راهکار عجیب مدیران مدرسه درباره مسمومیت دانش آموزان [+جزئیات]

پس از اینکه مسمومیت رشته‌ای در کشور همه‌گیر شد و حواشی زیادی داشت، راهکار عجیب مدیران مدرسه درباره مسمومیت دانش آموزان نیز راهکاری عجیب بود.

روز گذشته، در طی جلسه‌ای که مدیران ادارات آموزش و پرورش با همدیگر داشتند، دستورالعمل عجیب مدیران مدارس درباره مسمومیت دانش آموزان دختر شکل گرفت که در آن هیچگونه تعطیلی در مدارس در کار نیست.

بیشتر بخوانید:

علت مسمومیت دانش آموزان مدارس از زبان بیژن پیروز

واکنش جنجالی سخنگوی دولت به مسمومیت دانش آموزان

راهکار عجیب مدیران مدرسه درباره مسمومیت دانش آموزان

منابع خبری اعتماد نیوز می‌گویند، که ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آن‌ها درخواست کردند که از پخش کردن شیرینی در مدرسه اکیداً خودداری کنند و در صورت وقوع مسمومیت حتما به اورژانس اطلاع دهند و تاحدالامکان، با رسانه‌ها گفت‌و‌گویی نداشته باشند.

راهکار عجیب مدیران مدرسه درباره مسمومیت دانش آموزان
دستورالعمل عجیب مدیران مدارس درباره مسمومیت دانش آموزان دختر

راهکار مدیران آموزش پرورش به مسمومیت دختران

پس از اینکه مسمومیت‌های مدارس دخترانه در چند روز اول اسفند آغاز شدد و همینطور ادامه داشت، شایعات زیادی بر این موضوع دامن زده شد که هیچکدام تاکنون مورد تأیید قرار نگرفتند و رسمی نیستند.

این مسمومیت مرموز، تاکنون 91 مدرسه در کشور را درگیر کرده که روزانه به این تعداد این مدارس افزایش میابد. همچنین تعداد کسانی که بر اثر این اتفاقات راهی بیمارستان شدند، به بالای 1500 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *