صداپیشگان انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا مشخص شدند !

پس از اینکه اعلام شد انیمیشن جدیدی از لاکپشت‌های نینجا ساخته شد، بامداد امروز صداپیشگان انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا مشخص شدند.

ست روگن بامداد روز یکشنبه، به صحنه جوایز انتخاب رفت تا صداپیشگان کامل ریبوت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته: ضرب وشتم جهش‌یافته، که شامل بازیگران نوجوانی است. جکی چان نیز به عنوان استاد اسپیلنتر به ایفای نقش می‌پردازد.

صداپیشگان انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا

میکا ابی، شامون براون جونیور، نیکلاس کانتو و برادی نون به ترتیب صداپیشگی نقش‌های داناتلو، مایکل آنژلو، لئوناردو و رافائل را بر عهده خواهند داشت. این ریبوت، توسط سث روگان، تهیه و کارگردانی شده است.

صداپیشگان همچنین دارای تعداد زیادی از بازیگران برجسته هستند که با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوند که برای طرفداران TMNT آشنا هستند. از جمله بازیگران این ریبوت نیز، می‌توان به هانیبال بورس، رز بیرن، جان سینا، آیس کیوب، ناتاسیا دمتریو، آیو ادبیری، جیانکارلو اسپوزیتو، پست مالون، پل راد، مایا رودولف نام برد.

در ادامه می‌توانید تصویری از صداپیشگان انیمیشن لاکپشت های نینجا را ببینید:

صداپیشگان انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا
مشخص شدن بازیگران انیمیشن لاکپشت های نینجا

مشخص شدن بازیگران انیمیشن لاکپشت های نینجا

این فیلم، از پارامونت پیکچرز، پخش می‌شود و سث روگان، بر تولید آن نظارت می‌کنند. داستان این ریبوت، برادران لاکپشت را دنبال می‌کند که آنها برای جلب عشق شهر نیویورک در حالی که با ارتشی از جهش یافته‌ها روبرو می‌شوند، تلاش می‌کنند.

«لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: ضرب وشتم جهش‌یافته» در تاریخ 4 آگوست اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *