ChatGPT چیست؟ ؛ همه چیز درباره این هوش مصنوعی مشهور

ChatGPT که یکی از پرقدرتمندترین هوش مصنوعی دنیا می‌باشد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در ادامه به سوال ChatGpt چیست؟ پاسخ خواهیم داد.

ChatGPT که یکی از پرقدرتمندترین هوش مصنوعی دنیا می‌باشد، توانسته انتقلابی جدید در حوزه هوش مصنوعی ایجاد کند. ChatGpt این توانایی را دارد تا با به اکثر سوالات شما پاسخ دهد و اطلاعاتی کامل در رابطه با هر موضوعی به شما ارائه دهد. در ادامه به توانایی های ChatGPT می‌پردازیم.

ChatGPT چیست؟

هوش مصنوعی چت جی پی تی

ChatGPT چیست؟
هوش مصنوعی چت جی پی تی

اساساً، ChatGPT یک «چت‌بات» (Chatbot) مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند هر سوالی را جواب دهد. هوش مصنوعی چت جی پی تی می‌تواند موضوع‌ها و مباحث پیچیده‌ای را در حوزه‌های تخصصی مختلف مثل فیزیک، ریاضی و برنامه نویسی درک کند. این چت بات قدرتمند می‌تواند اکثر مسله‌های پیچیده را برای شما حل کند و حتی ایده‌های خاصی مانند کسب و کار و پروژه‌های خاص به شما ارائه دهد.

برای مثال، اگر از این چت بات بخواهید تا برایتان یک وبسایت ساده طراحی کند، در عرض چند ثانیه کد آن وبسایت را برای شما می‌فرستد. از توانایی‌های دیگر این هوش مصنوعی می‌توان از نوشتن موسیقی، داستان‌نویسی، کپی‌رایتینگ و غیره نام برد.

ChatGPT چگونه کار می‌کند؟

ChatGPT چیست؟
توانایی های ChatGPT

این ابزار هوش مصنوعی الگوریتم‌های ماشین را برای پاسخ به درخواست کاربران با استفاده از زبانی که درست مانند زبان انسان است، به متن تبدیل می‌کند. طبق گفته Open AI ChatGPT این قابلیت را دارد تا توانایی خود را از طریق یادگیری عمیق افزایش ‌دهد که این موضوع کاملا به نحوه بازخورد انسان‌ها بستگی دارد.

سم آلتمن، مدیر عامل Open AI می‌گوید این دموی اولیه است و در آینده نزدیک انسان‌ها می‌توانند به دستیاری کارآمد برای صحبت، پاسخ به سوالات و همچنین دریافت مشاوره دسترسی داشته باشند. همچنین به گفته آلتمن این ابزار می‌تواند کارهای مختلفی برای انسان‌ها انجام دهد و در نهایت اطلاعات جدیدی در اختیار افراد قرار دهد.

توانایی های ChatGPT

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *