هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه! [+جزئیات]

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی، گفت: دمای هوا در این استان به صورت محسوس کاهش می یابد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا (چهارشنبه) استقرار شرایط نسبتا ناپایدار در استان کرمانشاه در بعضی ساعات سبب افزایش ابرناکی آسمان می شود. در ادامه با خبر وضعیت هوای کرمانشاه همراه ما بمانید.

هواشناسی استان کرمانشاه

  • هواشناسی کرمانشاه فردا

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:

به دنبال این وضعیت از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری بتدریج با تقویت شرایط پایدار و نفوذ جریان‌های شمالی، کاهش دمای شبانه، ماندگاری هوای سرد و مه صبحگاهی، مهمترین پدیده جوی در استان است.

هواشناسی استان کرمانشاه

دولتشاهی بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوای کرمانشاه در سردترین ساعت به منفی سه درجی سانتی گراد زیر صفر برسد و سنقر سردترین نقطه استان خواهد بود.

بارش باران در کل استان به خصوص نیمه جنوبی استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کرمانشاه، کنگاور، هرسین و صحنه را در برمی‌گیرد. بارش برف نیز در اغلب مناطق شهرستان‌های کنگاور، سنقر، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، کرمانشاه، صحنه و هرسین مشاهده می‌شود.

وضعیت هوای استان کرمانشاه

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه! [+جزئیات]

  1. همیشه اخبار هواشناسی کرمانشاه هم از طرف کارشناسان مرکز و هم استان پر اشتباه و ناصحیح بوده و بیشتر اوقات اگر دقت کنید روی نقشه از بالا تا همدان و از جنوب تا ایلام رو اعلام می کنند و این وسط رو اصلا نمی بینند و خود به خود کرمانشاه حذف میشه نمیدانم چرا مسوولان دقت نمی کنند و اعتراضی ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *