قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی از نگاه سایت فیگار

برخی از کاراکترهای زن، داستان جالب خود را دارند و بسیاری از آن‌ها بسیار قوی هستند. برای آشنایی با قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی همراه باشید.

سریال‌های ترکی در دهه اخیر محبوبیت بسیاری در کشورهای مختلف به دست آورده‌اند. برخی از آن‌ها تم مافیایی و اکشن دارند، برخی در ژانر رمانتیک کمدی ساخته شده‌اند و برخی دیگر به مسائل روانشناختی می‌پردازند.

اما در میان این سریال‌ها با کاراکترهای زنی مواجه می‌شوید که قدرت بسیاری دارند. این قدرت به معنای قدرت‌های ماورایی نیست، خیر! زنانی هستند که با تمام سختی‌ها و شرایط مجادله می‌کنند. برخی برای زنده ماندن و برخی برای کسب موفقیت!

برای آشنایی با بهترین درام های ترکی با نقش اول زن قوی همراه ما باشید. در مقابل بهترین کاراکترهای قوی، می‌توانید با شرورهای سریال‌های ترکی، با رجوع به مقاله ذیل آشنا شوید:

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

ضمن آشنایی با بهترین سریال های ترکی با نقش اول زن قوی می‌توانید به مطالب ذیل نیز رجوع نمایید:

Fatmagül’ün Suçu Ne

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
بهترین سریال های ترکی با نقش اول زن قوی
  • نام کاراکتر: Fatmagül (فاطما گل)
  • نام بازیگر: Beren Saat (برن سات)
  • ژانر سریال: درام، عاشقانه
  • نام فارسی سریال: گناه فاطما گل چیست؟
  • کارگردان: هیلال سارال
  • بازیگران: انگین اکیورک، سدا گوون، سومرو یاوروجوک، مرات دالتابان، کان تاشانر، انگین اوزتورک
  • محصول: ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲

این مجموعه به تهیه کنندگی Ay Yapım تولید شده است. فاطماگل که قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی محسوب می‌شود، دختری ساده‌لوح است که در روستایی از استان ازمیر زندگی می‌کند. او در یک خانه به همراه برادر ساده‌اش، برادرزاده و زن داداشش زندگی می‌کند. مقدس، زن‌داداش او از فاطماگل بی هیچ دلیلی متنفر است.

Fatmagül قصد دارد با عشق کودکی خود مصطفی (Fırat Çelik) که یک ماهیگیر است، ازدواج کند. آن‌ها فقط منتظرند که مصطفی پول زیادی بدست آورد تا خانه خود را قبل از ازدواج به پایان رساند. در سمت دیگر داستان،‌ شخصی به نام کریم دیده می‌شود. او دوستان ثروتمند بسیاری دارد که از همراهی با آن‌ها لذت می‌برد. دوستان او اکنون برای مراسمی از استانبول به ازمیر برگشته‌اند. کریم پسری خوش برخورد است، که در کارگاه دوست پدرش به عنوان نجار کار می‌کند.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


او با عمه‌اش، مریم آکسوی، زندگی می‌کند. کریم در دوران کودکی یتیم بود، بنابراین مریم او را به عنوان پسر خودش تربیت کرد. فاطماگل از ازدواج با مصطفی به دلیل شرایطی که دارد ناامید شده است. دوستان کریم و ثروتمندان دیگر، در ازمیر فاطماگل را دیده و مسخره می‌کنند. کریم از این قضیه ناراحت می‌شود. سپس در مراسم عروسی سلیم، کریم او را می‌بیند. فاطماگل و زن‌داداشش در آن مراسم کار می‌کنند. فاطماگل یک شب، بعد از ماجرایی توسط چهار مرد (کریم و دوستانش) مورد تجاوز قرار می‌گیرد. و با توجه به فرهنگ آنجا، برای حفظ آبرو مجبور به ازدواج با کریم می‌شود.

آن‌ها تمام دارایی خود را می‌فروشند و به استانبول می‌روند. داستان در استانبول ادامه می‌یابد. فاطماگل از کریم متنفر است. او به او توهین می‌کند، بدرفتاری می‌کند، سعی می‌کند او را بکشد. کریم مطمئن نیست که واقعا تجاوز کرده است یا نه، زیرا آن شب مست بود و مواد مخدر مصرف کرده بود. اما فاطماگل معتقد است که او این کار را انجام داده است، زیرا قبل از اینکه غش کند، آخرین چهره‌ای که دیده بود چهره کریم بود.

Avlu

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
بهترین سریال های ترکی با نقش اول زن قوی
  • نام کاراکتر: Deniz (دنیز)
  • نام بازیگر: Demet Evgar (دمت اوگار)
  • ژانر سریال: درام، جنایی
  • نام فارسی سریال: حیاط
  • کارگردان: یوکسل آکسو، هولیا گزر
  • بازیگران: جرن مورای، نورسل کوسه
  • محصول: 2018 – 2019

دنیز زن میان‌سالی است که مدت‌هاست در معرض خشونت خانگی قرار داشته است؛ هاکان همسرش الکلی است و دنیز را به این مسئله متهم می‌کند که نگذاشته او به موزیسین موفقی تبدیل بشود. با این که آن‌ها از نظر مالی مشکلی ندارند، دنیز در خانه احساس آرامش و خوشبختی نمی‌کند. او همیشه سعی می‌کند به خاطر تنها دخترش اجم، قوی باشد و این خشونت را تحمل کند.

یک روز طی مشاجره‌ای، اجم در حالی که سعی می‌کند از مادرش دفاع کند، با اسلحه به پدرش شلیک می‌کند؛ اما دنیز که نمی‌خواهد زندگی دخترش تحت تاثیر قرار بگیرد، مسئولیت این ماجرا را به عهده می‌گیرد و به جرم تلاش برای قتل همسرش به زندان می‌افتد.

اکنون او مجبور می‌شود که زندگی خود را رها کند و با زندگی در میان زندانیان و افسران پلیس عادت کند. دنیز در زندان با دو گروه مختلف آشنا می‌شود که می‌‌خواهند در زندان قدرت داشته باشند و به این روش با افراد متفاوتی آشنا می‌شود و با اینکه نمی‌خواهد در ماجراهای آنان درگیر شود زندگی او جوری رقم می‌خورد که او دقیقا وسط کشمکش‌های زندانیان قرار می‌گیرد.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


تنها درد دنیز که اکنون به زندان افتاده، زنگ زدن به دخترش است. او می‌خواهد بداند که وضعیت دخترش چطور است؟ ولی در زندان قانون‌ها متفاوت است و اکنون دنیز دو دشمن دارد. آزرا و قدرت در تلاش هستند که دنیز و زینب را به سمت خود بکشند تا قدرتشان بیشتر شود، اما خواسته دنیز این است که بدون درگیری در بلا و جرم دیگر، آزاد شده و به زودی به دخترش برسد.

این سریال که بیشتر به زندگی زنان و خشونتی که بر علیه آن‌ها در جامعه در جریال دارد می‌پردازد؛ پخش آن در سال 2018 از شبکه استار ترکیه آغاز شد و در سال 2019، طی 4 فصل به پایان رسید. در ادامه معرفی قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی همراه ما باشید.

Fatma

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
بهترین درام های ترکی با نقش اول زن قوی, قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Fatma (فاطمه)
  • نام بازیگر: Burcu Biricik (بورجو بیریجیک)
  • ژانر سریال: درام، جنایی
  • نام فارسی سریال: فاطما
  • سازنده: اوزگور اونورمه
  • بازیگران: اعور یوجل، مهمت ییلماز، هازال تورسان
  • محصول: 2021

سریال ترکی فاطما یا بهتر است بگوییم فاطمه، به کارگردانی اوزگور اُنورمه (Ozgur Onurme) در سال 2021 از شبکه اینترنتی Netflix به نمایش درآمد. داستان افزایش تدریجی شجاعت یک زن و قتل‌هایی که خواسته و ناخواسته درگیر آن‌ها می‌شود. در روند داستان تغییرات ناگهانی بسیاری در روحیات و رفتار شخصیت‌ها مشاهده می‌شود؛ از نقش اصلی سریال گرفته تا نقش‌های فرعی دیگر.

شخصی که به ظاهر معصوم است و در طول زندگی آزارش به یک مورچه نیز نرسیده است، طی چه مراحلی شجاعت این را پیدا می‌کند که سلاح به دست بگیرد و به سمت یک انسان نشانه رود؟ قتل! گرفتن جان یک انسان! اگر هر یک از ما در شرایط فاطمه باشیم چه تصمیمی می‌گیریم؟


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


فاطمه دختری متولد روستا که مدتی است در استانبول زندگی می‌کند. با تمام سختی‌ها و عدم علاقه شوهر به فرزند، پسرش را بزرگ می‌کند. اما در نتیجه تصادفی فرزندش را از دست می‌دهد. در دادگاه پسر فاطمه با این که فوت کرده است مقصر شناخته ‌می‌شود. در حالیکه گویی خود مرگ فرزند به قدر کافی دردناک نیست، که باید مضاف بر آن خسارت بیمه را نیز پرداخت کند.

کودکی فاطمه آنطور که از گره‌ها پیداست بسیار خوب نگذشته است. و اتفاقات ناگواری برایش رخ داده است. زمان نامشخصی ارتباط او با خواهرش به طور کل قطع شده است و حالا فاطمه تنهای تنها در شهر بزرگ استانبول مانده است.

انسان‌ها در شرایط مختلف چه تصمیم‌هایی می‌گیرند؟ نام این تصمیم‌ها شجاعت است یا حماقت؟ فاطمه در واقع قهرمان داستان زندگی خودش است یا ضعف‌های روحی روانی دارد؟ همراه با سریال ترکی فاطما و رمانی که کاراکتر نویسنده درون سریال در هر قسمت بخشی از آن را می‌خواند، با ابعاد مختلف زندگی و روحیات فاطمه آشنا می‌‌شویم.

رسیدن به یک خودآگاهی! انسان در شرایط مختلف چه واکنش‌هایی می‌تواند از خود نشان دهد؟ برای حفظ باورهایش، دور شدن از ترس‌هایش و تلاش برای غلبه بر عامل آن ترس‌ها، تا کجا پیش می‌رود؟

Fazilet Hanım ve Kızları

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
بهترین درام های ترکی با نقش اول زن قوی
  • نام کاراکتر: Fazilet (فضیلت)
  • نام بازیگر: Nazan Kesal (نازان کسال)
  • ژانر سریال: درام
  • نام فارسی سریال: فضیلت خانم و دخترهایش
  • کارگردان: مورات ساراچ‌اوغلو، گوکچن اوستا
  • بازیگران: دنیز بایسال، چاعلار ارطغرل، آلپ نوروز، افرا ساراچ‌اوغلو
  • محصول: 2017

فضیلت خانم زنی است که در کل عمرش آرزو داشته که ثروتمند شود و همه چیز داشته باشد. اما تا به حال موفق نشده بود که به ثروت برسد. برای رسیدن به ثروت زیاد و رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش، دخترانش را وسیله‌ می‌کند و سعی دارد که به واسطه دخترانش به پول برسد.

او سعی دارد خشم و نفرتی که به گذشته دارد را با سوء استفاده از کاخ‌نشینان ثروتمند تلافی کند. و برای رسیدن به این راه از دخترانش بهره می‌برد. فضیلت خانم در این سریال قصد دارد که دخترانش پولدار شوند و زندگی‌شان مانند او نشود. او مدام سختی‌های زندگی فقیرانه را به دو دخترش، خزان و اجه گوشزد می‌کند. ولی خزان زیاد با او موافق نیست.

Hayat Şarkısı

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Hülya (هولیا)
  • نام بازیگر: Burcu Biricik (بورجو بیریجیک)
  • ژانر سریال: درام، عاشقانه
  • نام فارسی سریال: ترانه زندگی
  • کارگردان: جم کارجی
  • بازیگران: بیرکان سوکولو، تایانچ آی‌آیدین، اجم اوزکایا، احمد ممتاز تایلان
  • محصول: 2016 – 2017

در روستایی به نام ایشیکلار در نزدیکی مودانیا، بایرام متولد شده است. او در همان روستا به همراه تنها دوستش، صالح، بزرگ شده‌اند. آن‌ها برای از بین بردن میانه شکرآب شان، بچه‌هایشان کریم و ملک را در سن کم نشان هم می‌کنند. این بچه‌ها هرکدام در شهرهای مختلف بزرگ می‌شوند، تا اینکه به سن ازدواج می‌رسند.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


بایرام که صاحب دو فرزند است به همراه خانوادش در استانبول ساکن شده و کار و بارش را گسترش داده است. او اکنون صاحب ثروت فراوانی شده، اما عهدی که بسته بود را فراموش نکرده است. به همین خاطر به همراه پسرش کریم به روستای ایشیکلار برگشته و در خانه صالح را که با دو دخترش، هولیا و ملک زندگی می‌کند، می‌زند.

صالح هم به عهدش وفادار است و با آمدن بایرام به تصمیم ازدواج بچه‌هایشان قطعیت می‌بخشد. در حالی‌که بچه‌های هر دو خانواده در طول این سال‌هایی که گذشته برای خودشان زندگی‌های متفاوتی بنا کرده و به طرف عشق‌های دیگری رفته‌اند.

اگر چه جوان‌ها بین خودشان در مورد این ازدواج اجباری صحبت کرده و تصمیماتی می‌گیرند که باعث می‌شود تا یک مقدار خیالشان راحت شود، ولی آن چیزی که اصلا حسابش رو نکرده‌ بودند نقشه‌های هولیا است، که از خیلی وقت پیش به اجرا درآمده‌اند.

Sadakatsiz

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Asya (آسیا)
  • نام بازیگر: Cansu Dere (جانسو دره)
  • ژانر سریال: درام، تریلر روان‌شناختی
  • نام فارسی سریال: بی‌صداقت
  • کارگردان: نسلیهان یشیل‌یورت
  • بازیگران: جانر جیندوروک، ملیس سزن
  • محصول: 2020 – 2022

آسیا یک پزشک موفق است و زندگی کاملی با همسر و پسرش دارد. اما پس از یافتن موی بلوند روی کت شوهرش، همه چیز تغییر می‌کند و او به رابطه خارج از ازدواج شوهرش پی می‌برد. جانسو دره در نقش دکتر آسیا، زندگی بسیار خوب و خوشی در کنار همسرش ولکان دارد.

حاصل ازدواج آن‌ها نیز پسری به نام علی است. دکتر آسیا یک روز برای همسرش تولد می‌گیرد؛ اما او بر روی لباس ولکان موی بلوندی را مشاهده می‌کند. آسیا بعد از این جریان نمی‌تواند اعتماد کند به همسرش و پیوسته در شک است. تا اینکه یک روز متوجه رابطه ولکان با دختری به نام درین می‌شود. درین دختر یکی از ثروتمندان شهر است. او از ولکان حامله است.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


حامله بودن درین بهانه‌ایست برای عدم جدایی آن‌ها! آسیا پس از این ماجرا سختی‌های بسیاری می‌کشد و زندگی‌اش به حالت سابق باز نمی‌گردد. آن‌ها طلاق می‌گیرند. ولکان پس از طلاق، به خاطر حامله بودن درین، مجبور به ازدواج با او می‌شود؛ اما پس از مدتی متوجه می‌شود که عشق او نسبت به آسیا هنوز پابرجاست.

Kadın

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Bahar (بهار)
  • نام بازیگر: Özge Özpirinçci (اوزگه اوزپیرینچ‌جی)
  • ژانر سریال: درام، تریلر روان‌شناختی
  • نام فارسی سریال: زن
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • بازیگران: جانر جیندوروک، فیاض دومان، بنو ییلدیریملار
  • محصول: 2017 – 2020

بهار دختری تنها و معصوم است و دو فرزند به نام نیسان و دوروک دارد. همسرش سارپ نیز فوت کرده است. او هیچ کسی را ندارد و نمی‌داند با چه هزینه‌ای بچه‌هایش را بزرگ کند. بهار 20 سال است که مادرش را ندیده، چرا که مادرش او را رها کرده است و تنها تکیه‌گاه و امید زندگی او بچه‌هایش هستند.

همسرش سارپ، پسری فقیر بود که تنهایی بزرگ شده بود و در زندگی بسیار سختی کشید. مادرش زنی بود که رفتارهای زشت و زننده‌ای داشت و سارپ را رها کرده بود. سارپ در اولین نگاه عاشق بهار شده و سپس با هم ازدواج کرده بودند، ولی سارپ طی یک حادثه فوت می‌کند.

این سریال داستان بهار را روایت می‌کند که با تمام سختی‌های زندگی می‌جنگد تا زندگی خوبی برای بچه‌های خود فراهم کند. داستان بیشتر در محله‌های فقیرنشین ترکیه روایت می‌شود.

Alev Alev

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Cemre (جمره)
  • نام بازیگر: Demet Evgar (دمت اوگار)
  • ژانر سریال: درام
  • نام فارسی سریال: شعله‌های آتش
  • کارگردان: احمد کاتیکسیز، اوفوک هاکان ارن، اوزگور سویملی
  • بازیگران: هازار ارگچلو، دیلان چیچک دنیز، زحل اولجای
  • محصول: 2020 – 2021

شعله‌های آتش داستان زنانی را به نمایش می‌گذارد که هر کدام به طریقی با سختی‌های زندگی مواجه می‌شوند. اما در راس آن‌ها جمره قرار می‌گیرد. زنی که سال‌هاست تحت ظلم شوهرش چلبی قرار گرفته است. چلبی با استفاده از قدرتی که دارد، به زور داروهای بسیار به خورد جمره می‌دهد. برای جمره گواهی بیماری روانی نیز صادر شده است.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


به همین دلیل کسی حرف جمره را باور نمی‌کند که در چه شرایط سختی است. او بارها تلاش می‌کند که خودکشی کند، اما موفق نمی‌شود. چلبی فردی است که در نوزادی، در یک زباله‌دانی رها شده، به همین دلیل با اینکه عاشق جمره است، اما می‌ترسد رها شود. عشقی بیمارگونه که باعث می‌شود او در راه رسیدن به هدفش، هر خلافی بکند.

جمره با کمک خبرنگار اوزان و دوستان او، دخترعمویش رویا و بسیاری از کاراکترهای دیگر در راه طلاق با چلبی و برملا کردن حقیقت زندگی او، مجادله می‌کند.

Bir Başkadır

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Meryem (مریم)
  • نام بازیگر: Öykü Karayel (اویکو کارایل)
  • ژانر سریال: درام
  • نام فارسی سریال: یک چیز دیگر است
  • کارگردان: برکون اویا
  • بازیگران: فاتیح آرتمان، فوندا اریعیت، دفنه کایالار
  • محصول: 2020

در سریال ترکی یک چیز دیگر است، با داستان‌هایی موازی مواجه می‌شویم که به گونه‌ای با هم در ارتباط هستند. داستان افراد با تفکرات و مذاهب گوناگون که سعی می‌کنند در یک اجتماع کنار هم زندگی کنند.

کاراکتر اصلی فیلم مریم است. مریم دختر جوانی است که همراه برادر و خانواده برادرش در چاناک قلعه زندگی می‌کند. چاناک قلعه محله‌ای کوچک نزدیک استانبول است. او برای تمیزکاری در خانه دیگران هر روز به استانبول می‌رود.


ضمن مطالعه مقاله قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی می‌توانید به مطلب ذیل نیز مراجعه نمایید:


مریم و خانواده‌اش به شدت مذهبی هستند و هرچه سید محل بگوید به آن اعتقاد دارند. مدتی است که او دچار سرگیجه و بیهوشی می‌شود. به پیشنهاد دکتر بیمارستان، برای درمان سراغ روان‌شناس می‌رود.

در طی داستان با کاراکترهایی با فرهنگ‌های مختلف مثل: روانشناس مریم،‌ دوستان او، خیرالنسا دختر حاجی، سید محل، زنداداش مریم و کودکی او، پسری از محل که عاشق مریم است و صاحب کار مریم آشنا می‌شویم. مریم برای حفظ آرامش خانواده‌اش، تشکیل یک خانواده برای خود با عشق و انتخاب مسیری بین دین و عقل خود در تکاپو به سر می‌برد.

Kalp Atışı

قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی
  • نام کاراکتر: Eylül (ایلول)
  • نام بازیگر: Öykü Karayel (اویکو کارایل)
  • ژانر سریال: درام، عاشقانه
  • نام فارسی سریال: ضربان قلب
  • کارگردان: یوسف پیرحسن
  • بازیگران: گوکان آلکان، اِگه کوکنلی، علی بوراک جیلان
  • محصول: 2017 – 2018

ایلول دختر باهوش و با جسارتی است که در یک خانواده مشکل‌دار بزرگ شده است. مادرش از افسردگی خودکشی می‌کند و ایلول مسبب این اتفاق را پدرش می‌داند. پدرش دست به زن دارد و بارها ایلول را کتک می‌زند. ایلول که نمی‌تواند با نامادری‌اش زندگی کند، تصمیم می‌گیرد به روستا رفته و با مادربزرگش زندگی کند.

پدرش او را از خانه بیرون می‌کند و مقداری پول جلوی او می‌اندازد. ایلول تصمیم می‌گیرد که در لحظه مرگ نیز به پدرش کمک نکند. ایلول شیطون داستان به مدرسه می‌رود، اما آن‌جا نیز بی سر و صدا نمانده و درگیر مسائلی می‌شود. معلم او که مستاجر مادربزرگش است، به او کمک می‌کند تا در امتحان ورودی دانشگاه موفق شود.

سال‌ها بعد زمانی که ایلول یک جراح موفق شده است، متوجه می‌شود که علی آصف، معلمش، یک دکتر موفق بوده که به دلیل مشکلاتی مدتی را به تدریس می‌پرداخته است. علی آصف عاشق ایلول است و هرکاری می‌کند تا دل ایلول را به دست آورد. غافل از اینکه ایلول نیز عاشق است، اما از بروز این عشق هراس دارد.

به عنوان یک دکتر زن، ایلول سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود. ضمن اینکه بر این باور است که مادربزرگش بر اثر یک خطای پزشکی فوت شده و اکنون قصد اثبات آن را دارد. علی نیز در این مسیر به او کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت زن در سریال های ترکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

چرا سریال‌های ترکی اینقدر محبوب هستند؟

به دلیل داستان‌های قدرتمند درام‌های ترکی که احساسات جهانی همچون خانواده، عشق و ایمان را در بر می‌گیرند، محبوب هستند.

آیا این مطلب شامل تمامی شخصیت‌های زن قوی در سریال های ترکی است؟

خیر! برخی از بهترین‌ها از نگاه سایت فیگار در این مطلب معرفی شده‌اند. نام شخصیت‌های محبوب خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *