فوری: مسمومیت های سریالی به گیلان رسید! [+جزئیات]

مسمومیت مدارس گیلان ؛ صبح امروز اخباری مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان سه مدرسه گیلان منتشر شد که آموزش‌وپرورش توضیحاتی در این‌باره ارائه کردند.

صبح امروز خبری بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در تعدادی از مدارس گیلان دست به دست شد. در ادامه مطلب با خبر مسمومیت دانش آموزان گیلان همراه ما بمانید.

مسمومیت مدارس گیلان

  • مسمومیت دانش آموزان مدارس گیلان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان در واکنش به خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان گیلانی گفت:

تعدادی از دانش‌آموزان در املش و رشت احساس مسمومیت داشتند که برخی از آن‌ها به مراکز بیمارستانی ارجاع شده‌اند. در شهرستان املش چند تن از دانش آموزان یک مدرسه غیردولتی استشمام بوی نامطبوع همچون سموم کشاورزی داشتند که با تدبیر فرمانداری شهرستان، مدرسه موردنظر فعلاً تعطیل شد.

مسمومیت در مدارس گیلان

به گفته فائزی در پی استشمام بوی نامطبوع در مدرسه املش، دانش‌آموزی که مسموم و یا به مرکز درمانی منتقل‌شده باشد، تاکنون گزارش نشده است. مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان تأکید کرد که موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بیش از اینکه به موضوع و چالش میدانی تبدیل شود به یک مسئله روانی تبدیل‌ شده است.  وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های میدانی و معاینات، ۱۰ نفر از دانش‌آموزان که دچار سرگیجه بودند به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد:

پس از معاینات دقیق‌تر در بیمارستان مشخص شد هیچ‌یک از این ۱۰ دانش‌آموز دچار آسیب جدی نشده‌اند و علائمی مانند سرگیجه و تهوع بیشتر ناشی از استرس و آسیب‌های روحی روانی بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *