از انیمیشن دیرین دیرین که با صدای او شناخته می‌شود، اعلام کرد.

محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده انیمیشن دیرین دیرین که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، روز شنبه (۷ فروردین‌۱۴۰۰) درگذشت‌.

اولین قسمت دیرین دیرین با صداپیشگی محمدرضا علیمردانی و تهیه‌کنندگی زنده‌یاد محمد ابوالحسنی نوروز سال ۹۴ پخش شد و مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ از فیلیمو به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمدرضا علیمردانی از دیرین دیرین خداحافظی کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *