واکنش هادی چوپان به شایعه دعوت نشدنش [+جزئیات]

بعد از انتشار شایعات شرکت نکردن هادی چوپان در مسابقات پیتسبورگ آمریکا او به اخبار جنجالی پاسخ داده و واکنش هادی چوپان به شایعات بازتاب گسترده‌ای داشته است.

بعد از انتشار شایعات شرکت نکردن هادی چوپان در مسابقات، پاسخ هادی چوپان به شایعات منتشر شد و او درباره دلیل و حقیقت شرکت نکردن در مسابقات صحبت کرد. حضور نداشتن هادی چوپان در رقابت‌ها با ابهامات و جنجال‌های بسیاری مواجه شد و در نهایت هادی چوپان با بازگو کردن حقیقت ماجرا، تمامی شایعات را تکذیب و رد کرد.

واکنش هادی چوپان به شایعات

به زودی مسابقات پیتسبورگ پرو ۲۰۲۳ از ۱۲ و ۱۳ می (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) در دسته‌های فیزیک کلاسیک مردان، فیزیک مردان، بیکینی زنان، فیگور زنان، فیزیک زنان و ولنس زنان برگزار خواهد شد. در این مسابقات بدنسازان نامداری، چون شان کلاریدا، سامسون داودا، نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر لابرادا، بیگ رامی، رافائل براندو و کریس بامستد حضور خواهند داشت؛ اما خبری مبنی بر شرکت کردن هادی چوپان، در این مسابقات منتشر نشد و شایعه‌ای درباره شرکت نکردن هادی چوپان در رقابت‌های مسترز پیتسبورگ به دلیل مشکل دریافت ویزای آمریکا منتشر شد.

در این میان برخی رسانه‌ها شرکت نکردن هادی چوپان در مسابقات را به مشکل ویزا آمریکا ربط داده‌اند. این قهرمان با تکذیب این خبر گفت:

این حرف‌ها کلهم خرافات است و بنده مسابقه‌ای در پیش ندارم.

واکنش هادی چوپان به شایعات
پاسخ هادی چوپان به شایعات

پاسخ هادی چوپان به شایعات

هادی چوپان، متولد ۴ مهر ۱۳۶۶، بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. او از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود. پیش از این، مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید.

چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم المپیا شد. تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از هادی چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان، هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت. هادی چوپان بزرگ‌ترین بدنساز تاریخ ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *