توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی [+جزئیات]

چندی پیش شاهد حواشی کنسرت سیروان خسروی در فضای مجازی جنجال به پا کرد  و اخیراً توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی را شاهد هستیم.

دعوا در کنسرت سیروان خسروی یکی از اخبار بسیار جنجالی فضای مجازی است که همچنان بحث در مورد آن ادامه دارد. سیروان خسروی یکی از خوانندگان مطرح ایران است که چندی پیش در یکی از کنسرت‌هایش حواشی زیادی ایجاد شد.

حواشی کنسرت سیروان خسروی همچنان مورد بحث است و نظرات مختلفی در مورد آن وجود دارد، اما اخیراً واکنش ارشاد به دعوا در کنسرت سیروان خسروی را شاهد هستیم که وزیر ارشاد در مورد اتفاق توضیحاتی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

سیلی زدن به یک زن بد حجاب در کنسرت سیروان خسروی

توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی

توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی
حواشی کنسرت سیروان خسروی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در جریان کنسرت سیروان خسروی که‌ ساعت 22:30 سوم اردیبهشت در ساری برگزار شد، عوامل حراست سالن به خانمی درباره وضعیت حجا‌بش‌ دادند که سبب حاشیه‌هایی شد.

‌جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه مسئول حراست کنسرت و تیم هماهنگ‌کننده در ورودی کنسرت تذکرات لازم را درباره رعایت حجاب به برخی افراد می‌داد‌ند، اظهار داشت: این قبیل افراد پس از ورود به سالن، مجددا اقدام به هنجارشکنی می‌کنند و مسئولان برگزار‌کننده باز هم در این باره تذکر دادند که با بی‌توجهی فرد بی‌حجاب روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

افشای پشت پرده کنسرت سیروان خسروی

واکنش ارشاد به دعوا در کنسرت سیروان خسروی

توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی
دعوا در کنسرت سیروان خسروی

وی با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و حجاب از الزامات اینکه حضور در اماکن عمومی به ویژه سالن‌هاست، افزود: ‌

پس از تذکرات فراوان مسئولان حراست سالن به این خانم‌،‌ ناظر اداره کل ارشاد مازندران نیز تذکرات لازم را به وی ‌می‌دهد که ‌با وجود چند بار تذکر، اما این خانم حجابش را رعایت نکرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با رد هرگونه توقف و یا خلل در اجرای این کنسرت ‌خاطرنشان کرد:

با این حال مسئولان برگزاری تمام تمهیدات را برای جلوگیری از بروز هرگونه تنش ‌در نظر می‌گیرند و هیچ‌گونه ضرب و شتمی در حین اجرای کنسرت و پس از پایان برنامه نیز رخ نداد.  برای برگزاری کنسرت در استان مانعی نداریم، اما باید شئونات اسلامی و حجاب در این برنامه های رعایت شود.‌

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *