بهترین فیلم های کمدی 2023 ؛ معرفی 18 تا از جدیدترین فیلم های خنده دار 2023

انتخاب یک فیلم طنز و خنده دار برای تماشا، از بهترین تفریح‌های خانوادگی و جمع دوستانه است؛ چه بهتر که این انتخاب از لیست بهترین فیلم های کمدی 2023 باشد.

بعد از اینکه بسیاری از بهترین فیلم های کمدی جهان را تماشا کردیم، انتخاب یک فیلم کمدی جدید از جدیدترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ ساخته کشورهای جهان، واجب می‌شود. در کل یکی از بهترین تفریح‌های خانوادگی و سرگرمی جمع‌های دوستانه، تماشای خنده دارترین فیلم های کمدی 2023 است.

در این نوشتار تیم تحریریه فیگار سعی بر معرفی محبوب‌ترین فیلم‌ها از بین فیلم های طنز و کمدی ۲۰۲۳ دارد. از نظر شما بهترین فیلم های کمدی 2023 کدام فیلم این لیست است؟ یا اگر فیلمی مد نظرتان هست که در این مقاله معرفی نشده، نام و مشخصات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله مکمل:

بهترین سریال های کمدی

بهترین انیمیشن های کمدی

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های طنز 2023 که تا به امروز مشخص شده‌اند در این فهرست برای شما معرفی شده است، همزمان با اکران فیلم‌های بیشتر و بررسی کیفیت فیلم‌ها، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کمدی سیاه جهان + 2023

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کمدی دی سی

No Hard Feelings

 

  • ستارگان: جنیفر لارنس، اندرو بارت فلدمن، لورا بنانتی
  • کارگردان: جین استوپنیتسکی
  • ژانر: از فیلم های خنده دار 2023 در ژانر عاشقانه

فیلم کمدی ۲۰۲۳ به دل نگیر محصول سال 2023 کشور آمریکا در ژانر کمدی است. مدی دختری مستقل به خاطر مشکلات مالی در آستانه از دست دادن خانه‌اش است. در همین حین او یک فرصت شغلی مناسب پیدا می‌کند و باید برای دریافت پول پسر ۱۹ ساله خانواده‌ای را از درونگرا بودن خارج نماید. جنیفر لارنس ستاره این فیلم از فیلم های خنده دار 2023 است.

Renfield

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: نیکلاس هولت، نیکلاس کیج، آکوافینا
  • کارگردان: کریس مک کی
  • ژانر: کمدی، فانتزی، ترسناک

یکی دیگر از فیلم های کمدی 2023 که باید نام برد، فیلم Renfield است. رنفیلد یک فیلم کمدی ترسناک خیال‌پردازی تاریک آمریکایی به کارگردانی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی است که بر اساس طرح اصلی رابرت کرکمن ساخته شده‌است. در این فیلم، نیکلاس هولت در نقش رنفیلد، سرسپرده کنت دراکولا که پس از عاشق‌شدن تصمیم می‌گیرد خط کار خود را ترک کند، بازی می‌کند.

نیکلاس کیج، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو، بس روس و جیمز موزس بلک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. رنفیلد، لاکیِ کنت دراکولا، وقتی عاشق ربکا کوئینسی، افسر ترافیک پر جنب و جوش می‌شود، زندگی تازه‌ای پیدا می‌کند.

Next Goal Wins

بهترین فیلم های کمدی 2023
بهترین فیلم های کمدی 2023
  • ستارگان: مایکل فاسبندر، اسکار کایتلی، کایمانا
  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • ژانر: کمدی، درام، ورزشی

فیلم کمدی جدید ۲۰۲۳ “هدف بعدی پیروزی است” یک فیلم ورزشی کمدی-درام به کارگردانی تایکا وایتیتی است که هنوز اکران نشده‌است. فیلم‌برداری این فیلم از نوامبر ۲۰۱۹ در هونولولو آغاز و در ژانویهٔ ۲۰۲۰ به پایان رسید.

این کمدی-درام ورزشی براساس مستندی به همین نام ساخته شده که سال ۲۰۱۴ منتشر شد. «هدف بعدی پیروزی است» داستان تلاش‌های یک مربی هلندی آمریکایی را برای هدایت تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا در راه رسیدن جام جهانی دنبال می‌کند.

این تیم فوتبال به عنوان ضعیف‌ترین تیم جهان در نظر گرفته می‌شود و طبیعتا هدایت آن یکی از چالش‌برانگیزترین ماموریت‌های ورزشی است. تایکا وایتیتی کارگردان این فیلم سال ۲۰۱۹ فیلم کمدی «جوجو خرگوشه» و سال ۲۰۲۲ فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» را روی پرده برد.

Guardians Of The Galaxy Vol. 3

  • ستارگان: کریس پرت، چوکودی ایووجی، بردلی کوپر
  • کارگردان: جیمز گان
  • ژانر: اکشن، ماجرایی، کمدی

قسمت سوم فیلم خنده دار ۲۰۲۳ نگهبانان کهکشانتوسط جیمز گان کارگردانی شده است. پیتر کویل که هنوز از دست دادن گامورا افسرده و غمگین می‌باشد، تیمش را جمع می‌کند تا باری دیگر کیهان و موجودات آن را در مقابل خطراتی که آنها را تهدید می‌کند، نجات دهد. ماموریتی که در صورت عدم موفقیت می‌تواند به معنای پایان نگهبانان باشد.

نقد و بررسی فیلم Guardians Of The Galaxy Vol. 3

Barbie

  • ستارگان: مارگو رابی، رایان گاسلینگ
  • کارگردان: گرتا گرویگ
  • ژانر: ماجرایی، کمدی، فانتزی

وقتی صحبت از باربی واقعی می‌شود، شاید همه شما با من هم نظر باشید که مارگو رابی می‌تواند برای نقش اصلی، بهترین گزینه باشد. او به‌جرئت یکی از زیباترین بازیگرانی است که تاکنون در سینمای هالیوود حضور داشته و علاوه‌برآن، برای نقش‌آفرینی در آثاری مانند گرگ وال‌استریت و فوکوس، توجه منتقدان را نیز به خود جلب کرده است.

در فیلم طنز جدید ۲۰۲۳ باربی، با خود کاراکتر باربی همراه می‌شویم که اگرچه در شهر باربی‌ها زندگی می‌کند، اما با بقیه‌ی دوستانش فرق دارد. او به خاطر اینکه کامل و بی‌نقص نیست از این شهر اخراج می‌شود و برای همین هم تصمیم می‌گیرد به دنیای انسان‌ها بیاید تا شاید اینجا بتواند نشانی از خوشبختی بیابد. البته گفتنی است که باربی در این راه تنها نیست. کِن که علاقه‌ی زیادی به باربی دارد نیز او را در این راه همراهی خواهد کرد.

Beau Is Afraid

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: واکین فینیکس، پتی لوپون، امی رایان
  • کارگردان: اری استر
  • ژانر: کمدی، درام، ترسناک

“بیو می‌ترسد” فیلم سینمایی خنده دار 2023 همراه با داستانی ترسناک و سوررئالیستی محصول آمریکا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آری آستر است. بیو مردی به شدت مضطرب اما خوش‌نظر که رابطه بدی با مادر خود دارد و هرگز پدرش را نشناخته‌است. مادرش می‌میرد، او به خانه سفر می‌کند و در راه خود تهدیداتی ماوراءطبیعی را تجربه می‌کند.

Shazam! Fury of the Gods

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر
  • کارگردان: دیوید اف سندبرگ
  • ژانر: اکشن،‌کمدی،‌ ماجرایی

فیلم سینمایی کمدی 2023 “شزم! خشم خدایان” فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت دی‌سی کامیکس، یعنی شزم ساخته شده‌. در این فیلم، خانواده‌ای از قهرمانان نوجوان به رهبری بیلی بتسون / شزم با دختران اطلس مبارزه می‌کنند. دنباله شزم! (۲۰۱۹) و دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. این فیلم به‌دست دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شد و نویسندگان آن هنری گیدن و کریس مورگان بودند.

The Blackening

بهترین فیلم های کمدی 2023

فیلم “تاریک شدن” داستان هفت دوست را در یک سفر آخر هفته روایت می‌کند که به طور غیرمنتظره‌ای با یک قاتل روبرو می‌شوند و تصمیم می‌گیرند از دانش خود درباره فیلم‌های ترسناک استفاده کنند تا از این مخمصه خلاص شوند، اما متوجه می‌شوند که این کار چندان آسان نخواهد بود. تیم استوری کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است و احتمالاً او را با کارگردانی فیلم‌های “چهار شگفت انگیز” و “تاکسی” آشنا هستید.

نویسنده این فیلم کمدی ترسناک، دوین پرکینز نام دارد و در گذشته در نگارش چند قسمت از سریال “بروکلین ۹۹” تجربه داشته است. او همچنین نقش شخصیتی با نام خود را در فیلم ایفا کرده است. در زمان نگارش این مقاله، فیلم “تاریک شدن” امتیاز ۶۹ در متاکریتیک را به دست آورده است.

OMG 2

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: آکشای کومار، پانکاج تریپاتی، یامی گوتام دار
  • کارگردان: آمیت رای
  • ژانر: کمدی، درام

یک فیلم کمدی-درام هندی محصول 2023 درباره آموزش جنسی در مدارس هند است که توسط آمیت رای نویسندگی و کارگردانی شده. کانتی شاران مودگال، از جانبداران سرسخت لرد شیوا، مردی ساده، پدری مهربان و شوهری دلسوز است. یک روز پسرش، ویوک، به خاطر رفتار غیر اخلاقی سرزنش شده و از مدرسه اخراج می‌شود. پس از مدتی کانتی متوجه می‌شود که پسرش قربانی اطلاعات نادرست، گمراهی و قلدری برخی شده است.

Dream Scenario

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: نیکلاس کیج، مایکل سرا، جولیان نیکلسون
  • کارگردان: کریستوفر بورگلی
  • ژانر: کمدی

سناریوی رویایی یک فیلم کمدی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بورگلی با بازی نیکلاس کیج، مایکل سرا، جولیان نیکلسون و تیم مدوز است. یک پروفسور دمدمی مزاج که هرگز در کارهایش موفق نبوده، پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی، به ناگه معروف می‌شود.

Jailer

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • ستارگان: راجینیکانت، وینایاکان، رامیا کریشنان
  • کارگردان: نلسون
  • ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

زندانبان یک فیلم اکشن کمدی به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۳ است. یک زندانبان بازنشسته برای یافتن قاتلان پسرش به تعقیب و گریز می‌رود. اما جاده او را به مکانی آشنا، البته کمی تاریک‌تر می‌رساند. آیا او می‌تواند با موفقیت از این وضعیت پیچیده خارج شود؟

خرس کوکائینی – Cocaine Bear

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 24 فوریه 2023 (5 اسفند 1401)
  • بازیگران: کری راسل، کریستین کانوری جنینگز و اوسی جکسون جونیور
  • کارگردان: الیزابت بنکس

فیلم خرس کوکائینی نیز به عنوان بهترین فیلم کمدی جدید سال 2023 در این لیست قرار گرفته است که در ژانر کمدی سیاه به کارگردانی الیزابت بنکس و نویسندگی جیمی واردن ساخته شده و در تاریخ 24 فوریه 2023، یعنی 5 اسفند 1401 روی پرده‌های سینماها رفت.

خوب است بدانید که این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و یک محصول آمریکایی است. داستان این فیلم، یک خرس سیاه را نشان می‌دهد که بعد از بلعیدن یک کیسه پر از کوکائین، رفتارهای وحشیانه‌ای از خود نشان می‌دهد و به مردم عادی حمله می‌کند.

حالا برای مقابله با این خرس و یا حتی جان سالم به در بردن از حملات آن، بخش زیادی از افراد محلی و گردشگران با نیروها همکاری می‌کنند. صحنه‌های جذاب و خنده‌داری در این فیلم دیده می‌شود که باعث شده ما آن را یکی از بهترین فیلم های کمدی 2023 بشناسیم.

Strays

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • تاریخ اکران: 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402)
  • بازیگران: ویل فلر، سوفیا ورگارا، جیمی فاکس
  • کارگردان: جاش گرینبام

“ولگردهها” یک فیلم کمدی و خنده‌دار از بهترین فیلم های کمدی 2023 است که در آن قهرمانان داستان سگ‌ها هستند، مشابه فیلم‌هایی مانند “خماری” یا “21 جامپ استریت”. این فیلم کمدی جدید در سال ۲۰۲۳ اکران شده و در مدت کوتاهی توجه زیادی به خود جلب کرده است. داستان فیلم حول یک سگ می‌چرخد که توسط صاحبش رها می‌شود، سپس با یک گروه از ولگرده‌های سگ متحد و برای گرفتن انتقام نقشه‌هایی را می‌کشد.

BlackBerry

بهترین فیلم های کمدی 2023

  • بازیگر و کارگردان: مت جانسون

امروزه کمتر کسی به یاد و خاطره‌های کمپانی بلک‌بری و تلفن‌های همراه آن‌ها فکر می‌کند، اما در گذشته میلیون‌ها نفر از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کردند. فیلم “بلک‌بری” داستان ظهور، موفقیت و سقوط کمپانی بلک‌بری را در طول دو ساعت به شکلی جالب و با کمی طنز روایت می‌کند.

این فیلم از از بهترین فیلم های کمدی 2023 چندی پیش منتشر شد و موفق به جلب توجه و نظر منتقدان و مخاطبان شد. مت جانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، در نگارش فیلم‌نامه نیز همکاری داشته و یکی از نقش‌های اصلی فیلم را ایفا کرده است. در حال حاضر، این فیلم امتیاز ۸۰ در متاگرد را به دست آورده است.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

جدیدترین فیلم های خنده دار 2023

  • بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، میشل فایفر، مایکل داگلاس

در طول روزهایی که جانت ون داین در قلمرو کوانتومی به اسارت درآمده بود، او با مسافری به نام کانگ رو که تبعید شده بود، آشنا می‌شود. پس از نبرد با تانوس، اسکات لنگ به عنوان یک خاطره‌نویس موفق توانسته است با دوست دخترش، هوپ ون داین، زندگی خوبی را داشته باشد.

دختر اسکات، که به سن نوجوانی رسیده است، در حال کمک به مردم است، اما در همین حین توسط پلیس دستگیر می‌شود. این فیلم را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که در نقد فیلم مرد مورچه‌ای هم گفته‌ایم که یکی از فیلم های ابرقهرمانی کمدی سال 2023 که می‌تواند شما را از دیدن پشیمان نکند همین فیلم است.

Champions

فیلم جدید کمدی سال 2023

  • تاریخ اکران: 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401)
  • بازیگران: وودی هارلسون، ارنی هادسون، مدیسون تولین، کوین ایانوچی، اشتون گانینگ، کیتلین اولسون و چیچ مارین
  • کارگردان: بابی فارلی

“قهرمانان” را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۳ تصور کرد که در ماه اسفند اکران شد. داستان این فیلم درباره یک مربی بسکتبال است که به تازگی از لیگ جوانان اخراج شده و در مقابل چالش‌های جدیدی قرار می‌گیرد. این مربی مجبور می‌شود با تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی کار کند و در عین حال یاد می‌گیرد که چگونه ارتباط عاطفی موثری با بازیکنان خود برقرار کند.

Your Place or Mine

بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس
جدیدترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

دو دوست صمیمی از راه دور زندگی یکدیگر را تغییر می‌دهند زمانی که یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد به دنبال رویاهایش برود به شهر نیویورک نقل مکان کرده و به یک تاجر موفق تبدیل می‌شود. دیگری نیز تصمیم می‌گیرد هنوز در لس آنجلس زندگی کند و به عنوان حسابدار در مدرسه راهنمایی پسرش جک کار کند.

مکان تو یا من یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی از بهترین فیلم های کمدی 2023 به نویسندگی و کارگردانی آلین بروش مک کنا در اولین کارگردانی خود است. در این فیلم ریس ویترسپون (که تهیه کننده هم می‌باشد) و اشتون کوچر نقش این دو دوست را بازی می‌کنند. جسی ویلیامز، زوئه چائو، وسلی کیمل، تیگ نوتارو و استیو زان نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

A Tourist’s Guide to Love

بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس

  • کارگردان: استیون کی. سوچیدا

راهنمای توریستی برای عشق (به انگلیسی: A Tourist’s Guide to Love) یک فیلم کمدی رمانتیک از بهترین فیلم های کمدی 2023 به کارگردانی استیون کی. سوچیدا و نویسندگی ایرنه تران دونوهو است. در این فیلم راشل لی کوک، اسکات لی، میسی پیل، بن فلدمن، نوندومیسو تمبه و اندرو بارت فلدمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یک مدیر اجرایی یک جدایی غیرمنتظره را پشت سر می‌گذارد، سپس مأموریتی را می‌پذیرد که مخفیانه برود و در مورد صنعت گردشگری در ویتنام اطلاعات کسب کند. فیلمبرداری این فیلم در ویتنام در آوریل 2022 انجام شد و در 21 آوریل 2023 در نتفلیکس منتشر شد

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمدی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *