سامانه جدید بارشی در راه هرمزگان! [+جزئیات]

سامانه بارشی جدید هرمزگان ؛ از اواخر وقت امروز، یک سامانه بارشی از غرب استان وارد خواهد شد و تا ساعات ظهر روز چهارشنبه در استان فعالیت خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر وقت فردا دوشنبه و اوایل روز سه شنبه از غرب وارد استان می شود و تا ساعات ظهر روز چهارشنبه فعالیت خواهد داشت. در ادامه مطلب با خبر سامانه بارشی هرمزگان همراه ما بمانید.

سامانه بارشی جدید هرمزگان

  • وضعیت هوای هرمزگان

مجتبی حمزه نژاد روز یکشنبه در گفت و گویی افزود:

این سامانه بارشی که همه نقاط هرمزگان را در برمی گیرد؛ سبب رگبار باران، رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهد شد و از ساعات بعدازظهر روز چهارشنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم گفت: همچنین برای روزهای پنج شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دیماه افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

طی امروز در ساعت های بعدازظهر در جزایر خلیج فارس وزش باد سطحی شمال غربی پیش بینی می شود و تا ساعت های شب شرایط برای رفت و آمدهای دریایی مناسب می باشد. از ساعت های ظهر روز سه شنبه ۲۷ دیماه در تنگه هرمز و دریای عمان افزایش بادهای شرقی و از ساعت های شب سه شنبه و طی روز چهارشنبه ۲۸ دیماه در خلیج فارس وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن دریا مورد انتظار است.

آب و هوای هرمزگان فردا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *