تاریخ انتشار سریال خاندان اژدها House Of The Dragon + [جدیدترین تریلر]

تاریخ انتشار سریال خاندان اژدها House Of The Dragon مشخص شد. به تازگی تریلری جدید از این فیلم منتشر شده که در ادامه به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش پیش درآمد بازی تاج و تخت، خانه اژدها در راه است. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

دانلود فصل 1 سریال خاندان اژدها از تلگرام

تاریخ انتشار سریال خاندان اژدها House Of The Dragon

تریلر فیلم House Of The Dragon

تیزر فیلم خاندن اژدها
تیزر فیلم خاندن اژدها

زمان زیادی تا پخش سریال House of the Dragon باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال خاندان اژدها منتشر شده است.

خاندان اژدها، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی رو به پخش در ژانر درام فانتزی است که توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال خلق شده‌است. این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج‌وتخت محسوب می‌شود.

داستان سریال ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات بازی تاج‌ و تخت رخ می‌دهد و پیش‌زمینه خاندان تارگریِن را به تصویر می‌کشد. فیلم‌برداری از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال House of the Dragon از تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شده و این سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

جدیدترین تریلر House Of The Dragon

ویدیو جدید منتشر شده از پشت صحنه سریال “House Of The Dragon”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار سریال خاندان اژدها House Of The Dragon سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “تاریخ انتشار سریال خاندان اژدها House Of The Dragon + [جدیدترین تریلر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *