انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر [+جزئیات]

به تازگی، اخباری از اینکه میثم مطیعی برای مداحی عید فطر 350 میلیون پول دریافت کرده منتشر شده که انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر را به همراه داشت.

پس از اینکه در توئیتر، طبق حواشی اعلام شد میثم مطیعی ، برای مداحی سال‌های گذشته، در عید فطر 350 میلیون پول دریافت کرده است، نقد میثم مطیعی از منتقدانش در همان توئیتر رخ داد که اخباری مبنی بر واکنش میثم مطیعی به حواشی مداحی اش را رقم زد.

مداحی حاشیه ای میثم مطیعی در روز عید فطر که در دوران روحانی برگزار می‌شد و عدم دعوت او در عید فطر امسال، فضای توئیتر را متشنج کرد و خودش در واکنش به این انتقادها نیز، پاسخی داد.

انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر

انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر
انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر, نقد میثم مطیعی از منتقدانش

 

پس از برگزاری نماز عید فطر ۱۴۰۲ و دعوت نشدن میثم مطیعی برای شعر خوانی، موجی از تخریب‌ها به راه افتاد که مدعی بودند شعر «صف اولی‌ها» فقط برای دولت روحانی خوانده شده و بازی جناحی بود.

پس از شروع انتقادات به میثم مطیعی، او در توئیتر گفت:

مداحی شوق است نه شغل. توشه معاد است نه معاش. اگر دعوت شد، به وظیفه‌اش در قبال خدا و مردم عمل خواهد کرد. بی تفاوت به همه اهانت‌ها و قضاوت‌ها.

در ادامه می‌توانید واکنش میثم مطیعی به حواشی مداحی اش را ببینید:

انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر
انتقاد میثم مطیعی از اشعار عید فطر, مداحی حاشیه ای میثم مطیعی

نقد میثم مطیعی از منتقدانش

در واکنش به این توئیت، حسین دهباشی نیز در جواب توئیت او نوشت:

مداحی برای شماری شوق است برای انبوهی شغل. برای معدودی توشه معاد و برای بسیاری اسباب معاش. ولی آن‌که دفعه‌ای حنجره پر باد می‌کند، در نقد صف اولی‌هاقبیله‌ی رقیب و نوبتی دیگر، نشانی نادرست می‌دهد، در انتقاد از خارج از صف نشسته‌ها، خود بگوید که اهل شوق و معاد است یا شغل و معاش؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *