بهترین ایستراگ های وان پیس ؛ 10 ایستراگی که احتمالا متوجه آن نشدید

مجموعه انیمه وسیع و محبوب One Piece حاوی ایستراگ‌های بسیاری در سراسر قسمت‌های خود می‌باشد. با فیگار بمانید تا با بهترین ایستراگ های وان پیس آشنا شوید.

به عنوان بخشی از چپتر اخیر، خالق وان پیس، Eiichiro Oda اعلام کرد که پس از 25 سال که دزدان دریایی کلاه حصیری با چالش‌ها، سفر و مقابله با سختی‌ها مواجه شدند، سرانجام به اوج خود در دنیای وان پیس رسیدند. قدرت خدمه در طول سال‌ها بهبود یافته است و هنوز ماجراهای زیادی باقی مانده که همیشه خبر خوبی برای طرفداران می‌باشد.

بهترین ایستراگ های وان پیس

10 ایستراگی که احتمالا متوجه آن نشدید

شما می‌توانید فهرست بهترین ایستراگ های وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

با توجه به طولانی بودن مانگا و انیمه، جای تعجب نیست که جزئیات و محتوای زیادی در هر قسمت و چپتر گنجانده شده است. برخی از این جزئیات، ایستراگ‌هایی (ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk) هستند که در قسمت‌ها قرار می‌گیرند، و همیشه اولین باری که کسی یک قسمت را تماشا می‌کند، این ایستراگ‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرند تا زمانی که یکی از طرفداران این انیمه به آن اشاره کند. پس اگر می‌خواهید با برترین ایستراگ های وان پیس آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین ایستراگ های انیمه One Piece بپردازیم.

داستان‌های اوسوپ به واقعیت تبدیل می‌شوند

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

Usopp یک شخصیت بسیار محبوب و جالبی می‌باشد که به دلیل دروغگویی‌ و بزدلی‌اش مشهور است. بیشتر اوقات این دروغ‌ها در قالب داستان‌هایی گفته می‌شد که او درباره سفرهایش به کیا می‌گفت. با این حال، با سفرهای او با کلاه حصیری‌ها، برخی از این افسانه‌ها به واقعیت تبدیل شد.

جدا از اینکه او کایا را با داستان‌هایش می‌خنداند، یکی از ایستراگ‌هایی که در اوایل سریال قرار گرفت، برخی از داستان‌های اوسوپ بود؛ داستان‌هایی مانند داستان او از کشور کوتوله‌ها. این داستان زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود که رابین و اوسوپ جنگلی را در قسمت شمالی جزیره Dressrosa کاوش می‌کنند و با کوتوله‌ها آشنا می‌شوند.

حضور نام اودا در انیمه وان پیس

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

تعداد زیادی کتاب عالی وجود دارد که طرفداران One Piece می‌توانند از آن لذت ببرند، اما تعداد زیادی از این نویسندگان کتاب خود را در اقتباس‌ها درج نکرده‌اند. در حالی که برخی از نویسندگان، مانند استفن کینگ، در قراردادهای سینمایی که دریافت کرده‌اند، نام خود را به عنوان یک ایستراگ وارد فیلم کردند، هنرمندان مانگا کمی متفاوت هستند.

اودا به‌عنوان یکی از چندین ایستراگ‌های در این مجموعه، روش ظریف خود را برای وارد کردن خود به انیمه اضافه کرده است. خود درج ظریف او به شکل کتابی می‌باشد که در یک قفسه دیده می‌شود و در یکی از کتاب‌ها، نام Eiichiro Oda در کنار آن است.

لباس‌های لوفی و فرانکی

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

همیشه لحظاتی در این انیمه وجود خواهد داشت که بینندگان به صحنه‌های خاصی توجه بیشتری می‌کنند. این بدون شک در مورد دیدن سبک‌ها و تم‌های بازگشتی نیز صدق می‌کند. به نظر می‌رسد که در One Piece، لوفی و فرانکی سلیقه‌های بسیار مشابهی در مد و لباس‌هایی که می‌پوشند دارند.

در قسمتی که لوفی در لباس مبدل است، او بک پیراهن گل هاوایی به تن دارد. در حالی که شکل‌های پیراهن فرانکی کمی متفاوت است، اما پیراهن او عملاً همان پیراهنی می‌باشد که لوفی می‌پوشد. دقت اودا به این جزئیات یکی از دلایلی است که بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین هنرمندان مانگا می‌شناسند.

پاندامن

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

همیشه شخصیت‌هایی در هر سریالی وجود دارند که دوست دارند در پس‌زمینه با شخصیت‌های جزئی آرامش داشته باشند. یکی از ایستراگ‌های وان پیس در قالب شخصیتی می‌باشد که به نظر می‌رسد همیشه در میان انبوه مردم پنهان می‌شود و چالش «والدو کجاست» را به بینندگان می‌دهد.

Pandaman یک شخصیت جالب است که هم در مانگا و هم در انیمه در پس زمینه با شخصیت‌های دیگر یافت می‌شود. نکته عجیب این است که به نظر می‌رسد تیپ بدن او به روش‌های خاصی تغییر می‌کند، به جز سر پاندای او. اگر بینندگان به اندازه کافی با دقت نگاه کنند، ممکن است پاندامان را در پس‌زمینه ببینند که در حال تماشای شخصیت‌های اصلی وان پیس است. شخصیت Pandaman یکی از برترین ایستراگ های انیمه One Piece می‌باشد.

ظاهر دریاسالارها با الهام از بازیگران ژاپنی

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

One Piece اپیزودهای (بهترین اپیزود های انیمه) بسیار خوبی دارد که بسیاری از آنها شامل آدمیرال‌ها می‌شود. در حالی که ممکن است این یک ایستراگ معمولی یا استاندارد نباشد، هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران هستند که از این ایستراگ اطلاعی ندارند، و این نمونه‌ای عالی از افراد و چیزهایی است که اودا از آنها لذت می‌برد و در کار خود گنجانده است.

آدمیرال‌ها ظاهر و ویژگی‌های بسیار متمایزی دارند، و برخی از آنها از افراد واقعی الهام گرفته شده‌اند. حضور آدمیرال‌ها در انیمه برگرفته از بازیگران ژاپنی است. ویژگی‌های آنها دقیقاً یکسان نیستند، اما شباهت‌های زیادی وجود دارد که هنگام قرار دادن شخصیت‌ها در کنار شخصی که الهام‌بخش نگاه آن شخصیت است، نشان می‌دهد.

نقاشی لوفی از فرانکی

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

هنگامی که کلاه حصیری‌ها در واتر 7 دریانوردی کردند، در مورد اینکه چگونه باید یک عضو دیگر را به خدمه اضافه کنند، بحث کردند. برای کمک به پیشنهادات، لوفی تصویری از شخصی ترسیم کرد که می‌توانست همسفران ایده‌آل کشتی باشد، و نقاشی او بسیار نزدیک به شخصی بود که آنها در انتهای این آرک دریافت کردند.

در حالی که این نقاشی یک کپی دقیق از شخصیت فرانکی نیست، تصویری که لوفی می‌کشد کمی شبیه فرانکی است. سایه‌ها، ساعدهای بزرگ و بینی همگی شبیه فرانکی هستند. این نمونه عالی دیگری از ایستراگی است که رویدادها را پیش بینی می‌کند. حضور این ایستراگ در فهرست بهترین ایستراگ های انیمه One Piece یک اولویت برای ما بود.

خالکوبی بازوی Ace با خط زدن “S” ادای احترام او به سابو است

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس

Ace بدون شک یک شخصیت بسیار محبوب در انیمه و شخصیت مورد علاقه بسیاری از طرفداران One Piece (بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)) است. در حالی که بینندگان او را زیاد نمی‌دیدند، او در داستان تاثیر زیادی داشت و هر جا که می‌رفت یک ایستراگ جالب دنبالش می‌کرد.

خالکوبی بازوی Ace طراحی منحصربه‌فردی دارد و آنچه مهم می‌باشد که به آن نگاه کنید، علامت «S» خط‌کش شده است. حدس زده می‌شود که این ایستراگ یک نوع ادای احترام به سابو باشد. “S” خط خورده شبیه به نماد پرچم سابو است و از آنجایی که آس معتقد بود سابو مرده است، این کار را برای احترام به او انجام داد.

شیر طلایی شیکی

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس, برترین ایستراگ های انیمه One Piece

One Piece نه تنها از مجموعه‌های مانگا و انیمه، بلکه از فیلم‌های انیمیشن نیز تشکیل شده است. به طور خاص، یک ایستراگ، اشاره‌ای بود که در قسمتی نشان داده شده بود که بعداً در یکی از فیلم‌ها به صورت کامل بررسی شد. در یکی از قسمت ها، ریش سفید شروع به فکر کردن به نسل قدیمی می کند.

وقتی به این موضوع فکر می‌کنیم، تصویر آنتاگونیست فیلم One Piece در میان دیگر هم نسلانش نشان داده می‌شود. این ایستراگ کار بسیار خوبی انجام داد که منجر به ورود به فیلم و معرفی شخصیت Gold Lion Shiki شد.

توصیف زورو از سانجی

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس, بهترین ایستراگ های انیمه One Piece

زورو نه تنها بهترین تکنیک‌های خود را کامل کرده است، بلکه ظاهراً او یک فالگیر نیز هست. به نظر می‌رسد او شخصیت دیگری است که در ذکر چیزی و تحقق آن مهارت دارد، حتی زمانی که او کاملا جدی نیست. قبل از اینکه مشخص شود سانجی دارای یک خانواده سلطنتی است، زورو سانجی را به دلیل رفتار و رفتارش یک شاهزاده توصیف می‌کرد.

وقتی فاش شد که این مورد حقیقت دارد، برخی از طرفداران نمی‌توانستند آنچه زورو گفته است را تا زمانی که آن را دوباره تماشا کنند، به خاطر بیاورند؛ فقط برای اینکه این اشاره را به شکلی ظریف دریافت کنند.

شباهت اسپندام و Mankind

بهترین ایستراگ های وان پیس
بهترین ایستراگ های وان پیس, برترین ایستراگ های وان پیس

به غیر از بازیگران ژاپنی، اودا از منابع الهام دیگری برای برخی از شخصیت‌هایش استفاده کرده است. علیرغم اینکه این یک ایستراگ کوچک است، مرجع آن توسط طرفداران One Piece که به کُشتی نیز علاقه دارند، اشاره شد. شخصیت اسپندام، افسر فرمانده سابق CP9 و CP5، ماسکی می‌پوشد که مشابه ماسکی است که یک کشتی‌گیر می‌پوشد.

کشتی‌گیر میک فولی، که به‌خاطر شخصیت‌اش به نام Mankind شناخته می‌شود، با ماسکی که شبیه ماسکی است که اسپندام می‌زند دیده شد. صحت آن تایید یا تکذیب نشده است، اما شباهت‌های آنها توسط طرفداران این مجموعه ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ایستراگ های وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین ایستراگ های وان پیس ؛ 10 ایستراگی که احتمالا متوجه آن نشدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *