عکس: تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از مورد بحث‌ترین موضوعات روزهای اخیر است که به تازگی عکسی تحت عنوان تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی منتشر شد.

آینده تهران از نظر هوشی مصنوعی یکی از عنوان‌های بسیار پربیننده امروز است که پیش بینی هوش مصنوعی از تهران را نشان می‌دهد. در ادامه این خبر به تهران و هوش مصنوعی می‌پردازیم.

هوش مصنوعی قوی همانی است که اکثر افراد با شنیدن AI متصور می‌شوند؛ یعنی نوعی هوش دانای کل شبیه شخصیت هال ۹۰۰۰، همان ربات قاتلِ فیلم ادیسه‌ی فضایی یا سیستم خودآگاه هوش مصنوعی اسکای‌نت در فیلم‌های تریمیناتور که در عین داشتن هوش فراانسانی و قابلیت استدلال و تفکر منطقی، توانایی‌هایی فراتر از انسان‌ها نیز دارند.

تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی

تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی
تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی

یکی از کاربران در فضای مجازی از هوش مصنوعی خواست تا تهران را در 50 آینده نشان دهد و جواب هوش مصنوعی به این سوال بسیار وحشتناک و عجیب بود.

در ادامه می‌توانید آینده تهران از نظر هوشی مصنوعی را ببینید:

تهران در 50 سال آینده از نگاه هوش مصنوعی
پیش بینی هوش مصنوعی از تهران

تهران و هوش مصنوعی

درمقابل، هوش مصنوعی ضعیف الگوریتم‌های بسیار تخصصی‌ای هستند که برای پاسخ به سوالات مشخص، مفید و محدود به حیطه‌ی همان مسئله طراحی شده‌اند؛ مثل موتور جستجوی گوگل و بینگ، الگوریتم پیشنهاد فیلم نتفلیکس یا حتی دستیار صوتی Siri و گوگل‌اسیستنت. این مدل AIها در سطح خود بسیار قابل‌توجه هستند، هرچند کارایی آن‌ها محدود است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *