ویدیو: رقص پانته آ بهرام به همراه امیر جعفری

امیر جعفری و پانته آ بهرام دوتا از بهترین و مطرح‌ترین بازیگران سینمای ایران هستند و اخیراً ویدیو رقص پانته آ بهرام به همراه امیر جعفری به انتشار رسید.

به تازگی ویدیو لو رفته از پانته آ بهرام و امیر جعفری در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت که رقص امیر جعفری را نشان می‌دهد. این ویدیو مربوط به تئاتر امیر جعفری و پانته آ بهرام است که به نظر می‌سد بسیار قدیمی باشد.

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت.

رقص پانته آ بهرام به همراه امیر جعفری

رقص پانته آ بهرام به همراه امیر جعفری
تئاتر امیر جعفری و پانته آ بهرام

امیر جعفری تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود.

رقص امیر جعفری

در ادامه می‌توانید ویدیو لو رفته از پانته آ بهرام و امیر جعفری را ببینید:

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برندهٔ چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *