ماجرای میلیونر شدن کاملیا طلاچی چه بود؟ [+جزئیات]

کاملیا کاظمی طلاچی پس از برنده شدن در لاتاری نامش بر سر زبان ها افتاد و برای خیلی از مردم سوال است که ماجرای میلیونر شدن کاملیا طلاچی چه بود؟

وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست. او نمی‌دانست قرار است از این جمعه به بعد زندگی‌اش برای همیشه تغییر کند و به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

کامیلا کاظمی برنده جایزه بخت آزمایی کانادا شد

ماجرای میلیونر شدن کاملیا طلاچی

  • میلیونر شدن کاملیا طلاچی
داستان میلیونر شدن کاملیا طلاچی

روز ۲۹ نوامبر و نزدیک به دو ماه پس از خرید بلیت بخت‌آزمایی، در پمپ بنزینی در انتاریو فهمید که برنده ۶۰ میلیون دلار کانادا شده است. خودش تعریف می‌کند که برای چک کردن بلیت در پمپ بنزین متوقف شدم و بلیت را به صندوق‌دار دادم که ببیند اوضاع چطور اســت و وقتی صدای جیرینگ جیرینگی از صندوق بلند شــد، فهمیدم برنده شده‌ام، اما نمی‌دانســتم رقم آن چقدر است؟

بعد از مدتی از کمپانی بخت‌آزمایی و بازی انتاریو به فروشــگاه زنگ زدند و خبر دادند که ۶۰ میلیون دلار برده‌ام. مادرش بیرون پمپ بنزین در ماشین نشسته بود و نمی‌دانست دخترش میلیونر شده. کاملیا بعد از شنیدن این خبر از خوشحالی اشک می‌ریخت و شوکه شده بود:

دیدم که زندگی‌ام از جلوی چشمانم می‌گذرد. مدام فکر می‌کردم که آیا این خبر واقعی است؟ نمی‌توانستم تمرکز کنم. تنم می‌لرزید. آنقدر شوکه شده بودم که کارمند پمپ بنزین به من کمک کرد تا آرام شوم و بتوانم بدون اینکه مادرم را هم نگران کنم، به ماشینم برگردم.

داستان میلیونر شدن کاملیا طلاچی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *