هرکول ایرانی رقیب جدید هادی چوپان در مستر المپیا می‌شود! [+عکس]

بهروز تابانی و هادی چوپان ؛ بهروز تابانی قهرمان بدنسازی است که در فضای مجازی به هرکول ایرانی شهرت یافته و اخیرا رقیب جدید هادی چوپان شده است.

بهروز تابانی بدنساز حرفه‌ای و ۳۰ ساله ایرانی است که علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۲، به دلیل صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد. بهروز تابانی بدنساز ۳۰ ساله، از سال ۸۶ تصمیم به شروع این ورزش گرفته، تا سال ۹۱ چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و نفر سوم مسابقات جهانی مکزیک ۲۰۱۴، شد. در ادامه مطلب با خبر رقیب هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ همراه ما بمانید.

بهروز تابانی و هادی چوپان

  • رقیب هادی چوپان المپیا ۲۰۲۳

به گزارش منابع خبری:

از سوابق ورزشی بهروز تابانی می توان به برنز جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ و قهرمانی و اورالی جهان در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد؛ او جواز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۲ را نیز کسب کرده بود.

هادی چوپان و بهروز تابانی در مستر المپیا 2023 رقیب هم هستند. بهروز تابانی بدنساز حرفه ای که علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۳، به دلیل صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد حالا برای حضور در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴ باید با هادی چوپان ملقب ‌به گرگ پارسی رقابت کند. بهروز تابانی برای حضور در رقابت های حرفه ای بدنسای در برزیل موسوم به آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ راهی این کشور خواهد شد.

بهروز تابانی و هادی چوپان

بهروز تابانی در المپیا ۲۰۲۳

بهروز تابانی در صورت قهرمان در این مسابقات می تواند جواز کسب حضور در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ را به دست بیاورد. این در حالی است که هادی چوپان دیگر بدنساز ایرانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد بود و در صورتی که تابانی نیز موفق به حضور در این مسابقات شود، ایران دو نماینده در بزرگترین رقابت بدنسازی سال جاری میلادی خواهد داشت.

بهروز تابانی ، متولد سال 1371 از شهرستان سراب است، بهروز تابانی کارشناس تربیت بدنی است ، بهروز تابانی از سال 86 تصمیم به شروع این ورزش گرفته، تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و نفر سوم مسابقات جهانی مکزیک 2014، شد ، بهروز تابانی همکنون در حال آماده شدن برای مسابقات انتخابی جهانی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *