همنواز

فسخ قرارداد پرسپولیس با بازیکنش ؛ دومین خروجی قرمزپوشان

بعد از خداحاقظی با دیاباته، فسخ قرارداد پرسپولیس با بازیکنش از دیگر خبرهای پر سر و صدای باشگاه پرسپولیس است. به نظر شما دومین بازیکن خروجی این تیم کیست؟

آنطور که پیدا است باشگاه پرسپولیس در پرداخت دستمزد یکی از بازیکنانش به مشکل خورده و یحیی هم متوجه شده که نمی‌تواند روی این بازیکن برای فصل آینده حساب باز کند. برای همین نیز ماجرای فسخ قرارداد پرسپولیس با بازیکنش مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

فسخ قرارداد پرسپولیس با بازیکنش

دومین خروجی قرمزپوشان

فسخ شدن قرارداد پرسپولیس با بازیکن
فسخ شدن قرارداد پرسپولیس با بازیکن

باشگاه پرسپولیس در زمستان و در روزهایی که شرایط مالی خوبی نداشت به خواسته یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب لئاندرو پریرا کرد تا این بازیکن را جانشین یورگن لوکادیا کند.

بازیکنی که با قرارداد یک‌سال‌ و نیمه و با رقم یک میلیون و یکصد هزار دلار به قرمزپوشان پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت دلار نیز روز به‌ روز در حال افزایش بود و در شرایط فعلی 52 هزار تومان را هم رد کرده است.

به خاطر همین افزایش دلار باشگاه پرسپولیس هنوز دارد تاوان قرارداد چند سال پیش بوژیدار رادوشویچ را پس می‌دهد. طبیعی است با این وضع او تبدیل به لقمه گلوگیر در پرسپولیس شود.

بیشتر بخوانید:

از این جهت که باشگاه پرسپولیس در پرداخت دستمزد او به مشکل خورده و یحیی هم متوجه شده که نمی‌تواند روی این بازیکن برای فصل آینده حساب باز کند. آن هم در شرایطی که احتمالا سرخپوشان فصل بعد باید در لیگ قهرمانان هم به میدان بروند.

در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای فسخ قرار داد پرسپولیس با بازیکن پریرا هستند. این اتفاق هم فقط در صورتی رخ می‌دهد که پریرا به نوعی متقاعد شود که با پرسپولیس قطع همکاری کند.

پریرا با عملکردی که در پرسپولیس داشته و فصل نه‌چندان خوبی که قبل از آن در جی لیگ سپری کرده، در تابستان مشتری دست به نقدی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

به همین دلیل نیز چندان راحت به نظر نمی‌رسد که بتوان او را قانع کرد تا قید قرارداد مالی خوبش با پرسپولیس را بزند. در هر صورت سه هفته به پایان لیگ مانده و پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی هم بازی دارد.

باید دید در این هفته‌ها سرنوشت برای پریرا در پرسپولیس چطور رقم خواهد خورد. در شرایط فعلی او هیچ حامی‌ای در جمع قرمزپوشان برای ماندن ندارد و به نظر می‌رسد اگر امکان فسخ وجود داشته باشد بعد از دیاباته او دومین خروجی پرسپولیسی‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *