تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan منتشر شد !

پس از اینکه بخش اول پارت سوم فصل نهایی سریال حمله به تایتان منتشر شد، تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan نیز به انتشار رسید.

پس از اینکه بخش اول فصل نهایی Attack on Titan به انتشار رسید و پس از آن تیزر رسمی بخش دوم فصل نهایی Attack on Titan منتشر شد، نشان از این دارد که تنها یک قسمت دیگر تا پایان این سریال حماسی ژاپنی باقی مانده است.

تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan

فصل چهارم و پایانی سریال، در سه پارت پخش شده است. اولین قسمت در دسامبر 2020، و به دنبال آن بخش دوم در ژانویه 2022 پخش شد. قسمت سوم و (احتمالاً) پایانی در دو نیمه پخش خواهد شد که با یک ساعت ویژه آغاز، و پاییز 2023، قسمت بعدی منتشر خواهد شد که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در تیزر رسمی بخش دوم پارت 3 فصل نهایی حمله به تایتان منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی بخش دوم فصل نهایی Attack on Titan را ببینید:

تیزر رسمی بخش دوم پارت 3 فصل نهایی حمله به تایتان

اتک آن تایتان یا همان Attack on Titan، یک مجموعه‌ی مانگای ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مجموعه از ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله بساتسو شونن منتشر می‌شد و در ۲۱ آپریل ۲۰۲۱ با ۳۴ جلد و ۱۳۹ قسمت پس از ۱۱ سال به اتمام رسید.

داستان، حول اِرن یِگِر، خواهرخوانده اش میکاسا اَکِرمَن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشینا توسط تایتان‌ها، مادر اِرن به دست یک تایتان کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به هنگ اکتشاف ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan منتشر شد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *