پشت پرده داستان بزرگترین قاچاقچی شدن کلمبیا توسط تارا قدرت الله [+ویدیو]

اخیراً، اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که داستان بزرگترین قاچاقچی شدن کلمبیا توسط تارا قدرت الله را تعریف می‌کند که در ادامه ویدئوی آن را خواهید دید.

به تازگی، اخباری از یک دختری به اسم تارا قدرت الله به دست برخی از خبرگزاری‌ها رسیده که داستان قاچاقچی شدن تارا قدرت الله را روایت می‌کند و حواشی زیادی را نیز به همراه داشته است.

داستان بزرگترین قاچاقچی شدن کلمبیا توسط تارا قدرت الله

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از تارا قدرت الله را ببینید:

در این ویدئوی شایعه‌ای که توسط برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده، این دختر مکزیکی را به عنوان یک دختر ایرانی، به اسم تارا قدرت الله معرفی کرده و شایعاتی از اینکه او و خانواده‌اش در یازده شالگی به آمریکا مهاجرت می‌کنند و او در نهایت به گروه کارتل می‌پیوندد را مطرح می‌کنند که خبری کذب و دروغ می‌باشد.

اطلاعاتی که درباره‌ی این دختر مکزیکی رابطه‌اش با تارا قدرت الله بزرگ ترین قاچاقچی کلمبیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، کاملاً شایعه و دروغ است و این دختر ایرانی نمی‌باشد و حتی قاچاقچی هم نبوده و از بازیگران مکزیکی است که بنا به دلایلی که هیچکس نمی‌داند، به دادگاه می‌رود.

در ادامه می‌توانید عکسی از این دختر مکزیکی را ببینید:

داستان بزرگترین قاچاقچی شدن کلمبیا توسط تارا قدرت الله
تارا قدرت الله بزرگ ترین قاچاقچی کلمبیا

تارا قدرت الله بزرگ ترین قاچاقچی کلمبیا

این دختر، زمانی ۱۱ سال سن داشته به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و با پسر جوانی که قاچاقچی است دوست می‌شود و دوست پسرش او را به فروش مواد مخدر وارد می‌کند و حالا او را به عنوان بزرگترین دختر قاچاقچی در منطقه آمریکا و کلمبیا می‌شناسند. به گفته اخباری که در فضای مجازی منتشر شده تا به حال پلیس چند مرتبه او را دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *