جدید ترین نسخه دنا پلاس توربو با موتور EFP رونمایی شد! [+جزئیات]

دنا پلاس توربو efp ؛ موتور EFP قوی‌ترین قوای محرکه تولیدی در ایران خواهد بود. این موتور قرار است برای نخستین‌بار در دنا پلاس توربو اتوماتیک بکار گرفته شود.

ایران خودرو نسخه جدید دنا پلاس توربو را با موتور قدرتمند EFP معرفی کرد. در ادامه مطلب با خبر نسخه جدید دنا پلاس توربو همراه ما بمانید.

دنا پلاس توربو efp

  • دنا پلاس توربو با موتور efp

به گزارش منابع خبری:

شرکت ایپکو ایران خودرو طی مراسمی از نسخه جدید دنا پلاس توربو مجهز به موتور EFP پرده برداشت.

این پیشرانه که به عنوان قدرتمندترین موتور تولید داخل محسوب می‌شود می‌تواند حداکثر قدرتی برابر با 165 اسب بخار را به تولید برساند. دنا پلاس توربو جدید قرار است به همراه پیشرانه EFP و امکانات بیشتر از بهمن 1401 به شکل انبوه تولید شود.

قیمت دنا پلاس EFP

عادل پیرمحمدی، قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو گفت هرچند بین موتور EFP و موتور نسل قبلی EF7 اشتراک نامی وجود دارد، اما در بحث قطعات این دو موتور هیچ اشتراکی ندارند و تمام قطعات EF7P به‌شکل کامل از لحاظ طراحی با موتور EF7 قدیمی تفاوت خواهند داشت. وی افزود البته با وجود این تفاوت‌ها، طراحان موتور EFP را به‌گونه‌ای طراحی کردند تا بتوان سرسیلندر و بلوک سیلندر آن را روی خط تولید EF7 تولید کرد.

نسخه دنا پلاس توربو علاوه بر اینکه از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد، اکنون به موتور EFP به عنوان قدرتمندترین موتور تولید داخل مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *