ویدیو : برترین سوپر گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید مقابل بارسلونا

به تازگی ویدیویی از برترین سوپر گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید در رسانه ها پخش شده که دوران اوج این بازیکن محبوب را نشان می دهد.

رونالدو با رکورد شکنی های جدیدش در این سن بسیاری از هواداران فوتبال را شوکه کرده است؛ اما دوران اوج او به نظر برخی کاربران تمام شده و به هیچ وقت به آن دوران بر نمی‌گردد. اخیرا نیز ویدیویی از گل دیدنی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید در رسانه ها پخش شده که او را با سوباسا مقایسه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری دختر عربستانی درباره ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو !

لباس محلی عربستان بر تن کریستیانو رونالدو

برترین سوپر گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید

رئال با ریاست پرس همواره روی اسم های بزرگ دست می گذاشت و رونالدو هم در 2009 بهترین بازیکن جهان بود و همین باعث شد تا رئالی ها روی او دست بگذارند و این بازیکن با 80 میلیون یورو راهی کهکشانی ها شود که در آن زمان بالاترین رقم انتقال در جهان بود. رونالدو در رئال باوجود آنکه بسیار به او بی مهری شد اما همواره بهترین بود.

او ۴۵۱ بار پیراهن رئال مادرید را برتن کرد و توانست ۴۳۸ گل به ثمر رساند تا به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم رقابت های لالیگا انتخاب شود. رونالدو در 8 سال حضور در رئال مادرید، 292 بازی انجام داده و 311 گل به ثمر رسانده و بزرگ ترین موفقیتش با باشگاه، فتح لالیگا و همچنین جام باشگاه های اروپا بوده است.

کریستیانو رونالدو در فصل 11–2010 رکورد 40 گل تلمو زارا و 38 گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست و از برترین گلزن های تاریخ رئال مادرید در لالیگا شد همچنین با ثبت 36 هت تریک به همراه مسی رکورددار هت تریک لالیگا نیز هست. رونالدو در سال 2018 تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت.

در ادامه می‌توانید ویدیو سوپر گل شگفت انگیز رونالدو در بازی رئال مادرید بارسلونا را ببینید:

گل دیدنی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال اهل پرتغال است. رونالدو متولد 5 فوریه 1985 استو او در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. نام رونالدو از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش برگرفته شده است. رونالدو ازطریق پدرش که مدیر تجهیزات یک باشگاه پسرانه بود با فوتبال آشنا شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *