فوری: پایان دروازه بان افسانه ای ؛ کارواخال درگذشت! [+جزئیات]

درگذشت آنتونیو کارواخال ؛دروازه‌بان افسانه ای مکزیک، معروف به توتا، اولین بازیکنی که در 5 جام جهانی شرکت کرد، در سن 93 سالگی درگذشت.

یکی از رکوردداران جام جهانی فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی مکزیک درگذشت. آنتونیو مورنو، مدیر موزه بین المللی سلبریتی‌های فوتبال به یک خبرگزاری در فرانسه گفت:”او هفته گذشته بیمار بود، زندگی توتا صبح سه شنبه به پایان رسید.” در ادامه مطلب با خبر درگذشت کارواخال دروازه بان همراه ما بمانید.

درگذشت آنتونیو کارواخال

  • آنتونیو کارواخال درگذشت
درگذشت آنتونیو کارواخال
آنتونیو کارواخال درگذشت

مورنو که همچنان به این بازیکن سابق ملی و خانواده‌اش نزدیک بود، در مورد او گفت:

“آنتونیو کارواخال نماد فوتبال ملی مکزیک است زیرا او اولین نفری بود که در 5 جام جهانی شرکت کرد و در همه آنها در زمین حضور داشت.

کارواخال در 47 بازی ملی با مکزیک پیروز شد و از سال 1950 تا 1966 در فینال جام جهانی شرکت کرد. او فقط در 21 بازی جام جهانی حضور داشت و سالها رکورد دار بازی در این رقابت‌ها بود. آنتونیو کارباخال (اسپانیایی: Antonio Carbajal ‎؛ زادهٔ ۷ ژوئن ۱۹۲۹ – درگذشته ۹ مه ۲۰۲۳) بازیکن فوتبال اهل مکزیک است که در باشگاه فوتبال کلوب لئون بازی می‌کرد و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال مکزیک بود. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است.

درگذشت دروازه بان کارواخال

نتونیو مورنو مدیر موزه بین‌المللی سلبریتی‌های فوتبال به خبرگزاری‌ها گفت که وی روز سه‌شنبه 9 مه 2023 پس از یک هفته بیماری درگذشته است. آنتونیو کارواخال نماد فوتبال ملی مکزیک است. کارواخال اولین نفری بود که در 5 جام جهانی شرکت کرد و در همه آن‌ها در زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *