قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام چیست ؟ [+جزئیات]

پلتفرم اینستاگرام، با آپدیتی بزرگ در ماه آینده پا به میدان می‌گذارد و در بیانیه‌ای، از قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام خبر داد که بازخوردهای زیادی را گرفت.

به تازگی، در اخباری جدید از پلتفرم محبوب اینستاگرام، که در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام شد، قابلیت های ریلز در جدیدترین آپدیت اینستاگرام تحت عنوان خبر قابلیت ریلز در آپدیت اینستا به کاربران گفته شد.

جدیدترین آپدیت اینستا در ریلز امکانات جالب و جدیدی را برای راحت‌تر شدن کاربر در دست کار قرار می‌دهد.

قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام چیست ؟

قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام
قابلیت های ریلز در جدیدترین آپدیت اینستاگرام

اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا، قابلیت‌ها و ابزارهایی را به بخش Reels اضافه کرده است تا رقابت جدی‌تری با تیک‌تاک داشته باشد. اینستاگرام امروز از چند قابلیت جدید برای بخش Reels رونمایی کرد تا رقابت با تیک‌تاک را افزایش دهد. این قابلیت‌ها شامل روش‌های جدید ویرایش ویدیو و پیدا کردن محتواهای داغ هستند و می‌خواهند به افزایش جذابیت این بخش کمک کنند.

بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می‌دهند که شبیه به قابلیتی در تیک‌تاک است.

قابلیت های جدید ریلز اینستاگرام
قابلیت ریلز در آپدیت اینستا

جدیدترین آپدیت اینستا در ریلز

ریلز، یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که در سال 2020 به برخی از نسخه‌های اینستاگرام افزوده شد ویژگی reels اینستاگرام بود که بسیاری را متعجب کرد. اواسط سال 2020 اینستاگرام در یکی از به‌روزرسانی‌های خود قابلیت ریلز را به این اپلیکیشن اضافه کرد. ابتدا این قابلیت فقط برای برخی از کاربران و فقط در 50 کشور فعال شد.

پس از استقبال بسیار زیاد کاربران از این ویژگی ریلز در اکثر نسخه‌های اینستاگرام فعال شد اما متأسفانه ایران در لیست این کشورها قرار ندارد. هدف اینستاگرام از افزودن ریلز رقابت با اپلیکیشن های بسیار پرمخاطبی مانند تیک تاک و اسنپ چت بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *