عکس بهاره رهنما با خواهر مدلش ؛ غوغایی دیگر از خانم بازیگر در فضای مجازی

آیا مریم رهنما مدل و آرایشگر ایرانی با بهاره رهنما خواهر هستند؟ عکس بهاره رهنما با خواهر مدلش که در فضای مجازی پخش شده است را ببینید.

بهاره رهنما ، در سال 1352 در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

گفته می‌شود که مریم رهنما و بهاره خواهر هستند. کپشن و عکس بهاره رهنما با خواهر مدلش در اینستاگرام خبرساز شده است که در ادامه می‌بینیم.

عکس بهاره رهنما با خواهر مدلش

غوغایی دیگر از خانم بازیگر در فضای مجازی

بهاره رهنما و خواهر مدلینگش
بهاره رهنما و خواهر مدلینگ

آنطور که گفته می‌شود شما در عکس بالا تصویری از مریم رهنما خواهر کوچکتر بهاره رهنما را مشاهده می‌کنید. مریم رهنما که به حرفه آرایشگری مشغول است با خیلی از بازیگران زن، از جمله خواهرش بهاره همکاری دارد.

بهاره رهنما و خواهر مدلش
بهاره رهنما و خواهر مدلش

پست فلسفی تازه بهاره رهنما که به تازگی به اشتراک گذاشته شده است را در ادامه مشاهده می‌کنید.

این روزا عجیب به این فکر می‌کنم که همه ما یه بخشی از وجودمون می‌خواد زندگی کنه، می‌خواد تلاش کنه، می‌خواد کم نیاره، می‌خواد خوش بین باشه، انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه ولی یه بخشی از جامعه و فشارهای اطرافیان همیشه میخواد بگه به این سادگیا نیست، نمیتونی، نمیشه، الکی داری زور میزنی، تلاشت بیهوده است و فراموش نکن همه چیز وقتی شروع میشه که ما نیتش رو می‌کنیم و ما قلبا تصمیم میگریم که برای چیزی که میخوایم تلاش کنیم مهم نیست چقدر آروم پیشرفت کنی یا چقدر، حتی نزدیکترین ادما سعی کنن عقبت بیندازن، مهم فقط اینه تو هنوز از خیلى‌ها که تلاش نمى‌کنن جلوترى و این خودش یعنی پیشرفت.

پی‌نوشت: من ایمان دارم خدایی هست که برای ادمایی که در راه پیشرفتشون تلاش میکنن و ناامید نمیشن یک جایزه خوب و به موقع قایم کرده که بالاخره رو میکنه.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *