تاریخ اکران فیلم Bones and All (2022) + [دانلود رایگان و بدون سانسور]

تاریخ اکران فیلم Bones and All (2022) معلوم شد. همزمان با انتشار نخستین تیزر فیلم Bones and All (2022) خبر از تاریخ اکران این فیلم به گوش رسید.

فیلم Bones and All جدیدترین اثر ساخته شده توسط لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) به شمار می‌رود که قرار است در ۷۹مین جشنواره فیلم ونیز در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Bones and All (2022) مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم استخوان‌ها و همه چیز از تلگرام

تحلیل فیلم Bones and All ؛ عاشقانه‌ای خشن اما شاعرانه

تاریخ اکران فیلم Bones and All (2022)

تریلر فیلم Bones and All (2022)

تریلر فیلم Bones and All (2022)
تریلر فیلم Bones and All (2022)

بونز اند آل (Bones & All) یک فیلم آمریکایی-ایتالیایی رو به اکران در ژانر بلوغ عاشقانه-ترسناک به کارگردانی لوکا گوادانینو و نویسندگی دیوید کاجگانیچ با بازی تیلور راسل و تیموتی شالامی است. این فیلم بر اساس رمانی از کامیل دی‌آنجلیس ساخته شده‌است.

ین فیلم داستان دختر جوانی به نام مارن با بازی تیلور راسل را روایت می‌کند که در مسیر خود برای پیدا کردن پدرش است که هیچگاه او را ندیده و در همین حین نیز با فردی به نام لی با بازی تیموتی شالامی آشنا می‌شود.

در حقیقت، مارن می‌خواهد پدرش را ملاقات کند و متوجه شود که چرا چنین علاقه شدیدی به کشتن مردم و اطرافیانش و سپس خوردن آن‌ها دارد.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد داشت.

تاریخ اکران این فیلم در سینماها: ۱۴۰١/٠٩/٠٢

اولین تریلر فیلم Bones and All (2022)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم Bones and All (2022) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *