شکایت خانواده شوماخر از هوش مصنوعی [+جزئیات]

پس از اینکه مصاحبه‌ای از مایکل شوماخر توسط هوش مصنوعی منتشر شد، شکایت خانواده شوماخر از هوش مصنوعی رخ داد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

پس از اینکه سردبیری آلمانی با استفاده از هوش مصنوعی، با مایکل شوماخر مصاحبه‌ای ترتیب داد، شکایت کردن خانواده مایکل شوماخر را به همراه داشت و همین اتفاق باعث برکناری سردبیر آلمانی برای مصاحبه شوماخر شد.

شکایت از مصاحبه جعلی هوش مصنوعی با شوماخر روز گذشته انجام شد و این شکایت، در نهایت به برکنار شدن این سردبیر آلمانی انجامید.

شکایت خانواده شوماخر از هوش مصنوعی

شکایت خانواده شوماخر از هوش مصنوعی
شکایت از مصاحبه جعلی هوش مصنوعی با شوماخر

هشدار درباره سوءاستفاده‌های احتمالی از توانایی هوش مصنوعی بحث داغ این روزها در دنیای فناوری است. از تولید عکس‌های غیرواقعی تا ویدئوهای جعلی و حالا مصاحبه با ورزشکاری مدت‌هاست از جهان ورزش غایب است.

همسر و فرزندان او مدت‌هاست که هیچ خبر جدیدی درباره شرایط این قهرمان فرمول یک منتشر نکرده‌اند، کسی که پس از حادثه‌ای در زمان اسکی در کوه‌های آلپ به کما رفت و البته پس از چند سال، حالا شرایط بهتری دارد و تحت نظارت خانواده است.

تیتر «میشائیل شوماخر، اولین مصاحبه» قطعا سر و صدای زیادی به پا کرد. البته که پایین تصویر بزرگ شوماخر روی جلد مجله ایکتوله نوشته‌ای با این مضمون به چشم می‌خورد:

به صورت فریبنده‌ای واقعی است

در ادامه می‌توانید تصویری از مایکل شوماخر را ببینید:

شکایت خانواده شوماخر از هوش مصنوعی
شکایت کردن خانواده مایکل شوماخر

برکناری سردبیر آلمانی برای مصاحبه شوماخر

در این مصاحبه، مایکل شوماخر گفت:

زندگی من از زمان این حادثه کاملا تغییر کرده است. این لحظه بسیار سختی برای همسر، فرزندانم و کل خانواده بود. من واقعا مصدوم شدم و چند ماه در کمای مصنوعی بودم چون در غیر این صورت بدنم نمی‌توانست شرایطش را مدیریت کند. دوران سختی داشتم اما تیم پزشکی بیمارستان توانست بار دیگر من را به زندگی برگرداند.

دقیقاً پس از انتشار این مصاحبه، این سردبیر آلمانی مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت و حالا در خطر برکناری قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *