آتش سوزی در دانشگاه شریف ؛ احتمال زیرش ساختمان دانشکده عمران وجود دارد

حوالی ساعت 3 بامداد امروز آتش سوزی در دانشگاه شریف رخ داد که با وجود مهار شدن آن اما هنوز اجازه حضور و تردد دانشجویان در این دانشکده صادر نشده است.

دانشگاه صنعتی شریف یک دانشگاه صنعتی دولتی در ایران است و در محله طرشت تهران در نزدیکی میدان آزادی واقع شده و پردیسی نیز در جزیره کیش واقع در خلیج فارس دارد.

این دانشگاه بسیاری از بهترین دانشجویان ایران را جذب می‌کند. علاوه بر دارندگان مدال طلای دانش آموزی در المپیادهای ریاضی، فیزیک، شیمی، نجوم و کامپیوتر، هر ساله تقریبا 1000 نفر از بهترین رتبه‌های کنکور رشته ریاضی، فیزیک جذب دانشگاه صنعتی شریف می‌شوند.

صبح امروز در این مرکز که به‌عنوان دانشگاه MIT ایران شهرت دارد،‌ آتش سوزی رخ داده است. این آتش سوزی در دانشگاه شریف در یکی از آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی عمران به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

زلزله کلاردشت

آتش سوزی در دانشگاه شریف

احتمال زیرش ساختمان دانشکده عمران وجود دارد

آتش سوزی در دانشکده عمران دانشگاه شریف
آتش سوزی در دانشکده عمران دانشگاه شریف

ساعت 3 بامداد امروز بود که گزارش شد آزمایشگاه مکانیک خاک در طبقه همکف دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف آتش‌ گرفته است.

با وجود مهار آتش سوزی اما تا صبح امروز بخش‌هایی از آزمایشگاه در حال فروریختن بوده که طبق نظر مسئولان دانشکده تا اطلاع ثانوی امکان تردد دانشجویان به این دانشکده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجری تلویزیون به گرانی مرغ

برخی از کلاس‌های صبح دانشکده عمران که قرار بوده در این ساختمان برگزار شود به علت احتمال ریزش این ساختمان، لغو و بعضی هم به محل دیگری منتقل شده است.

روابط عمومی دانشگاه درباره عوامل حادثه آتش سوزی دانشگاه شریف بیان کرد: پس از بررسی کارشناسی نتایج این بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

آتش سوزی دانشگاه شریف
آتش سوزی دانشگاه شریف
آتش سوزی در دانشکده عمران دانشگاه شریف
آتش سوزی در دانشکده عمران دانشگاه شریف

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *